יום ראשון , אוקטובר 6 2024
Home > חומרות > תשתיות תקשורת, ניטור ושירות > Rajant ושותפות הפתרון שלה, יציגו קישוריות אמינה ומאובטחת לעבודה חכמה בשטח ב-EGYPS

Rajant ושותפות הפתרון שלה, יציגו קישוריות אמינה ומאובטחת לעבודה חכמה בשטח ב-EGYPS

רחפנים, מציאות רבודה ותכונות מעקב אחר כוח אדם ונכסים במופעי הדגמה

מאלורן, פנסילבניה (ארצות הברית), 10 בפברואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Rajant Corporation, חלוצת הרשתות האלחוטיות מסוג Kinetic Mesh®, ושותפותיה הטכנולוגיות ישתתפו ב-EGYPS (Egypt Petroleum Show) בקהיר במרכז הירידים הבינלאומי של מצרים. האירוע יתקיים בין ה-14 ל-16 בפברואר, כאשר Rajant תצטרף לשותפות שלה באולם 2, מרחב F56. הצגת הפתרון השיתופי האמין והמאובטח עבור קישוריות IIoT בשוק האנרגיה תבוצע בידי AIRadio, Easy Aerial ו-Kiber. הדגמות מוצר ממוקדות לעבודה חכמה בשטח יוצגו מדי יום.

Al Rivero VICE PRESIDENT OF SALES, GLOBAL ENERGY

" Rajantמבינה מה צריכים אלו שעובדים בעסקי הנפט והגז, ויש לנו את המוצר המתאים על המדפים של המפיצים, מוכן למכירה, בניגוד למתחרים שנאבקים בגלל בעיות בשרשרת האספקה. פתרונות הרשת האלחוטית שלנו זמינים ברחבי העולם באמצעות שותפי ערוצים כמו AirRadio. ההפעלה בסביבות מסוכנות שמה דגש רב יותר על דרישות הבטיחות והאבטחה תוך שהיא מאפשרת תקשורת רציפה בתפעול דיגיטלי שמוכן לעתיד", אומר אל ריברו, סמנכ"ל המכירות של Rajant, Global Energy. "Rajant Kinetic Mesh הוא פתרון ששומר על חיבור אלחוטי תעשייתי מאובטח, אמין ועמיד עם זמן שהייה נמוך, ללא הפרעה ועם רוחב פס גבוה. מודעות מצבית מקיפה מאפשרת שימוש בטכנולוגיות כמו רחפנים, רובוטים וציוד לביש, עם פתרון הפעלת תקשורת סלולרית רציפה ומעקב שניתן לפריסה מהירה, קל לתחזוקה שמתחזק ככל שהרשת מתרחבת".

ב-EGYPS תשים החברה דגש על MeshTracer, הפתרון מוביל התעשייה של Rajant למעקב אחר כוח אדם ונכסים, במטרה לקדם את אבטחת האתר והמודעות למצב. הוא יכול לדווח ביעילות באמצעות BreadCrumbs  של Rajant, תגי AeroScout וכל מכשיר Wi-Fi שמשתמש בכתובת MAC סטטית. MeshTracer הוא פלטפורמת הגיוס והמעקב, ניהול האירועים והתקשורת היעילה ביותר בשוק כיום, והוא משתמש בטכנולוגיית Real-Time Location System (RTLS) כדי לזהות אנשים ונכסים בכל האזורים והאזורים של אתר IoT תעשייתי. המערכת משתמשת בפרוטוקולי תקשורת סטנדרטיים, המאפשרים למכשירים להחליף הודעות, להגדיר תקריות וכן לנטר את זרימת המשתמשים בסביבה פיזית.

