שבת , אוקטובר 5 2024
Home > היי טק > אפליקציות אינטרנט > הולכים על דייט בטוח: OkCupid מוסיפה תגית אופציונלית לפרופיל: ״התחסנתי״

הולכים על דייט בטוח: OkCupid מוסיפה תגית אופציונלית לפרופיל: ״התחסנתי״

לאחר שנה וקצת של ריחוק חברתי, כשהקורונה בישראל מתחילה להתרחק והדייטים מפסיקים להיות וירטואליים, מאפשרת אפליקציית ההיכרויות OkCupid למשתמשים להוסיף לתמונת הפרופיל שלהם את התגית ״אני מחוסן/ת״.

ההחלטה של OkCupid נובעת מהשיקול שאנשים היוצאים לדייטים כיום מגלים שקיפות רבה יותר לגבי בריאותם מאשר בעבר, ובמיוחד כשמדובר בסטטוס ההתחסנות. השימוש במשפט ״אני מחוסן/ת״, קפץ פי 1400% החודש בפרופילים של המשתמשים באפליקציה בהשוואה לחודש ינואר 2021 ונראה שהחיסון אכן מסייע למציאת אהבה: 7 מתוך כל 10 משתמשים הצהירו כי הם התחסנו או מתכוונים להתחסן והתוצאה: הם קיבלו 15% יותר לייקים ו-14% יותר התאמות. נתונים מעניינים נוספים: מעל מחצית המשתמשים באפליקציה מסכימים כי דייטים פנים אל פנים הרבה יותר משמעותיים מדייטים וירטואליים ולמעלה משליש המשתמשים דיווחו כי דייט אידיאלי הוא זה המתקיים באוויר החופשי…

אודות OkCupid

כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון באמת את מה שצריך. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ושואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין סבני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.

החברה ממוקמת בניו יורק. למידע נוסף:   http://www.okcupid.com/

About מאיר עשת

Check Also

סקר משתמשי זום לסיכום 2022:

הרבה מדברים מהמכונית ומהמיטה, מנקים רק את חלק החדר שמופיע במצלמה ומכניסים את בעלי החיים להופעות …

נגישות