לאחרונה הסתיים המחזור הראשון של קורס להכשרת מיישמי SAP S/4HANA, פתרון ה-ERP המתקדם של ענקית התוכנה SAP עם 30 בוגרים, אשר קיבלו תעודת הסמכה מטעם אוניברסיטת אריאל, SAP וכרמי ידע. קורס ההכשרה התקיים במימון מנהלת התעסוקה והכשרות מקצועיות.
הקורס, בהיקף של 250 שעות לימוד, התקיים במשך 4 חודשים במתכונת של למידת היברידית – במפגשים במרכז ההדרכה של SAP ברעננה ובלימוד מקוון. המשתתפים בקורס ביצעו הסבה מקצועית מתחומי עיסוק קודמים לתחום מיישמי SAP והגיעו ממגוון מגזרים בישראל ומכל רחבי הארץ.
בימים אלו מסתיים המחזור השני של הקורס והמחזור השלישי עתיד להתקיים החל מחודש נובמבר.
ליעד גוטנטג, סמנכ"ל חטיבת SMB ב-SAP ישראל, אמר כי, "לאחר שזיהינו דרישה למומחי ERP של SAP בכל מגזרי המשק, גיבשנו תוכנית ייעודית אשר תאפשר לאנשים בעלי ניסיון תעסוקתי קודם לבצע הסבה מקצועית לאחד התחומים המבוקשים כיום בארץ ולהשתלב בעבודה במגוון חברות מובילות במשק. אנו מודים לכל השותפים שלנו לדרך, מברכים את בוגרי המחזור הראשון וממשיכים לפעול כדי להכשיר את המחזורים הבאים".
אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ-220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובליים ברביע הקסם של גרטנר ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP: https://cx.sap-israel.co.il/