שבת , נובמבר 16 2024
Home > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > Permutive מגייסת 75 מיליון דולר כדי להיות התשתית הפרטית הראשונה לפרסום פרוגרמטי

Permutive מגייסת 75 מיליון דולר כדי להיות התשתית הפרטית הראשונה לפרסום פרוגרמטי

המימון יתדלק את המשימה של Permutive לבנות מחדש נתונים בפרסום פרוגרמטי כדי להגן על הפרטיות

לונדון וניו יורק, 2 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

Permutive, פלטפורמת קהל לבעלי אתרים ומפרסמים, המאפשרת מסחר במדיה בצורה בטוחה לפרטיות, השיגה 75 מיליון דולר בסדרה C מ- SoftBank Vision Fund 2. היא מביאה את סך הגיוסים של Permutive עד כה ל-105 מיליון דולר, כאשר המשקיעים הקודמים EQT Ventures, Octopus Ventures ו- ACE & Company השתתפו גם הם. המימון יאפשר ל-Permutive להגדיל את טכנולוגיית המכשיר המוגנת בפטנט שלה ולהרחיב את פלטפורמת הקהל שלה כדי ליצור תשתית גלובלית לפרטיות ראשונה לפרסום פרוגרמטי, כיום תעשייה של 155 מיליארד דולר.

ג'ו רוט, מנכ"ל ומייסד שותף, Permutive

נתונים אישיים מפעילים את הפרסום הדיגיטלי כבר למעלה מעשר שנים; השימוש לרעה בו תפס את תשומת הלב של הרגולטורים והצרכנים. חשבון זה עורר מעבר כוח סייסמי מפרסום פרוגרמטי בבעלות אדטק לרשת פרטית בבעלות של בעל אתר. פלטפורמת הקהל של Permutive, שראתה גידול של פי 20 במודעות ממוקדות בשנתיים האחרונות, בעלי אתרים יכולים לספק חוויית פרסום מותאמת אישית מבלי להתפשר על הפרטיות באמצעות נתוני צד ראשון שהסכימו. החברה בנתה רשימת לקוחות הכוללת כמה מהמפרסמים המוערכים ביותר באירופה ובצפון אמריקה, כולל ניוז קורפ, הרסט, באזפיד, פנסקה, Future plc, הגרדיאן, ווקס מדיה, Insider, הוברט בורדה מדיה וקונדה נאסט אינטרנשיונל.

"בעלי אתרים הם הבסיס של האינטרנט, והיחסים שיש להם עם המשתמשים שלהם הם עמוד השדרה של הפרסום הדיגיטלי", אומר ג'ו רוט, מנכ"ל ומייסד שותף, Permutive. "ככל שהפרטיות תעביר את כלכלת האינטרנט לכיוון הרשת שבבעלות המו"ל, תשתית ראשית לפרטיות תבטיח שהאינטגרציה הבאה של הפרסום הדיגיטלי תהיה חסינה לכאוס פרטיות, תגדל ותשגשג".

מפרסמים קונים ישירות מבעלי אתרים מכיוון שהם בסיס יציב לפרסום מונחה נתונים והם שותפים מהימנים בעת ניווט בהשפעה של שינויים בדפדפן והידוק תקנות הפרטיות. אבל ללא תשתית שתומכת במעבר זה לרשת פרטיות ראשונה בבעלות בעלי אתרים, התעשייה לא תשיג קנה מידה. Permutive יצרה מודל חדש לפרסום דיגיטלי עם פרטיות בבסיסו, שבו בעלי אתרים ומפרסמים יכולים להחזיק ולשלוט בנתונים שלהם תוך תכנון וקנייה של קמפיינים. זה מביא שקיפות, קנה מידה ופרטיות לפרסום פרוגרמטי בפעם הראשונה.

"כדי לבסס רשת פרטיות ראשונה דורשת טכנולוגיה ייחודית. כמובילה בטכנולוגיית המכשיר, Permutive יכולה להביא נוף מסובך שנפגע באופן משמעותי לעתיד בטוח לפרטיות. הטכנולוגיה של החברה פועלת כיום על יותר ממיליארד מכשירים בחודש ברחבי העולם, ואנו רואים הזדמנות אדירה לצמיחה מתמשכת כאשר עיבוד במכשיר מעצב מחדש את אדטק", אומר מקס אורסטרד, משקיע בחברת סופטבנק יועצי השקעות.

המימון של Permutive מגיע בזמן קריטי לתעשיית הפרסום הדיגיטלי. יצירת תשתית ראשית בנושא פרטיות שנבנתה כדי להגן על פרטיות המשתמשים מחדירה אמון, שקיפות ויעילות בהוצאות על מודעות פרוגרמטיות.

אודות Permutive

Permutive בונה מחדש נתונים בפרסום פרוגרמטי כדי להגן על הפרטיות. כפלטפורמת Audience היחידה הבנויה על טכנולוגיה מוגנת בפטנט במכשיר ושמירה על פרטיות, אנו מאפשרים למפרסמים ומפרסמים מובחרים לתכנן, לבנות ולהפעיל קבוצות – כל זאת תוך שמירה על בטיחות הנתונים של כולם.

בשיתוף פעולה עם לקוחות ברחבי אירופה וצפון אמריקה, מפרסמים המשתמשים ב-Permutive כוללים את ניוז קורפ, הרסט, באזפיד, פנסקה מדיה, Future plc, הגרדיאן, ווקס מדיה, Insider, הוברט בורדה מדיה וקונדה נאסט אינטרנשיונל.

About מאיר עשת

Check Also

מטריקס מפרסמת את תוצאות הרבעון השלישי של 2024, מציגה המשך צמיחה ושיפור בכל מדדי הרווחיות ומודיעה על רכישת חברה בארה"ב

חברת Alacer האמריקאית מתמחה במתן שירותי מומחה בתחום הממשל, ניהול סיכונים וציות לרגולציה (GRC) ובתחום …

נגישות