המיתוג החדש יכלול בתוכו השקת קבוצת R&D חדשה, שתאגד מענה מקיף לצרכי מחקר ופיתוח של שבבים, תוכנה וחומרה
חברת RACHIP, המספקת פתרונות פיתוח שבבים, תוכנה וחומרה לארגונים בארץ ובעולם, מודיעה על מיתוג פעילותה המורחבת תחת מותג העל Ready, המאגד את המותגים Ready ו-RACHIP.
R&D 360
המותג Ready מתמחה ב- R&D 360 – מעניק מעטפת מלאה לפיתוח שבבים, תוכנה וחומרה מקצה לקצה ומתן מענה מותאם לקוח בשוק ההייטק האתגרי, המקומי והבינלאומי, תחת קורת גג אחת, עם מיטב המומחים בחברה. החברה מתמחה במתן שירותים מורכבים ארוכי טווח ופרוייקטלים בתחומי השבבים ועריכת כרטיסים, ישומי WEB ומובייל, מערכות ארגוניות (BI) ובדיקות ידניות ואוטומטיות.
תהליך המיתוג והתוצרים שהגיעו בעקבותיו, הינם חלק מתהליך ההתרחבות של החברה בשנים האחרונות המבוסס על צמיחה אורגנית בתחומי הליבה של החברה לצד רכישות ומיזוגים, התפתחות למגוון תעשיות (ישראל עם 8,016 חברות הייטק ומחסור של 15,000 מהנדסים [דוחות רשות החדשנות וSNC]), מיקוד, ושמירה על מגמת הגיוון המגדרי. החברה מתמחה במתן מענה למחסור הכרוני של טלנטים בתעשיית ההייטק בכלל ובישראל בפרט בעזרת מצוינות אישית כמנוף ובסיס למתודולוגיות הגיוס, ליציבות ומודלים למתן שירות יחודי.
המיתוג הנבחר משקף בתוכו את מגוון השירותים וההתמחויות שנבנה על יחודיות ההון האנושי המבוסס ידע, ניסיון, מומחיות ויציבות, לצד יעילות תפעולית בעזרת מערכות החברה המתוחכמות, המאפשרים יחדיו התאמת מודל שירות D&R מקיף ומותאם לכל לקוח.
לרגל השקת מותג העל, קיימה החברה אירוע לעובדים שכלל את הצגת המיתוג החדש והופעה מיוחדת, במטרה לחשוף את המיתוג החדש לעובדים בראשונה, לחגוג את ההתחדשות ויחד עם זאת לשתף את העובדים בתהליך הבחירה, העקרונות שעומדים מאחורי האלמנטים והשפה העיצובית והמטרות קדימה.
"השפעות הקורונה מגבירות את הצורך בנחיצות וייחודיות פתרונות הR&D שלנו" אומרת רחלי גנות, מנכ"לית ומייסדת החברה. "הביקוש הגובר למוצרים מבוססי שבבים, העלייה באוטומציה של ארגונים, הצמיחה בשימוש ובביקוש לטכנולוגיות המאפשרות, מעבר מכלכלת מוצרים לכלכלת שירותים, המעבר משירותים פיזיים לשירותים דיגיטליים ובאופן כללי מעבר לעולם של השאת ערך וידע מתחדש בקצב מהיר וללא הפסקה, הלקוחות שלנו מקבלים ערך של מומחיות, ידע וניסיון מצטבר בעבודה מול מגוון רב של חברות, טכנולוגיות ותעשיות לצד יציבות יוצאת דופן של הצוותים המספקים שירותי R&D מקצועיים, בלווי אישי מותאם שמאפשרים להם לעמוד ביעדי התקציב, (TTM) Time To Market ,איכות המוצרים ולקוחות מרוצים. "
ליטל שמשוני ,סמנכ"לית השיווק של קבוצת Ready: "תהליך המיתוג של Ready היה תהליך מרתק והתבסס על מחקרים, מסע לקוח ומיקוד בצרכי הלקוח בסביבה עיסקית תחרותית ודינמית. המותג Ready הינו מותג על שמאגד את כל מנעד השירותים הרחב המתקדם והחדשני של הקבוצה, שינגיש ללקוחות מענה R&D מקצה לקצה, מותאם לצרכי הלקוח בכל רגע נתון. ערכי המותג ומיצובו משדרים את המהות אליה אנו מכוונים בפעילות החברה: אמינות, יציבות, חדשנות, אנרגטיות, גמישות ועוצמה. בעתיד תחת מותג העל Ready, עם המשך הצמיחה של החברה, יתווספו מותגים נוספים".
RACHIP נוסדה בשנת 2007, על ידי רחלי גנות ומעסיקה כ-170 עובדים בפריסה ארצית ובעבודה היברידית. מרכז הפיתוח שלה בבני ברק, והיא משלבת אג'נדה חברתית של קידום והעסקת נשים חרדיות. על פעילות זו נבחרה רחלי להשיא משואה ביום העצמאות ה70 למדינת ישראל. חברת RACHIP נבחרה ע"י גלובס לאחת החברות הצומחות לשנת 2022.
על לקוחות החברה נמנים חברות וארגונים בינלאומיים, מקומיים וסטרטאפים בתחומי ה: סמיקונדקטורס, אוטומוטיב, מדיקל, פינטק, אגרוטק, העולם הביטחוני, הממשלתי ועוד.
החברה מעניקה ללקוחותיה פיתרון מקיף ומקצועי, באמצעות צוותי פיתוח צ'יפים, מומחי FPGA מערכות משובצות, וולידציה, פיתוח תוכנה, אוטומציה ובדיקות.
One comment
Pingback: חברת RACHIP מתרחבת – תשיק את קבוצת Ready - Ready