שבת , פברואר 22 2025
Home > WORLD > Xsolla ו-AppsFlyer חושפות אינטגרציה מותאמת לשיפור הביצועים של חנות אינטרנטית למשחקים בנייד

Xsolla ו-AppsFlyer חושפות אינטגרציה מותאמת לשיפור הביצועים של חנות אינטרנטית למשחקים בנייד

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בתחום משיק ניתוח בפלטפורמות מרובות כפתרון משולב עבור מפתחי משחקים הנדרשים להתמודד עם אתגרי אומדן באינטרנט ובמכשירים ניידים

לוס אנג’לס וסן פרנציסקו, 11 בפברואר 2025, (BUSINESS WIRE):

Graphic-Xsolla

Xsolla, חברה מובילה למסחור של משחקי וידאו ברחבי העולם, חברה עם AppsFlyer, הגוף המוביל בעולם בביצוע מדידות, בבדיקת תכונות ובניתוח נתונים לחנויות אינטרנטיות, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בענף המשחקים. שיפור זה של השותפות בין Xsolla ל-AppsFlyer מציע למפתחי משחקים תבונות משפרות ויכולת העפלה מפושטת של פתרון Web Shop, הזמין ברחבי העולם. כמו כן, החברות מציעות פתרונות להתמודדות עם אתגרי איכות ואומדן בפלטפורמות מרובות. השותפות כוללת שתי אפשרויות לאינטגרציה: אינטגרציות web שרת לשרת (S2S) וכן אינטגרציות web למשחקים במכשירים הניידים.

Xsolla ו-AppsFlyer משתפות פעולה זה למעלה משנה במטרה לפתח שתי אינטגרציות מותאמות אשר נותנות מענה לאתגרים קריטיים בשוק הניידים. האינטגרציות הללו מציעות למפתחי משחקים נתונים מקיפים אודות דפוסי ההתנהלות של משתמשים, ביצועי קמפיינים והשלכות על הכנסות בפלטפורמות web וניידים. תהליך ההפעלה פשוט ואינו מצריך כתיבת קוד על ידי מפתחים – צוותים בכל הגדלים יכולים לאפשר את הכלים ישורות בחשבונות המפרסמים של Xsolla ו-AppsFlyer. גישה זו נותנת דגש על מחויבותה של Xsolla לפישוט תהליכים מורכבים ולתמיכה בהצלחת המפתחים.

Mobile Application S2S Integration מאפשרת לקבל מדדי Lifetime Value (LTV) וכן Return on Advertising Spend (ROAS) עבור רכישות שבוצעו באמצעות האפליקציה ובחנות האינטרנטית. רכישות בחנות האינטרנטית נמדדות כאירועים בתוך האפליקציה, ו-AppsFlyer מייחסת כל רכישה למספר ההתקנות באפליקציה בנייד, לרכישות משתמש ולקמפייני יצירת קשר מחדש לקבלת תמונה של המסע המלא של המשתמש בפלטפורמות השונות, ערך LTV מלא וכן חישוב תשואה כוללת על ההשקעה (ROI). תהליך ההתקנה פשוט ואינו מחייב מומחיות טכנית, מה שהופך אותו לנגיש עבור כל המפתחים למכשיר הנייר באמצעות חשבונות המפרסמים של Xsolla ו-AppsFlyer.

ההפעלה באמצעות אינטגרציית ה-Web תוכננה למדוד ולהעריך את ביצועי השיווק, שיעורי המרת פרסומות, קריאייטיב בפרסום בעל ביצועים חזקים, ומיקוד חוזר של מאמצים בחנות האינטרנטית תוך שימוש ב-Xsolla Site Builder. מפתחים יכולים לאפשר פונקציונליות זו בקלות, מה שיאפשר להם למדוד את יעילותם של קמפייני פרסומות המסיטים תעבורת משתמשים אל החנויות שלהם באמצעות חשבונות המפרסם שלהם ב-Xsolla וב-AppsFlyer.

“פתרון Web Shop של Xsolla חולל מהפכה בענף פיתוח המשחקים לנייד, עם למעלה מ-500 חנויות אינטרנטיות קיימות. בעבר, כלי המדידה לא התאימו לתרחיש זה. האינטגרציות הללו עם AppsFlyer מגשרות על הפער שבין חנויות האינטרנט לאפליקציות בנייד, ומציעות למפתחי משחקים מבט מלא של LTV ושל תשואה כוללת על ההשקעה (ROI)", אמר ברקלי איגנס, מנהל שיווק וצמיחה ראשי. "שיתוף פעולה זה נותן משנה תוקף למחויבותה של Xsolla לפשט מורכבות עבור שותפי המשחקים הניידים שלנו ולאפשר להם לקבל החלטות עסקיות חכמות יותר המבוססות על שטף נתונים מלא לאורך מסעו של השחקן".

