יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > סופוס מסייעת למעבר לסביבת רשתות היברדיות באמצעות דור חדש של נקודות גישה מנוהלות מרחוק בטכנולוגיית Wi-Fi 6

סופוס מסייעת למעבר לסביבת רשתות היברדיות באמצעות דור חדש של נקודות גישה מנוהלות מרחוק בטכנולוגיית Wi-Fi 6

דניאל קול, סגן נשיא ניהול מוצר בסופוס

סופוס (Sophos), חברת אבטחת המידע והסייבר מובילת השוק וחלוצה בתחום פתרונות אבטחת סייבר כשירות, הכריזה על סדרת נקודות הגישה המנוהלות Sophos AP6 בטכנולוגיית Wi-Fi 6. סדרת נקודות הגישה החדשה היא התוספת האחרונה למערך הגישה המאובטחת לרשת של סופוס, הכולל גם את Sophos Firewall (פתרון חומת האש של סופוס) והמתג Sophos Switch.

"נקודות הגישה החדשות הן התשובה של סופוס לצורך בפתרון רשת Wi-Fi גמיש בניהול מרחוק שתומך במספר הגדל בהתמדה של מכשירים מחוברים, ובכלל זה מכשירים חכמים (IoT)," מסביר דניאל קול, סגן נשיא ניהול מוצר בסופוס. "סדרת Sophos AP6 היא החוליה החסרה שמעתה תאפשר לשותפים שלנו להציע פתרון גישה לרשת מלא תחת קורת גג אחת על בסיס נקודות הגישה החדשות ומתגי Sophos Switch, שמוזיל עלויות והופך את הניהול השוטף לפשוט יותר לעומת מערכות המורכבות מפתרונות של ספקים שונים. חלק גדול מהרשתות עדיין עובדות במהירות 1 גיגה־סיביות ויש כאן הזדמנות גדולה לארגונים לעבור לתקן Wi-Fi 6 עתיר הביצועים ללא צורך בשינויים מרחיקי לכת בתשתית הרשת הקיימת. הפתרון של סופוס מסיר צוואר בקבוק נפוץ בשכבה הפיזית וכך יכול לשפר מאוד איכות וביצועי הרשת האלחוטית בארגון."

כל דגמי נקודות הגישה בסדרת Sophos AP6, ובהם 420E, AP6 840, AP6 840E ודגם AP6 420X המיועד להתקנה מחוץ למבנים, מצוידים לפחות בשקע רשת אחד התומך במהירות העברת נתונים של 2.5 גיגה־סיביות לשיפור מהירות העברת הנתונים בתוך רשת הארגון. חיבור נקודות הגישה החדשות למתגים של סופוס, שגם הם תומכים במהירות העברת נתונים של 2.5 גיגה־סיביות, הוא פתרון פשוט לשדרוג מהירות העברת הנתונים ברשת הארגון על גבי התשתית הקיימת. כמו כן, בעזרת דגמי נקודות הגישה AP6 420E ו־AP6 840E התומכים בטכנולוגיית Wi-Fi 6E, יכולים ארגונים לנצל את טווח התדרים 6 GHz החדש, עתיר הביצועים ולא פחות חשוב – הפנוי, וכך להכין את הקרקע או ליהנות כבר עכשיו מהביצועים של הדור הבא.

ניהול נקודות הגישה מסדרת Sophos AP6 נעשה בענן דרך מערכת Sophos Central המוכחת ומובילת השוק. כך יכולים ספקי שירותים מנוהלים להשתמש במערכת אחת עם ממשק עקבי ומוכר לניהול כל האתרים של לקוחותיהם, להגיב במהירות להתראות ולעקוב אחרי ניצול הרישיונות ותאריכי חידוש קרובים. כמו כן, יש למערכת רכיב מקומי (On-premise) שבו יכולים להשתמש מנהלי המערכת כדי לנהל את ההגדרות ישירות ב נקודות הגישה.

זמינות

סדרת נקודות הגישה החדשות Sophos AP6 זמינה כבר עכשיו באופן בלעדי דרך הרשת העולמית של שותפי וספקי שירותים מנוהלים (MSPs) של סופוס.

About מאיר עשת

Check Also

דו"ח חדש של Trend Micro לשנת 2023 מגלה זינוק באיומי הסייבר:

החברה חסמה כ- 160 מיליארד מקרי תקיפה בשנה החולפת, פי 2 בהשוואה מלפני 5 שנים …

נגישות