מספק הזדמנויות לשיתוף רווחים וחוויית שחקנים
לצורך הפקת הכנסות ופרסום
לוס אנג’לס, 4 במרץ 2025, (BUSINESS WIRE):
Xsolla, חברה מובילה למשחקי וידאו מסחריים, הכריזה על השקת Xsolla Offerwall, פתרון דינמי לשיפור הפקת ההכנסות מהמשחק ולעידוד מערבות השחקנים. אחד מהאתגרים המשמעותיים ביותר שניצבים בפני מפתחים הוא הפקת הכנסות משחקנים שאינם מבצעים רכישה בתוך האפליקציה. Xsolla Offerwall מעצימה את המפתחים ויוצרת אסטרטגיה מאוזנת להפקת הכנסות כשהיא מאפשרת לשחקנים להרוויח תגמולים וירטואליים לאחר שהשלימו משימה או פעולה עבור מפרסמים – תוך עידוד המעורבות והגדלת ההכנסות.

Xsolla Offerwall הוא פתרון בולט בתחום משום שהוא מציע לשחקנים ולמו"לים נתח של עד 90% מההכנסות, הרבה יותר בהשוואה לממוצע של 30-60% בענף. מודל נדיב זה מבטיח שהמפתחים ימקסמו את ההכנסות שלהם תוך שמירה על גמישות באסטרטגית הפקת הרווחים הגלובלית שלהם.
מפתחים יכולים לשלב את Xsolla Offerwall בצורה חלקה במשחקים הקיימים שלהם וליהנות מהדברים הבאים:
*שיפור מעורבות השחקנים: עידוד השחקנים למעורבות באמצעות מגוון משימות, כולל Cost Per Install (CPI), Cost Per Engagement (CPE), Cost Per Acquisition (CPA), ו-Cost Per Click (CPC)
*טווח ותפוצה רחבים יותר של הפקת רווחים : מפתחים יכולים להציע הרפתקאות ותגמולים שקורצים לקהל הגלובלית ולהפיק רווחים מאזורים שעדיין לא נוצלו ולהגיע לתוצאות הרבה יותר משמעותיות.
*אימות משתמש משופר לתוצאות טובות יותר : אימות מבוסס SMS משפר את איכות תעבורת הנתונים ומונע הונאות לפני השלמת ההצעה. דבר זה מבטיח עסקאות מאובטחות וחוויה נטולת שיבושים עבור שחקנים ומפתחים
*הרחבת שימור השחקנים באמצעות Xsolla Points: תגמול שחקנים בדרך שאינה מוגבלת למטבע בתוך תחומי המשחק על ידי השקת Xsolla Points ניתנות לפדיון. תמריץ נוסף זה שומר על מעורבות השחקנים, מעודד השתתפות רבה יותר בהצעות ומניב ערך ארוך טווח באמצעות תגמולים בתוך המשחק.
"עם Xsolla Offerwall, אנו מאפשרים למפתחי המשחקים לתת דרור לשטפי הכנסות חדשים תוך אספקת ערך עבור שחקנים, זאת באמצעות חוויות תגמול ועידוד למעורבות", אמר כריס הייוויש, אחראי אסטרטגיה ראשי ב-Xsolla. "פתרון זה משנה את כללי המשחק עבור מפתחים המעוניינים להרחיב את מאמצי הפקת הרווחים שלהם ולעודד שחקנים למעורבות בדרכים שונות".
Xsolla Offerwall זמין כעת להזדמנויות הפקת רווחים ופרסום בארצות הברית, עם תוכניות להתרחבות גלובלית תוך ניצול שטפי הכנסות חדשים והעמקת הקשר עם שחקנים ברחבי העולם. לפרטים נוספים או להצטרפות, בקרו בכתובת: xsolla.pro/rws25offerwall
Xsolla היא חברה מובילה וגלובלית למסחור משחקי וידאו, ולה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום הקמתה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולה סניפים בלונדון, בברלין, בסיאול, בביג’ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו, במונטריאול ובערים נוספות ברחבי העולם.