יום שני , אפריל 29 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > אביבית פלד מונתה לסמנכ"לית מכירות בחברת 2BSecure matrix

אביבית פלד מונתה לסמנכ"לית מכירות בחברת 2BSecure matrix

אביבית פלד. צילום סאם יעקובסון

אביבית פלד (46) מונתה לסמנכ"לית מכירות בחברת 2BSecure, חברת אבטחת המידע של מטריקס. במסגרת תפקידה החדש תוביל פלד את צוות המכירות של חברת 2BSecure ותנהל את פעילות החברה מול כל הלקוחות, היצרנים, הגשת מכרזים ועוד.

אביבית היא בעלת ניסיון רב בתחום ניהול הלקוחות של למעלה מ- 20 שנה. ב-7 השנים האחרונות שימשה כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת 2BSecure. בתפקידה זה ניהלה אביבית את הלקוחות המורכבים והגדולים של החברה, תוך כדי הבנת צרכי הלקוח, קשרים עם מספר ממשקים וניהול מרשים של הלקוחות בהצלחה רבה ולשביעות רצונם.

אודות Matrix 2BSecure

2BSecure, חברת אבטחת המידע והסייבר של מטריקס, הינה מהחברות המובילות בארץ בתחום מתן שירותי אבטחת המידע. החברה מספקת ליותר מ-250 חברות וארגונים בארץ ובעולם פתרונות אבטחת מידע מתקדמים בתחום הייעוץ והאינטגרציה. סל השירותים של החברה כולל בין היתר: ביצוע סקרים וביקורות, ביצוע מבחני חדירה, הדרכות והעלאת מודעות, ייעוץ, תכנון, יישום והטמעה של פתרונות אבטחת מידע ותקשורת. לחברה מומחים בעלי ניסיון מקצועי רב והסמכות בתחומי אבטחת מידע, תקשורת, אפליקציות ובסיסי נתונים המספקים פתרונות אבטחת מידע כוללים לארגונים.

החברה מספקת ללקוחות בישראל ובעולם שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) ומפעילה חמ"לי סייבר (Security Operations Center – SOC) בהם היא עוקבת אחר תנועות חשודות ברשת, מאתרת ומנתחת אותן.

About מאיר עשת

Check Also

שלי כהן מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים המוניציפליים בוואן טכנולוגיות

שלי כהן, מנכ"ל חברת ONE City מקבוצת וואן טכנולוגיות (ONE), מונה למנכ"ל קבוצת ההנדסה והשירותים …

נגישות