יום שישי , אוגוסט 15 2025
Home > WORLD > Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי

Ditchit פוצצה את הציפור האייקונית של Twitter כדי לסמל את השקת השוק המקומי

דובר, דלאוור , 20 ביוני 2025,  ACCESS Newswire: 

במפגן ראוי שמתאים לפולקלור של עמק הסיליקון, Ditchit – כוכב עולה בתחום המסחר המקוון ומתחרה של OfferUp – עלתה לכותרות לאחר שרכשה ולאחר מכן פוצצה את שלט הציפור המקורי של Twitter, ששוקל 560 פאונד, שעמד פעם על מטה החברה בסן פרנסיסקו.

הפעלול השיווקי, שצולם במדבר נבאדה באמצעות צוות הפקה שהורכב מ-15 איש, ארבע Cybertrucks של Tesla ומומחה פירוטכניקה הוליוודי, סימן פרידה סמלית ממונופולים טכנולוגיים ישנים והצגה נועזת של המשימה העוצמת בפני Ditchit: לבנות שוק מקומי שמעמיד אנשים לפני רווחים.

צילום-Ditchit

"אילון מאסק מיתג מחדש את טוויטר ל-X כדי לתמוך בחופש הביטוי. ב-Ditchit אנחנו עושים את אותו הדבר עבור שווקים מקומיים", אמר דובר Ditchit, ג'יימס דלוקה. "הפלטפורמות של ימינו מלאות בפרסומות, עמלות ואלגוריתמים שמעדיפים עסקים על פני אנשים. Ditchit שונה – חינמית לשימוש, ללא פרסומות, ונועדה לתמוך בקהילות אמיתיות ובמוכרים אמיתיים".

הלוגו של טוויטר, שגובהו 12 רגל, המכונה בחיבה Larry, נרכש במכירה פומבית תמורת 34,000 דולר מוקדם יותר השנה. הסיבה העיקרית לרכישה הייתה נוסטלגיה, אך החברה החליטה בסופו של דבר להפוך את החפץ לסמל של שינוי משחק בשוק.

הסרטון שנוצר, כעת בשידור חי ביוטיוב, מראה את הסוף הנפיץ של השלט הענק מחוץ ללאס וגאס, ולוכד רגע קולנועי שכבר זוכה לתשומת לב ויראלית

אבל הסיפור של "לארי" לא נגמר בעשן. חלקים מהשלט חולצו ויימכרו באפליקציית Ditchit במכירה פומבית חתומה החל מהיום. 100% מההכנסות יועברו למרכז ליזמות אמריקאית, עמותה הדוגלת בחדשנות בסטארט-אפים ותומכת בדור הבא של היזמים.

"יזמים רבים מתחילים את דרכם באפליקציות שוק מקומיות", הוסיף דלוקה. "אנחנו כאן כדי לתמוך במסע הזה – לא רק באמצעות הפלטפורמה שלנו, אלא באמצעות פעולה".

עם הפעלול הזה, Ditchit מוכרת יותר מפיסת היסטוריה טכנולוגית. זה מאותת על עידן חדש לשווקים דיגיטליים – עידן המונע בידי שקיפות, נגישות והאמונה שכלכלות מקומיות ראויות לטוב יותר.

אודות Ditchit

ששם קודם כל את הקהילה בראש שנבנה עבור קונים ומוכרים יומיומיים. בניגוד לפלטפורמות מסורתיות, ב-Ditchit אין פרסומות, אין עמלות והוא נועד לשמור על עסקאות פשוטות והוגנות. אפליקציית Ditchit, שנוסדה בשנת 2024, זמינה עבור iOS ואנדרואיד.

About מאיר עשת

Check Also

31Concept תציג לראשונה טכנולוגיה הממתינה לרישום כפטנט ב- ISS Asia 2025 בסינגפור

לאחר שבעה חודשים בלבד בהן פעלה בחשאיות, חטיבת המחקר של 31 Concept מספקת פריצת דרך …

נגישות