דן אנציו מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של Ready Group, המתמחה בפיתוח חומרה ותוכנה R&D360 לארגונים בישראל ובעולם. אנציו (48) יוביל את השיווק האסטרטגי והפיתוח העסקי בקבוצת Ready תוך התמקדות בהגדלת הצעת הערך של החברה והקשר עם השוק.
אנציו, בוגר תואר להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת תל-אביב, בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בניהול שיווק אסטרטגי מקומי ובינלאומי. הוא מביא ראייה אסטרטגית וחשיבה אנליטית גבוהה, ניסיון בבניית אסטרטגיית Go to Market רב ערוצית, ניסיון בבניית מותגים ובפיתוח והשקת מוצרים.
בין תפקידיו בעבר, כיהן אנציו כראש מערך השיווק בחברות סטרטאפ, כאשר בתפקידו האחרון ניהל את מערך השיווק והפעילות הבינלאומית בסטארטאפ המדיקל,NeuroAudit .
אודות קבוצת Ready
קבוצת Ready (לשעבר Rachip) מתמחה ב-R&D 360 ומעניקה מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה, תוך מתן מענה מותאם לקוח בשוק ההיי־טק המקומי והבינלאומי באמצעות מיטב מומחי החברה. הקבוצה מתמחה בפיתוחים מורכבים בתחומי השבבים (מהגדרה ועד למוצר), מערכות משובצות, אינטרנט ומובייל, אפליקציות ומערכות ארגוניות, בדיקות ואוטומציה בכל תחומי התעשיות. בשנים האחרונות Ready רכשה ומיזגה אליה ארבע חברות תוכנה.
הקבוצה נוסדה ב-2007 על ידי רחלי גנות ומעסיקה כ-200 עובדים בפריסה ארצית ובעבודה היברידית. מרכז הפיתוח נמצא בבני ברק והחברה משלבת אג'נדה חברתית של קידום והעסקת נשים חרדיות. גנות נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל כאות הוקרה והערכה על תרומתה לשילוב נשים חרדיות בתעשיית ההיי-טק. מצוינות היא תפיסת עולם וחלק בלתי נפרד מה-DNA של Ready, המובילה את הקבוצה למכלול ערכים וצמיחה תמידית. החברה נבחרה על ידי גלובס לאחת החברות הצומחות לשנת 2022.