יום שני , נובמבר 25 2024
Home > כללי > ביטוח לאומי השיקו מוקד שירות חדש באתר באבקום סנטרס בנתיבות

ביטוח לאומי השיקו מוקד שירות חדש באתר באבקום סנטרס בנתיבות

מימין לשמאל – עימאד תלחמי, יו"ר באבקום סנטרס, נחמה שפירא, מנהלת אגף השירות במוסד לביטוח לאומי, אליק קנטור, מנכ"ל באבקום סנטרס ומאיר שפיגלר, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי. קרדיט מגוין הפקות

מוקד שירות חדש של המוסד לביטוח לאומי הושק לאחרונה באתר באבקום סנטרס בעיר נתיבות, בטקס חגיגי שנערך בשבוע שעבר במעמד יחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות, הנהלת ביטוח לאומי והנהלת באבקום סנטרס. באבקום סנטרס, חברת בת של מטריקס, מספקת שירותי הקמה וניהול של מוקדי שירות טלפוני, מוקדי דיגיטל ומתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לעולם השירות, התמיכה והמכירות. חברת באבקום זכתה במכרז להקמת המוקד, וקיבלה את האחריות על ניהולו השוטף. את הסרט האדום התכבדו לגזור: מאיר שפיגלר – מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, עימאד תלחמי – יו"ר באבקום סנטרס, אליק קנטור – מנכ"ל באבקום סנטרס ונחמה שפירא – מנהלת אגף השירות במוסד לביטוח לאומי.

במהלך השנה האחרונה במהלך הקמתו של המוקד, סיפקו נציגי השירות וצוות המנהלים שירות, מידע ומענה לפניות הציבור בנושאים שונים מטעם ביטוח לאומי, לצד מוקד חירום ייעודי, שנפתח במטרה לתת מענה למידע בנושאי אבטלה וחופשה ללא תשלום, שגברו בעקבות מגיפת הקורונה והצטרפותם של תושבים רבים למעגל האבטלה והחל"ת. כעת, כאשר ניתן היה לחזור לפעילות פיזית במוקד, נערך טקס ההשקה הרשמי בנוכחות מאות עובדים ומנהלים בכירים מחברת באבקום סנטרס ומהמוסד לביטוח לאומי.

פעילות באבקום עבור ביטוח לאומי כוללת מעבר למוקד שירות מלא של עשרות נציגים, מערך של מחלקת בק אופיס Back office ייחודית עבור פניות בנושאי אבטלה וכן מערך מענה ותמיכה ייחודי עבור פניות של מעסיקים לגבי טיפול בעובדיהם. מוקד הפעילות בנתיבות צפוי לכלול כ-150 נציגי שירות, מנהלי מחלקות, אנליסטים ואנשי הדרכה.

מימין לשמאל – מאיר שפיגלר, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי, נחמה שפירא, מנהלת אגף השירות במוסד לביטוח לאומי, עימאד תלחמי, יו"ר באבקום סנטרס.
קרדיט – Magvin  הפקות

במהלך הטקס, ציין שפיגלר את השותפות הפורה עם באבקום סנטרס ואת ההירתמות המהירה והמקצועית להקמת מוקד אסטרטגי בעל חשיבות עליונה במהלך תקופה רגישה כזו ואמר: "בראש סדר העדיפויות של המוסד לביטוח לאומי נמצאות המטרות למתן שירות איכותי בעל זמינות גבוהה". תלחמי, יו"ר באבקום, הוסיף כי הוא רואה בביטוח לאומי לקוח אסטרטגי חשוב והודה לראש עיריית נתיבות על שיתוף הפעולה הפורה וההזדמנות לספק מקור תעסוקה ופרנסה עבור תושבי העיר.

אודות באבקום
באבקום סנטרס, מקבוצת מטריקס, היא חברה מובילה בתחום הקמת פעילויות BPO, מוקדי שירות. את החברה ייסד ב-2008 עימאד תלחמי, בשותפות עם דב לאוטמן ז"ל, החברה הוקמה כדי לתת מענה לצורך הגדול שיש לחברות רבות למצוא שותף שיגייס, יכשיר וינהל עבורן אנשי מקצוע ותמיכה מעולים שישרתו לאורך זמן את צרכיהם לא פחות טוב מעובדי החברה עצמם.
מרכזי המצוינות של Babcom Centers מוקמים בצמוד לריכוזים הגדולים של יישובים בארץ . ביישובים אלה חיים אלפי גברים ונשים משכילים ואיכותיים שמעוניינים לפתח קריירה קרוב לביתם.
הזמינות הגבוהה של כ”א איכותי שכזה מאפשר גמישות תפעולית, יכולת להגיב במהירות לצרכים המשתנים של הלקוחות, ויכולת לגייס במהירות עובדים משכילים, שנבחרים בקפדנות בלתי מתפשרת במרכזי ההערכה שלנו. 

About מאיר עשת

Check Also

סמנכ"ל כספים במיקור חוץ: פתרון גמיש ויעיל לעסקים קטנים ובינוניים

בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתמודדים לעיתים קרובות עם אתגרים פיננסיים מורכבים. ניהול תקציב, גיוס כספים, …

נגישות