יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > חדשות > פרוייקט "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" של קרן אתנה:

פרוייקט "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה" של קרן אתנה:

מעל 30 אלף מחשבים ניידים חולקו למוריםמורות וגננות ב-2999 בתי ספר ב-178 רשויות

דפנה תמיר מנהלת התוכניות באתנה, מימין, עם מורות בחלוקת "ארגז כלים דיגיטלי" בדימונה. קרדיט: באדיבות קרן אתנה

 סיכומי סוף השנה של קרן אתנה מגלים כי עד היום חולקו מעל 30000 אלף מחשבים ניידים למורות, מורים, גננים וגננות ב-2999 בתי ספר ב-178 רשויות האחראים על הלימודים הסדירים של מעל 650 אלף תלמידים, במסגרת תכנית הדגל של הקרן – ״ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה״.

בסבב החלוקה האחרון לשנת 2022 חולקו 307 מחשבי Dynabook בדימונה, בחטיבת הביניים צור יצחק במועצה אזורית דרום השרון ובבית הספר בנימין רוטמן לחינוך מיוחד אשל הנשיא. בנוסף למחשבים הניידים מקבלים  המורים גם 120 שעות הדרכה מקצועית. חלוקת המחשבים התאפשרה בזכות תרומתם של הקרן המשפחתית ע"ש טד אריסון, קרן אתנה, בנק מסד, משרד החינוך, הקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים והרשויות השותפות.

לדברי ניב יוסיפון, סמנכ"ל הסחר ומנהל הפעילות של חברת מפעיל, נציגת Dynabook בישראל,

המחשבים הניידים, מדגם Satellite Pro C50  שחולקו בסבבים האחרונים, הינם  מחשבים רבי עוצמה מתקדמים שמאפשרים פרודוקטיביות ויעילות רבים יותר, בין אם מדובר בעבודה בכיתה, במשרד, או בדרך והם מפגינים אמינות רבה וגב חזק של חברה שיש לה מעל 30 שנות ניסון בפיתוח מחשבים ניידים. ״כל דגמי ה- Satellite Pro מתוכננים בראייה של המשתמש בבתי הספר, ממשקלם הנמוך ועד טווח הקונפיגורציות והתכונות. הם כוללים את מעבדי אינטל מתקדמים, לשילוב מוצלח של ביצועים וחיי סוללה, קישוריות אלחוטית, וכל הדגמים מצוידים במסכים מפחיתי השתקפות והבזקים לעבודה בתנאי חוץ״ ובציפוי אנטי-בקטריאלי מיוחד המונע הדבקות של 99.9% מחיידקים ווירוסים למשטחי המחשב.

 

 

 

About מאיר עשת

Check Also

אקווה סקיוריטי משיקה את המאגר הראשון מסוגו לשיתוף מידע על היתכנות לפגיעויות בקוד ומרחיבה את יכולות הסורק Aqua Trivy

המאגר הפומבי בקוד פתוח של מסמכי ניצול פגיעויות בפורמט VEX יקל על מפתחים והאחראים על …

נגישות