יום ראשון , מאי 5 2024
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > פורטינט משיקה פתרון בעל יכולות אבטחה מתקדמות לקישור והגנה עבור תשתיות קריטיות

פורטינט משיקה פתרון בעל יכולות אבטחה מתקדמות לקישור והגנה עבור תשתיות קריטיות

הפתרון החדש FortiGate Rugged 70G עם מודם 5G כפול מספק יכולות תקשורת מאובטחת המובילות בתעשייה בתצורה קשיחה וקומפקטית, המתאימה לסביבות תעשייתיות וסביבות IoT במיקומים מרוחקים ובתנאים סביבתיים קשים

פורטינט® (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית באבטחת סייבר המניעה את האיחוד בין ביצועי תקשורת ואבטחה, השיקה התקן FW קומפקטי וקשיח, אשר נבנה במיוחד כדי לספק יכולות משודרגות של תקשורת מאובטחת וחיבור 5G לסביבות של תשתיות קריטיות (OT). הפתרון FortiGate Rugged 70G עם מודם 5G כפול, המגובה על ידי הדור ה-5 והעדכני של יחידת עיבוד האבטחה (SP5) של פורטינט, מספק ביצועי תקשורת ללא תחרות, שירותי אבטחה מבוססי-AI מבית FortiGuard וזמינות גבוהה באמצעות מודם 5G כפול כדי להתמודד עם מגוון מקרי שימוש בסביבות קשות ומרוחקות, כולל כספומטים מרוחקים בשירות מלא בתעשיית הבנקאות.

חיבור והגנה על מיקומים מרוחקים

הפתרון-FortiGate-Rugged-70G-עם-מודם-5G-כפול_קרדיט-צילום-פורטינט

הרשתות מתרחבות למיקומים חדשים ומרוחקים, אשר מוכרחים לתמוך ולהגן על כמויות אדירות של תעבורה ונתונים רגישים, תוך שמירה על זמינות גבוהה. בעבר, חברות היו פורסות מספר מוצרים נקודתיים כדי להתמודד עם צרכים אינדיבידואליים של תקשורת, אבטחה וחיבור במיקומים הללו, מה שיצר מורכבות ותשתית בעלת ביצועים גרועים, אשר יקר לנהל ומאתגר לאבטח. הפתרון הוא התקן בודד אשר עונה על כל צרכי התקשורת, האבטחה והחיבור בסביבות OT מרוחקות.

תקשורת, אבטחה וחיבור 5G מתקדמים עבור סביבות OT

פתרון FortiGate Rugged 70G עם מודם 5G כפול מביא בפעם הראשונה את קישוריות ה-5G לסל מוצרי ה-NGFWs הקשיחים של פורטינט. בשל כך, ההתקן לא רק משלב הגנה מפני איומים ברמה ארגונית עם יכולות תקשורת בעלות ביצועים גבוהים כמו SD-WAN וגישת רשת Zero-Trust, אלא גם מספק את פונקציונליות ה-WAN הסלולרית המובילה בתעשייה כדי להבטיח זמינות גבוהה.

המאפיינים המרכזיים של הפתרון כוללים:

  • מודם 5G כפול המאפשר תקשורת רציפה, אמינה ומהירה ביותר כדי להבטיח זמינות גבוהה וחיבור משודרג להתקנים קריטיים.
  • ביצועי תקשורת מאובטחים ללא תחרות המופעלים באמצעות יחידת עיבוד האבטחה (SP5) העדכנית של הדור החמישי של פורטינט, כולל ביצועי התקן אבטחה של 8 Gbps וביצועי VPN של 7 Gbps IPSec.
  • תצורה נוחה עם עיצוב קשיח וללא מאוורר, אשר יכולה לעמוד בתנאים קשים כמו מזג אוויר קיצוני, לחות, זעזועים ורעידות.
  • אבטחה מבוססת-AI מובילה בתעשייה באמצעות FortiGuard AI-Powered Security Services כדי להגן על נתונים קריטיים מפני איומים מתוחכמים.

להלן סיכום של מספרי ביצועי המטרה של פתרון FortiGate Rugged 70G עם מודם 5G כפול. דירוג מחשוב האבטחה הוא קריטריון (מכפיל ביצועים) המסייע ללקוחות להבין את ביצועי היעד של FortiGate בהשוואה להתקנים דומים בשוק:

Specification FortiGate Rugged 70G-5G-Dual Secure Compute Rating Industry Average Allied Telesis AR4050    S-5G Check Point Quantum 1570R Check Point Quantum 1595R Palo Alto Networks PA-450R
Firewall Throughput 8.0 Gbps 3.6x 2.2 Gbps 1.9 Gbps 1.9 Gbps 1.9 Gbps 3.2 Gbps
IPSec VPN 7.0 Gbps 6.3x 1.1 Gbps N/A 1.1 Gbps 1.1 Gbps N/A
Threat Protection 1.1 Gbps 1.5x 0.7 Gbps N/A 0.4 Gbps 0.4 Gbps 1.4 Gbps
Concurrent Sessions 1.4M 3.7x 0.4M 0.3M 0.5M 0.5M 0.2M
Connections per Second 85K 6.9x 12K 12K 14K 14K 10K
Cellular Wireless Modem 2x 5G N/A 1x 5G 1x 3G/4 LTE 1x 5G 1x 5G
Signatures Covered for OT Protocols 3,060 2.5x 1,210 6 1,838 1,838 1,156
Power Consumption FortiGate Rugged 70G-5G-Dual Energy Efficiency Industry Average Allied Telesis AR4050   S-5G Check Point Quantum 1570R Check Point Quantum 1595R Palo Alto Networks PA-450R
Watts/Gbps Firewall Throughput 3.6 W 4.2x 15.4 W 14.7 W 16.2 W 15.5 W 15.1 W
Watts/Gbps IPsec VPN Throughput 4.1 W 6.6x 27.4 W N/A 27.9 W 26.8 W N/A
BTU/h per Gbps of Firewall Throughput 12.4 BTU 4.2x 52.4 BTU 50.3 BTU 55.2 BTU 52.9 BTU 51.2 BTU
  • Threat protection performance is measured with firewall, IPS, application control, malware protection, and logging enabled.
  • All performance numbers are extracted from publicly available data sheets. Note that different vendors may have different test methodologies.
  • All power consumption values are taken from external data sheets and hardware system guides, using maximum power consumption.

מאפשרים את ההתפתחות הבאה בעולם הבנקאות

מקרה שימוש מרכזי עבור פתרון ה- FortiGate Rugged 70Gעם מודם 5G כפול הוא פריסה וניהול כספומטים מרוחקים, אשר לעיתים קרובות מותקנים בסביבות מאתגרות כמו אצטדיונים, קניונים או מיקומים מרוחקים ולא נגישים. ההתקן מספק יכולות תקשורת (SD-WAN עבור חיבור דינמי, בקרת גישה לרשת וחיבור יישומים ZTNA), אבטחה מתקדמת (הצפנה מקצה-לקצה ומודיעין איומים מוטמע) וזמינות גבוהה (מודם 5G כפול) הדרושות לפריסה, אבטחה וניהול של כספומטים מרוחקים. התצורה הקשיחה של ההתקן עומדת בדרישות העמידות של כספומטים בחום או קור קיצוניים.

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט

באמצעות התקן יחיד ועוצמתי זה, תעשיית הבנקאות יכולה לשדרג את רשתות הכספומטים המרוחקים שלה, לגדול בצורה רציפה על פני אלפי מיקומים וליצור בקלות שירותים חדשים עם השקעה מינימלית בתשתית.

ג'ון מדיסון, סמנכ"ל אסטרטגיית מוצר ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "גוברת הדרישה של ארגונים במגוון תעשיות לארכיטקטורת תקשורת מהירה, אמינה ומאובטחת במיקומים מרוחקים ובסביבות קשות. לעיתים קרובות, מסובך ויקר להביא את סוגי הרשתות הללו אונליין. באמצעות מודם 5G כפול, אבטחה מבוססת-AI ומאפייני Zero-Trust, פתרון ה-FortiGate החדש שלנו מספק את החידושים האחרונים בתחום התקשורת המאובטחת בהתקן עוצמתי אחד, הבנוי להחזיק מעמד בסביבות הקשות ביותר. לקוחות יכולים להשתמש ב- FortiGate Rugged 70G עם מודם 5G כפול כדי לממש תשתית מאובטחת ומפושטת, יעילות עסקית משופרת וחיסכון בעלויות, לצד חווית משתמש מצוינת – אפילו במיקומים המרוחקים ביותר שקשה להגיע אליהם".

אודות פורטינט

פורטינט (נאסד"ק: FTNT) הינה כוח מניע בהתפתחות של אבטחת הסייבר והאיחוד בין תקשורת ואבטחה. מטרתנו היא להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום וכיום אנו מספקים אבטחת סייבר בכל מקום שבו תצטרכו, עם חבילת המוצרים המשולבת הגדולה ביותר הכוללת למעלה מ-50 מוצרים ברמה ארגונית. למעלה מחצי מיליון לקוחות בוטחים בפתרונות של פורטינט, אשר הינם בין הפתרונות בעלי הפריסה הרחבה ביותר, מספר הפטנטים הרב ביותר ובעלי התיקוף הרב ביותר בתעשייה. מוסד ההדרכה של פורטינט (Fortinet Training Institute) מהווה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין. FortiGuard Labs, גוף מודיעין האיומים והמחקר המובחר של פורטינט, מפתח ומשתמש בטכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית מובילות כדי לספק ללקוחות בקביעות ובזמן הגנה ומודיעין איומים שניתן לפעול לפיו. למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או ב-FortiGuard Labs.

 

 

About מאיר עשת

Check Also

תשלומי כופר זינקו ב-500% בשנה האחרונה, כך חושף דוח מתקפות הכופר של סופוס ל-2024

שיעור מתקפות הכופר ירד מעט, אך עלויות התאוששות טיפסו ל-2.73 מיליון דולר סופוס, מובילה עולמית …

נגישות