יום שני , אוקטובר 28 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > 4 מינויים איסטרטגיים ארבע נשים מצטרפות להנהלה הבכירה של Epson לאיזור אסיה והמזה״ת

4 מינויים איסטרטגיים ארבע נשים מצטרפות להנהלה הבכירה של Epson לאיזור אסיה והמזה״ת

 מימין לשמאל: מהומד, האריסון, צ׳ואה וסטיבנס. קרדיט אפסון

אחוז הנשים בתפקידי מפתח בחברה עומד כיום על 47%.  מינויין של 4 הנשים לתפקידי המפתח, משקפים את מחוייבותה של החברה להשקעה ולהרחבת נוכחותה באזורים הנמצאים בצמיחה מתמדת.

חברת המכירות החדשה Epson EME, מינתה 4 נשים להנהלה הבכירה של החברה האחראית על המכירות והפעילות באזורי המזרח התיכון (כולל ישראל), טורקיה, אפריקה ומרכז ומערב אסיה: רזיה מהומד, מונתה למנהלת השירות והתמיכה, נטלי האריסון מונתה לסמנכ״לית השיווק, קריסטין צ׳ואה למנהלת הפיתוח העסקי וצ׳ארלי סטיבנס התמנתה לסמנכ״לית משאבי האנוש של הגוף החדש. המינויים משקפים, לדברי החברה את מחוייבותה להשקעה ולהרחבת נוכחותה באזורים הנמצאים בצמיחה מתמדת.

לדברי ניל קולקהון, נשיא ומנכ״ל Epson EME, שורת המינויים מסמנת לא רק חלק מחיזוקו וביסוסו של הצוות המקומי אלא גם כאבן דרך משמעותית לקראת השלמת מהלכי הכלה ושוויון מגדרי בשורות ההנהלה. ״על ידי קידומן של הנשים המוכשרות הללו לתפקידי מפתח, אנו לא רק מכירים בתרומה שלהם למערכת אלא גם יוצרים מודלים לחיקוי עבור נשים בחברה שלנו ומחוצה לה. אין כלל ספק שהצטרפותן לצוות יעשיר את הליכי קבלת ההחלטות, יניע חדשנות וייצור מקום עבודה שכולם גאים וגאות לעבוד בו״.

לדברי קולקהון, אחוז הנשים בתפקידי מפתח בחברה עומד כיום על 47% – מספר שמשקף את המחוייבות לשונות, שוויון והכלה בכל רמות הארגון. 

אודות Epson MEA

הפעילות האזורית של Epson META-CWA  מביאה את הפתרונות האיכותיים והאקולוגיים של החברה בקטגוריות ההדפסה, הסריקה, התצוגה החזותית, הייצור וסגנון החיים ליותר מ-80 מדינות ברחבי המזרח התיכון, טורקיה, אפריקה ומרכז ומערב אסיה. בהתבסס על מורשתה בת 80 שנה כחלוצת טכנולוגיה יפנית אייקונית, החברה מדמיינת מחדש את מה שחדשנות משבשת יכולה לעשות עבור צרכנים, עסקים וכדור הארץ עם גישה בעלת חזון לאחד האזורים הדינמיים ביותר בעולם. www.epson.ae

About מאיר עשת

Check Also

יוסי טל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אבטחת הסייבר Cyfox

יוסף (יוסי) טל מונה לתפקיד מנכ"ל חברת אבטחת הסייבר CyFox , המתמחה באספקת פתרונות אבטחת מידע …

נגישות