"באקוסיסטמת משחקים שהולכת ומתפתחת ונעשית דינמית יותר, יש חשיבות קריטית לכך שמפתחים המעוניינים למטב ביצועים ולמקסם הכנסות יבינו את המסע המלא של המשתמש במכשיר הנייד וברשת", אמר אדם סמארט, מנהל מוצר משחקים ב-AppsFlyer. "שילוב המומחיות של Xsolla במסחר עם יכולות הניתוח המובילות של AppsFlyer יספק לנו אומדנים וייחוס שלמים מפלטפורמות שונות ויעניק למפתחים את התובנות הדרושות להם כדי לקבל החלטות חכמות יותר וכדי להאיץ את תהליך הצמיחה בענף. האינטגרציות הללו מבטיחות כי מפתחים יוכלו להתמקד ביצירת חוויות משחק יוצאות דופן, מתוך ההכרה שההצלחה שלהם תקבל הכרה הולמת".

האינטגרציות הללו נותנות מענה לשני אתגרים עיקריים באקוסיסטמת המשחקים הניידים: אומדני LTV ו-ROAS אמינים בין פלטפורמות שונות וכן מעקב מדויק אחר קמפייני פרסומות בחנות האינטרנטית. מפתחים יכולים לנהל הפעלות קטנות ישירות מהחשבונות שלהם באמצעות תהליך הפעלה מפושט ובאמצעות חשבון מפרסם של Asolla וחשבון מפרסם של AppsFlyer.

בענף המשחקים, ובמיוחד במשחקים לנייד, ישנה דרישה הולכת וגדלה לכלים אשר יספקו תובנות ברורות בנוגע לדפוסי ההתנהלות של שחקנים ושיאפשרו אומדן מדויק של ביצועי קמפיינים בין פלטפורמות. הפתרונות הללו עוזרים למפתחים למטב את אסטרטגיות עידוד ההשתתפות ואת התשואה על ההשקעה, תוך העצמת מפתחים להתמקדות ביצירה של חווית משחק יוצאת דופן.

גלו את הפתרונות היצירתיים של Xsolla ו-AppsFlyer, המותאמים לשוק הניידים והמתוכננים לסגור את פער הנתונים בתחום המעקב והאומדן של ביצועי החנות האינטרנטית, בכתובת:xsolla.blog/xsolla-appsflyer

אודות Xsolla

Xsolla היא חברה מובילה וגלובלית למסחור משחקי וידאו, ולה ערכה מתוחכמת ורבת עוצמה של כלים ושל שירותים אשר תוכננו במיוחד עבור הענף. מאז הקמתה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי משחקים ומוציאים לאור מכל הסוגים לממן, לשווק, להשיק ולהפוך משחקים לרווחיים ברחבי העולם ובפלטפורמות שונות. Xsolla היא גוף מוביל ויצירתי בתחום מסחור המשחקים, וככזו משימתה היא לתת מענה למורכבות הטבעית שקיימת בהפצה גלובלית, בשיווק ובהפיכת המשחק לרווחי כדי לעזור לשותפיה להגיע לאזורים גיאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק יותר הכנסות וליצור קשרים עם שחקנים ברחבי העולם. מטה החברה ומקום הקמתה הוא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ולה סניפים בלונדון, בברלין, בסיאול, בביג’ינג, בקואלה למפור, בראליי, בטוקיו, במונטריאול ובערים נוספות ברחבי העולם.  לפרטים נוספים בקרו בכתובת xsolla.com

אודות AppsFlyer

AppsFlyer עוזרת למותגים לבחור נכון עבור העסק והלקוחות שלהם, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות למדידה, לניתוח נתונים, לקישור עמוק, למעורבות, להגנה מפני הונאות, לחדרי נתונים נקיים ולשמירה על הפרטיות. AppsFlyer מבוססת על העיקרון לפיו מותגים יכולים לשפר את פרטיות הלקוח תוך הצעת חוויה יוצאת דופן, והיא מעצימה אלפי יוצרים ושותפי טכנולוגיה במטרה ליצור קשרי לקוחות טובים יותר ובעלי משמעות.  לפרטים נוספים, בקרו בכתובת appsflyer.com

About מאיר עשת

Check Also

CareDx מכריזה על מחקר המצביע על דיוק גבוה של AlloSeq cfDNA בזיהוי דחיית איברים אצל מושתלים

AlloSeq cfDNA תואם לביצועים של בדיקות AlloSure מוכחות  CareDx משיקה ניטור בינלאומי חדשני ולא פולשני …

נגישות