יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > WORLD > NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

* נתונים ברמת חנות הגרעין הקניינית הטובה ביותר מסוגה

* מומחיות גלובלית עצמאית עם דריסת רגל מקומית ב-75 מדינות ויותר

* שילוב נתוני מדיה דיגיטלית בצורה חלקה, שותפויות עם מפרסמים מובילים

 שיקאגו, 25 באוקטובר 2024, –(BUSINESS WIRE)

NIQ, החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני, הודיעה היום על השקת פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי Marketing Mix Modelling MMM), המסייעים ללקוחות גלובליים לייעל את ההשקעות והיעילות שלהם בשיווק. זהו חלק מההתרחבות הגלובלית של חטיבת המדיה של NIQ, המדגישה את המחויבות המתמשכת של NIQ לספק ללקוחות את ה-Full View™ ולחזק את יכולות השיווק שלהם. עם כיסוי עולמי על פני יותר מ- 75 מדינות, ה-MMM של NIQ מבוסס על מהימנות הנתונים של החברה ברמת החנות הקניינית, וכן 100 שנות מומחיות בתעשייה ומומחיות אנליטית.

בתוך כמה חודשים בלבד מאז החלה הרחבת העסק, ל-MMM של NIQ יש תוכניות פעילות עם יותר מ-30 לקוחות במגוון רחב של תחומים ברחבי העולם – קמעונאים, מוציאים לאור ויצרנים מחברות Fortune 500.

פתיחה של צמיחת החזר השקעות (ROI) בשיטות מוכחות והפתרונות הטובים ביותר בתחום: 

  • NIQ מספקת את ה- Full View™: כיסוי נתונים גלובלי, המופעל על ידי נקודת מכירה ברמת החנות ונכסי נתוני מדיה דיגיטלית לתובנות מדויקות וניתנות להפעלה.
  • שילוב מדיה בצורה חלקה: שילוב נתונים באמצעות שותפויות עם מפרסמים מובילים ופרטיות מובטחת וצנרת נתונים ישירה.
  • מומחיות שיווקית יחד עם מצוינות בייעוץ:

o דריסת רגל גלובלית ומקומית של מומחי קטגוריות וצוותי המדע השיווקי.

o מודלים פרטניים ייחודיים שעוזרים לייעל את ההשפעה מתחת לקו (BTL) ומעל לקו (ATL) בצורה מדויקת.

o מודולים למדידת ההשפעה הכוללת לטווח הקצר והארוך של אפקט המדיה וההילה על פני הפורטפוליו.

o למדוד עלייה במכירות מקמפיינים ספציפיים במדיה ובאזורים גיאוגרפיים בכדי לכמת ביצועים.

o אפליקציית תחזית מבוססת ענן המאפשרת לבדוק תרחישים ואופטימיזציה לתכנון מדיה.

לנה בוסינני, מנכ"לית, מדיה גלובלית, NIQ.

"אנו נרגשים מההרחבה הזו בעוד אנו ממשיכים להשקיע בחטיבת המדיה שלנו. ל-NIQ יש מורשת של מתן פתרונות שיווק ואנליטיים מהשורה הראשונה כבר למעלה מ-100 שנה, פתרונות הניזונים מהנתונים הגלובליים המעולים שלנו, צוותי המומחים והידע המעמיק של מותגי לקוחותינו. יצרנו בהצלחה שותפויות עמוקות עם מפרסמים מובילים ונמשיך להשקיע בפלטפורמת הניתוח שלנו ולהרחיב בה את הכיסוי והנתונים כדי להציע פתרונות מדידת שיווק ברמה עולמית ללקוחותינו", אמרה לנה בוסינני, מנכ"לית, מדיה גלובלית, NIQ.

 השקת MMM, כחלק מתיק המדיה של NIQ, מתבססת על המשימה שלנו לספק את ההבנה המלאה ביותר של הצרכנים ומאפשרת ללקוחותינו להמיר תובנות לפעולה. כמו כן, הרחבנו את השירותים שלנו כדי להציע בדיקת שוק מותאם,Matched Market testing (MMT) , המסייעת ללקוחות למדוד את השפעת המכירות של קמפיין מדיה בסביבה חיה לפני ההשקה. NIQ תמשיך להתבסס על פתרונות ההפעלה שלנו באמצעות מערכת הנתונים האקולוגית העשירה שלנו, היכולות הטכנולוגיות והבינה המלאכותית והמומחיות המובילים בעולם כדי להניע צמיחה עבור לקוחותינו ושותפינו הקמעונאיים.

אודות NIQ:

NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 השתלבה NIQ עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 מדינות המכסות 97% מהתמ"ג.  NIQ מספקת את Full View™‎ – עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר – המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות. למידע נוסף, נא לבקר בכתובת www.niq.com

About מאיר עשת

Check Also

Xsolla חושפת בקרת הורים של COPPA ו- פרטיות GDPRkids™ מובטחת. המאפשרת למפתחים ליישם אסטרטגיות ישיר לצרכן התואמות

לוס אנג'לס, 25 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE): Xsolla, חברת סחר עולמית במשחקי וידאו, גאה להציג …

נגישות