יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > נושאים בכותרות > טרנספורמציה דיגיטלית > SAP עושה מהפכה בטרנספורמציה עסקית של לקוחות

SAP עושה מהפכה בטרנספורמציה עסקית של לקוחות

SAP הכריזה על RISE with SAP, היצע שיהווה אבן דרך משמעותית בהנעת טרנספורמציה הוליסטית של לקוחות והפיכתם לארגונים חכמים. חבילת RISE with SAP מציעה ללקוחות בכל שלבי הטרנספורמציה הדיגיטלית דרך חדשה לחלוטין לתכנן תהליכים עבור תוצאות עסקיות טובות יותר. יחד עם האקוסיסטם החזק שלה, SAP תספק ערך בזמן קצר, וגמישות לשגשג גם בזמנים משתנים – וכל זאת ללא השקעות מקדימות גבוהות.

כריסטיאן קליין. צילום SAP

"המתיחות הגיאו-פוליטית, האתגרים הסביבתיים והמגפה המתמשכת מכריחים עסקים להתמודד עם שינויים מהר יותר מאי פעם", אמר כריסטיאן קליין, מנכ"ל SAP. "חברות שיכולות להתאים את התהליכים העסקיים שלהם במהירות ישגשגו ו- SAP יכולה לעזור להן להשיג זאת. זה הרעיון מאחורי RISE עם SAP: ההיצע עוזר ללקוחות לפתוח דרכים חדשות לניהול עסקים בענן כדי להקדים את המתחרים שלהם."

RISE with SAP הוא למעשה טרנספורמציה עסקית כשירות. ההיצע מספק נתיב יחיד לארגון החכם, לכל לקוח, וללא תלות בנקודת המוצא או המורכבות. החבילה מוצעת על בסיס מנוי, היא כוללת גורם אחד שאחראי להסכם, תפעול ותמיכה. הגישה ההוליסטית תסייע לחברות לבצע טרנספורמציה בעסקים שלהם, מעבר למעבר הטכני לענן, כדי לאפשר טרנספורמציה מתמדת. יחד עם אקוסיסטם השותפים שלה, SAP תנחה חברות במהלך הטרנספורמציה העסקית שלהן על ידי:

תכנון תהליכים עסקיים –ניתוח תהליכים עסקיים הבנוי על המודל העסקי של SAP ומומחיות שנצברה מעבודה עם למעלה מ -400,000 לקוחות ב -25 תעשיות. לקוחות יכולים לנתח באופן רציף את הביצועים של התהליכים העסקיים שלהם, למדוד אותם כנגד הסטנדרטים בתעשייה ולהתאים אותם בקלות לדרישות עסקיות חדשות.

מיגרציה טכנית – הכלים והשירותים של SAP תומכים בכל המסע הטכני ומספקים ערך תוך זמן קצר. אלו כוללים שירותים אוטומטיים המסייעים במעבר לפתרונות מודולריים וסטנדרטיים (modular and standard solution landscapes) לצריכה מהירה יותר של חדשנות בענן, כמו גם תמיכה של ארכיטקטים טכניים כדי לאפשר הגירה ואימוץ חלקים ומהירים.

בניית ארגון חכם –  פלטפורמת הטכנולוגיה העסקית של SAP (SAP Business Technology Platform) מספקת שכבה סמנטית אחת על פני ארגון, ומספקת בסיס לטרנספורמציה עסקית הוליסטית. גישה זו עוזרת לשמור על הליבה "נקייה" ומאפשרת צריכה קלה יותר.

בנוסף, פלטפורמת SAP S/4HANA Cloud הטמיעה כלי AI, RPA, ניתוח (analytics) מתקדם ואפשרויות פריסה גמישות, בהתאם למורכבות הלקוחות.

About מאיר עשת

Check Also

וואן טכנולוגיות משיקה פעילות טרנספורמציה דיגיטלית כשרות

במסגרת זאת מעסיקה קרוב ל-100 מומחי טרנספורמציה דיגיטלית, המספקים ליווי מקצועי מקצה לקצה במסע הדיגיטלי …

נגישות