יום ראשון , מרץ 9 2025
Home > WORLD > Xsolla משיקה חבילת פרסום: פתרון אוניברסלי המאפשר פרסום ומכירה ישירה של משחקים לצרכנים ברשת

Xsolla משיקה חבילת פרסום: פתרון אוניברסלי המאפשר פרסום ומכירה ישירה של משחקים לצרכנים ברשת

 

לוס אנג’לס, 6 במרץ 2025, (BUSINESS WIRE):

‏Xsolla, חברה גלובלית מובילה למסחר במשחקי וידאו, הכריזה על השקת Xsolla Publishing Suite, פתרון כולל למכירה ישירות לצרכן (D2C) שעוזר למפתחים למכור ולהפיץ את המשחקים שלהם. כל משחק, ללא תלות בסוג, במודל הפקת הרווח או בשלב מחזור החיים שלו, יוכל להפיק תועלת מניהול תוכן, מתשלומים, מ-LiveOps, מיכולות אנליטיות ומכלי שיווק משולבים מראש אשר יקצרו את זמן ההגעה אל השוק.

גרפיקה-Xsolla

גישת D2C צוברת תאוצה במהירות בענף המשחקים, עם מספר הולך וגדל של בתי הוצאה לאור אשר מאמצים אסטרטגיות המתמקדות במעורבות הצרכים ובשליטה בהפצה ובהפקת הרווח שלהם, תוך התגברות על המגבלות של פלטפורמות מהסוג הישן. ל- Xsolla עשרים שנות ניסיון בתחום ה-D2C, והיא מפתחת את Publishing Suite במטרה לתת מענה לדרישות מגוונות של הלקוחות וכדי לספק פתרונות ממוקדי יעד לפרסום ולהפצה של משחקים. ניתן להתאים את הפתרון לכל מודל עסקי – B2B, F2P, פרויקטים המשתרעים על פלטפורמות שונות, מו"לים גדולים או מפתחים בקנה מידה קטן.

Xsolla Publishing Suite היא ערכת כלים מודולרית המציעה פתרונות מותאמים שמסייעים למפתחים לעמוד ביעדים הייחודיים שלהם:

*הבטחת השקה מוצלחת של המשחק באמצעות עידוד שחקנים לפעולה, קבלת משוב, מיטוב אסטרטגיות שיווקיות והגדלת תעבורת הנתונים באמצעות קמפייני רכישה מוקדמת

*מקסום מכירות עיקריות של משחקים ישירות לצרכן בפלטפורמות שונות ולאורך חיי המשחק באמצעות חנות עם מיתוג של המפתח, קבלת שליטה מלאה בחוויית המשתמש ותוך הוזלה של דמי השימוש בפלטפורמה

*הקמת פלטפורמת פרסום מרובת משחקים הכוללת קטלוגי משחקים הכוללים מספר קטן עד מאות כותרים בפלטפורמה יחידה, עם יכולות משולבות לניהול משתמש, חנות וכלי ניתוח

*איגוד כל השחקנים בכל הפלטפורמות עם חווית רכישה נטולת מאמץ במחשב, בנייד וברשת, וכן חשבונות שחקנים מאוחדים והתקדמות בין פלטפורמות, הכל ממקום יחיד

*הגדלת ההכנסות עם רכישה בתוך המשחק וחנויות אינטרנטיות באמצעות הטמעה של הפקת רווחים מתקדמת, ניהול קטלוג והצעות וערכת כלי LiveOps

*השקת פלטפורמה ייעודית למשחקי MMO, מינוף של כלי ניתוח מתקדמים ובעלות מלאה על נתונים להפקת תובנות מעמיקות בנוגע לשחקנים, לאספקת תוכן מותאם אישית ולהתמקדות בדברים החשובים

*לקיחת בעלות על הקשר עם השחקנים והצעת עדכוני תוכן בצורה קלה ונוחה באמצעות מנגנון הפעלה של המשחק עם עדכונים משולבים, תכונות להפקת רווח ותוכן משולב בנוחות המסופק לפלטפורמה שלכם או באמצעות פלטפורמה חיצונית

"ההשקה של Xsolla Publishing Suite מאפשרת למפתחים להתגבר על האתגרים של מכירה ישירה לצרכן באמצעות כלים רבי עוצמה הניתנים להתאמה אישית", אמר ברקלי איגנס, מנהל שיווק וצמיחה ראשי ב-Xsolla. "הפתרון מאפשר גישה ישירה ופשוטה אל השחקנים, הוא מסייע למפתחים ליצור קשר ארוך טווח ולהניע צמיחה בת קיימא".

מפתחים יכולים למנף את Publishing Suite ולמטב את אסטרטגיות הפקת הרווח שלהם תוך הוזלת עלויות הפיתוח הפנימיות.

לפרטים נוספים אודות Xsolla Publishing Suite, בקרו בכתובת: xsolla.pro/rws25ps

אודות Xsolla

Xsolla חברה גלובלית מובילה למסחר במשחקי וידאו, ויש לה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום הקמתה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולה סניפים בלונדון, בברלין, בסיאול, בביג’ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו, במונטריאול ובערים נוספות ברחבי העולם.

לפרטים נוספים בקרו בכתובת xsolla.com              

About מאיר עשת

Check Also

Ascend 2025 פורצת אל השוק העולמי: מפגש הפסגה המוביל למסחר אלקטרוני של Riskified יתקיים בשש ערים ברחבי העולם

מפגש הפסגה הגלובלי יצייד את הסוחרים באסטרטגיות ברות פעולה למלחמה בהונאות ולמיצוי הזדמנויות צמיחה באזורים. …

נגישות