יום שישי , אפריל 19 2024
Home > היי טק > אפליקציות אינטרנט > אוקייקיופיד: כן, הכלב שלך באמת משיג לך דייטים

אוקייקיופיד: כן, הכלב שלך באמת משיג לך דייטים


נתונים מאפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid חושפים כי חיית המחמד שלך באמת גורמת לך להראות מושכת יותר. כלבים מנצחים במאבק על חיית המחמד הטובה ביותר להשגת דייטים.

ישראלים אוהבים את חיות המחמד שלהם. כשהערכות אומרות שישנם למעלה מ- 30,000 כלבים רשומים בתל אביב בלבד, זה אינו מידע מפתיע. מה שעשוי להיות מפתיע יותר, לעומת זאת, הוא עד כמה חיית המחמד שלך יכולה לעזור לך בעולם ההיכרויות. נתונים מאפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid מגלים כי 45% מהמשתמשים הישראלים חושבים שכלב בפרופיל ההיכרויות שלך הוא דבר מושך במיוחד.

כפי שמתברר, להעדפה הזו יש השפעה ניכרת על הסיכויים שלכם לצאת לדייט – ישראלים ב- OkCupid שמעדיפים כלבים זוכים ל 43% יותר התאמות מאשר אלו שמעדיפים חתולים, כמו גם 29% יותר לייקים.

אם היו צריכים לבחור איזה חיית מחמד עדיפה, נראה שיש זוכה מובהק – 54% מהמשתמשים הישראלים אמרו שהם "אנשי כלבים", ורק 8% מכנים את עצמם "אנשי חתולים". 32% אמרו שהם אוהבים את שניהם.

ובכלל, 81% מהמשתמשים הישראלים באפליקציה מכנים את עצמם כאוהבי חיות מחמד. וכהוכחה: רוב הישראלים הצהירו שהם נותנים לחיות המחמד שלהם לישון על המיטה שלהם…

אודות OkCupid

כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון באמת את מה שצריך. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ושואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין סבני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

החברה ממוקמת בניו יורק. למידע נוסף:   http://www.okcupid.com/

About מאיר עשת

Check Also

סקר משתמשי זום לסיכום 2022:

הרבה מדברים מהמכונית ומהמיטה, מנקים רק את חלק החדר שמופיע במצלמה ומכניסים את בעלי החיים להופעות …

נגישות