שבת , אוקטובר 5 2024
Home > חדשות > אנשים, קריירה > איתן זמיר מונה לסמנכ״ל הכספים (CFO) בסטרטסיס

איתן זמיר מונה לסמנכ״ל הכספים (CFO) בסטרטסיס

איתן זמיר. קרדיט: PwC NY


סטרטסיס (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה בתלת מימד מבוססי פולימרים, מינתה את איתן זמיר לתפקיד סמנכ״ל הכספים (CFO) של החברה. זמיר שימש עד היום בתפקיד סמנכ״ל כספים במטה סטרטסיס. הוא יחליף את לילך פיורסקי, שתפרוש לאחר תשע שנות פעילות בחברה.

זמיר מביא עימו לתפקיד 20 שנות ניסיון ניהולי בכיר בתחום הפיננסי. הוא הצטרף לסטרטסיס בשנת 2019 לאחר ששימש כשותף בפירמת PwC בישראל ובניו יורק, שם עבד עם מגוון חברות רב לאומיות הנסחרות בבורסה האמריקאית.

לדברי ד״ר יואב זייף, מנכ״ל סטרטסיס, מאז הצטרפותו של איתן לחברה, הוא הוכיח עצמו מהר מאוד כשותף לצוות ההנהלה הבכיר, כשהוא תורם מניסיונו הגלובלי העשיר. ״התובנות של איתן, היושרה, הבנת החזון של החברה כמובילת השוק ועושר הניסיון שלו הופכים אותו לאדם הנכון להנהיג את הארגון הפיננסי של סטרטסיס״. ד״ר זייף הודה לפיורסקי על תרומתה הגדולה לחברה וציין, כי סייעה לשימור ולחיזוק האיתנות הפיננסית של סטרטסיס בניווטה בשווקים הדינמיים. 

אודות סטרטסיס (Stratasys)

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.

Stratasys reserves the right to utilize any of the foregoing social media platforms, including the company’s websites, to share material, non-public information pursuant to the SEC’s Regulation FD. To the extent necessary and mandated by applicable law, Stratasys will also include such information in its public disclosure filings.

About מאיר עשת

Check Also

מנכ"לית נוספת לקבוצת Yael: סאלי אלקיים מונתה לעמוד בראש חברת Yael NetCloud

סאלי אלקיים מונתה למנכ"לית חברת NetCloud מקבוצת Yael. סאלי, מומחית בעולמות ה- ERP, ניהלה לאורך …

נגישות