יום ראשון , אוקטובר 27 2024
Home > WORLD > Motive מאיצה את הזכאות להתקני צרכנים, ומוסיפה מקרי שימוש מסוג Direct-to-Cell (D2C) ו-5G Slicing

Motive מאיצה את הזכאות להתקני צרכנים, ומוסיפה מקרי שימוש מסוג Direct-to-Cell (D2C) ו-5G Slicing

יכולת חדשה ממנפת את חוויית המשתמש בקישוריות סלולרית דרך רשת הלוויינים ומשפרת את חווית 5G Slicing

 

‏Motive: קישוריות לווין Direct-to-Cell

טורונטו, 25 באוקטובר 2024, (BUSINESS WIRE)-

Motive Software Systems Inc, החברה המובילה בשוק בתחום שירותי הזכאות, הכריזה על תמיכה בקישוריות לווין מסוג Direct-to-Cell עבור מפעילים סלולריים. השקת תכונה זו על ידי Motive תקל על מפעילים סלולריים להציע שירותים באזורים מרוחקים.

ניק וונקרס, SVP ומנכ"ל ניהול התקנים ב-Motive

בני אדם רבים ברחבי העולם, הנמצאים באזורים מרוחקים, עדיין אינם יכולים לקבל גישה לאינטרנט ולשירותי סלולר; 570 מיליון בני אדם, או 8.7% מכלל הבוגרים, נמצאים על גבול הכיסוי של הרשת הסלולרית או מחוץ לו. קישוריות באמצעות לווין תומכת גם בעסקים המסתמכים על שירותי IoT (‏Internet of Things) עם גישה רציפה לאינטרנט וללא צורך בחומרה חדשה או בערכת שבבים מיוחדת. הרשתות הסלולריות הקונבנציונליות נדרשות לתת מענה לאתגרים כלכליים וגיאוגרפיים מהותיים כשהן מציעות את השירות לאנשים או לעסקים מעין אלה.

קביעת מסגרת תמחור עבור 5G Slicing

Motive הקימה גם פתרון 5G slicing עבור ספקי שירות המאפשרים למשתמשים במכשירי Android לרכוש מהמפעיל שלהם ולהפעיל חלוקת רשת לפי דרישה. תכונה זו משפרת את חווית המשתמש בתחום המשחקים, השטף, השידורים, המדיה החברתית ועוד. המפעילים יכולים לקבוע מסגרת תמחור עבור שירותי 5G slicing באמצעות הצעה של חלקי רשת בעלי ביצועים טובים יותר על פי דרישת הלקוח. היכולות החדשות הללו משפרות את חווית המשתמש משום שהן ממטבות את ביצועי הרשת, את האיכות, את ניתוב תעבורת הנתונים, את זמן האחזור ואת האבטחה. ניתן לאפשר חלקי רשת לפי דרישה גם בתחנות בסיס המעניקות שירות למתחמי הופעות.

ניק וונקרס, SVP ומנכ"ל ניהול התקנים ב-Motive, אמר: "הטכנולוגיה והתקן מתפתחים במהירות, וכוללים תכונות חדשות כמו גם מקורות הכנסה חדשים עבור המפעילים הגלובליים. אנו נרגשים לספק את שירותי הקישוריות ללוויין ו-5G slicing בהתאם למקרי השימוש".

אודות שרת IMPACT Entitlement:

שרת IMPACT Mobile Entitlement של Motive מציע פונקציונליות מקיפה המאפשרת ל-CSPs לעמוד בדרישות העסקיות המתפתחות עבור מכשירים ניידים ראשיים ומשניים תוך יישום המפרטים ACME, TS.43, ו-automobile AiD.02.

אודות Motive:

ל-Motive עשרות שנות ניסיון בעבודה עם מפעילי השירות הגדולים והמוצלחים ביותר, ולה רקורד מוכח בתחום פתרונות ניהול המכשירים והשירות. החברה מציעה מודלי תוכנה כשירות (software-as-a-service), פריסת שירותי ענן פרטיים או ציבוריים, או טכנולוגיה באתר הלקוח אשר תומכת בדרישות הספציפיות של העסק.

לחברה למעלה מ-150 הטמעות ברחבי העולם, והיא מנהלת למעלה ממיליארד מכשירים. היא מאפשרת לספקים גלובליים של שירותי תקשורת לנהל את המכשירים שלהם ברשתות מקובעות, סלולריות ו-IoT עדכניות עם תמיכה בפיתוחים עתידיים.

About מאיר עשת

Check Also

NIQ משיקה פתרונות לדוגמא בתמהיל שיווקי, ומרחיבה את חטיבת המדיה שלה

* נתונים ברמת חנות הגרעין הקניינית הטובה ביותר מסוגה * מומחיות גלובלית עצמאית עם דריסת …

נגישות