תכנית ההכשרה מועברת על ידי אוניברסיטת אריאל בשיתוף כרמי ידע ו-SAP. בוגרי המסלול יקבלו תעודת הסמכה
הושק המחזור הראשון של הקורס להכשרת מיישמי SAP S/4HANA, פתרון ה-ERP המתקדם של SAP. ההיקף הקורס הוא 250 שעות לימוד ובסופו תוענק למסיימים בהצלחה תעודת הסמכה מטעם אוניברסיטת אריאל, SAP ישראל וכרמי ידע.
המחזור הראשון יצא לדרך במימון מנהלת התעסוקה והכשרות מקצועיות בהשתתפות 35 סטודנטים, אשר מבצעים הסבה מקצועית מתחומי עיסוק קודמים לתחום מיישמי SAP ומגיעים ממגוון החברות והמגזרים בישראל. הסטודנטים התקבלו לתוכנית ההכשרה לאחר שלב מיון ומבדקי התאמה. בחודשים הקרובים יפתחו מחזורים נוספים.
הלימודים נערכים 3 פעמים בשבוע במשך שלושה חודשים באופן היברידי: במפגשי פנים אל פנים במרכז ההדרכה של SAP ברעננה ובלימוד מקוון. בין הנושאים אשר יילמדו בתוכנית ההכשרה: שאילתות SQL, ניהול תהליכים עסקיים, היכרות וניווט בפתרון SAP S/4HANA והמודולים שלו, כריית נתונים ועוד. בסיום התוכנית יבצעו הסטודנטים פרקטיקום מעשי עם חונכות אישית.
"הטכנולוגיות העסקיות בעידן הנוכחי מאפשרות ליישם ולהטמיע בארגונים תפיסות ניהוליות מתקדמות, המקנות יתרונות תחרותיים משמעותיים דוגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית הממשיכה לצבור תאוצה. מערכות ה-ERP היוו מאז ומתמיד הליבה של הארגונים. הן מאפשרות לבצע אינטגרציה של תהליכים, נתונים ומעבר מידע בין כל חלקי הארגון", אמרה סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל.
לדברי נבון, "השוק דורש היום מומחי ERP של SAP בכל מגזרי המשק, מן המגזר הממשלתי-ציבורי ועד המגזר הפרטי בכל הענפים. הלומדים בתוכנית ההכשרה יזכו להכיר את הטכנולוגיה והפתרונות של SAP, הנחשבים למובילים בעולם ולפתח קריירה משמעותית בעלת פוטנציאל התקדמות גבוה".
דוד שטרית, מנכ"ל כרמי ידע, ציין כי, "הקורס נועד להקנות למשתתפים את הידע בתחומים כמו: תהליכים עסקיים, יישום והטמעה של טכנולוגיות עסקיות ועוד".
ליעד גוטנטג, סמנכ"ל חטיבת SMB ב-SAP ישראל, אמר כי, "המשתתפים בקורס מגיעים ממגוון מגזרי אוכלוסייה בישראל וממגוון גילאים, כאשר המחזור הנוכחי מהווה את יריית הפתיחה ובחודשים הקרובים ייפתחו מחזורים נוספים. אנו מודים לסיוע ולתמיכה של מנהלת התעסוקה והכשרות מקצועיות, אשר יזמו את הקורס. מדובר בצעד מבורך בכיוון הנכון במטרה להכשיר אנשים המעוניינים לעשות הסבה מקצועית או שינוי קריירה לאחד התחומים המבוקשים ביותר בארץ".
אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר, יעיל יותר ולקבל החלטות טובות יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. השירותים של SAP משמשים כ-320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל-SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ-220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק ומאות רבות של ארגונים אחרים. SAP נמצאת בחוד החנית גם בתחום חוויית הלקוח ומציעה פתרונות מובילים לעולמות המסחר הדיגיטלי, השיווק וה-CRM: דוגמת Emarsys, SAP Commerce Cloud ו-SAP Customer Data Platform, המדורגים כמובילים גלובליים ברביע הקסם של גרטנר ובשימוש של מגוון חברות בישראל כגון: דלק, תדיראן, שופרסל, Yellow ועוד. למידע נוסף אודות פתרונות חוויית הלקוח המובילים של SAP (סאפ) https://cx.sap-israel.co.il/