מעבר ליישומי נפט וגז, לראג'אנט יש רקורד מוצלח של 20 שנה לפריסות מסחריות בתעשיות כמו כרייה, נמלים, בנייה כבדה והיסטוריה לא מסחרית עם גופי ביטחון צבאי וציבורי. Rajant הייתה חלוצה בשדה ה-V2X/M2M הנייד לחלוטין ויש לה מורשת של שמירה על יכולת פעולה הדדית עם צמתים אלחוטיים קיימים של BreadCrumb עם גרסאות מוצר חדשות. ראוי לציין כי ב-2021 הציגה Rajant את הדור הרביעי של BreadCrumbs, הידוע בשם Peregrine and Hawk, שסיפקה את המעבר המהיר ביותר למכירות חדשות בהיסטוריה של החברה.

הדגמות ופגישות שותפים ב- EGYPS כוללות:

אווירי קל – רחפנים

בין אם מדובר בניטור תשתיות, נכסים או אירועים, ל- Easy Aerial יש פתרון רחפן אוטונומי המוכן לעשות מעל ומעבר מבחינת קלות שימוש, עמידות וכיסוי. פתרון כלי הטייס שלו מקל על אבטחה אוטונומית. הפריסות מתבצעות באמצעות חיישן המשמש כהדק לפעולה או כמשימה מתוכננת מראש, והוא יכול לספק תצוגות FHD ותרמיות ישירות מכלי הטייס, מה שמאפשר למשתמשים לקבל החלטות חכמות יותר מהר יותר.

קיבר – אוזניות מציאות רבודה

Kiber מעצימה את כוח העבודה באמצעות פתרונות מבוססי טכנולוגיית AR והופכת את שיתוף הפעולה מרחוק לקל, בטוח ויעיל. Kiber3 הוא פתרון לביש לתקשורת מרחוק AR משולב במלואו, המאפשר למשתמשים להזרים בשידור חי פעילויות שטח כדי לבצע פעולות פיקוד. מודעות מצבית היא דינמית ואינטראקטיבית עבור עובדים באתר לקבל תמיכה תוך שמירה על התמקדות בעבודתם עם פתרון "ללא ידיים" של All-in-One.

גלו עוד וקבעו פגישה ב-EGYPS עוד היום. או עצרו ליד הדוכן שלנו כדי לראות את ה-BreadCrumbs העדכניים ביותר בפעולה.

אודות Rajant Corporation

Rajant Corporation היא חברת טכנולוגיית התקשורת בפס רחב שהמציאה את הרשתות Kinetic Mesh®, BreadCrumb®, ותוכנת הרשת InstaMesh®. עם Rajant, לקוחות יכולים לפרוס במהירות רשת מותאמת ומדרגית מאוד הממנפת את העוצמה של נתונים בזמן אמת כדי לספק מודיעין עסקי לפי דרישה, קריטי למשימה. רשת Kinetic Mesh  של Rajant, בעלת השהיה נמוכה, תפוקה גבוהה ומאובטחת למגוון יישומים נתונים, קול, וידאו ואוטונומיים, מספקת ללקוחות תעשייתיים ניידות מלאה ומאפשרות להם לקחת את יישומי הרשת והנתונים הפרטיים שלהם לכל מקום. עם פריסות מוצלחות ביותר מ -70 מדינות עבור לקוחות בצבא, כרייה, נמלים, רכבת, נפט וגז, מפעלים פטרוכימיים, עיריות וחקלאות. המטה של ראג'נט ממוקם במלברן, פנסילבניה, עם מתקנים ומשרדים נוספים באריזונה ובקנטאקי. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר החברה Rajant.com או עקבו אחר ראג'נט בלינקדאין ובטוויטר. 

About מאיר עשת

Check Also

פריצת דרך חשובה לחברת איירספן: פתרון ה-5G של החברה קיבל אישור שימוש בתדר CBRS ממשרד התקשורת האמריקאי

 הפתרון שמפותח במרכז הפיתוח בישראל הוא הראשון בעולם שקיבל אישור מפורום החדשנות האלחוטית האמריקאי והוא …

נגישות