יום שני , יולי 1 2024
Home > WORLD > AACSB משתמשת בדו"ח חדש ובאירועים גלובליים כדי לקבוע כיוון אסטרטגי לבתי ספר לעסקים לקדם את החינוך ולהוביל באומץ בבינה מלאכותית.

AACSB משתמשת בדו"ח חדש ובאירועים גלובליים כדי לקבוע כיוון אסטרטגי לבתי ספר לעסקים לקדם את החינוך ולהוביל באומץ בבינה מלאכותית.

טמפה, פלורידה, 28 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

איתן מוליק הוא פרופסור חבר בבית הספר וורטון באוניברסיטת פנסילבניה

AACSB International, האגודה המקצועית הגדולה בעולם לחינוך עסקי (AACSB), מובילה את הדרך עבור בתי ספר עסקיים לנצל ולחדש עם AI. עם דו"ח שפורסם לאחרונה הבוחן כיצד בתי ספר לעסקים יכולים להבין טוב יותר ולאמץ את היכולות של AI גנרטיבי (GenAI), בנוסף לכנס הבינה המלאכותית הראשון שלה בארה"ב, AACSB נרגשת להכריז על בכיר נודע המוביל בתחום הבינה המלאכותית איתן מוליק כנואם מרכזי בכנס הדיקנים שלה  בלאס וגאס, נבאדה בפברואר 2025.

איתן מוליק הוא פרופסור חבר בבית הספר וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, שם הוא חוקר ומלמד חדשנות ויזמות, ובוחן את השפעות הבינה המלאכותית על עבודה והשכלה. הוא גם מוביל את Wharton Interactive, מאמץ לדמוקרטיזציה של החינוך באמצעות משחקים, סימולציות ובינה מלאכותית. לפני פעילותו באקדמיה, איתן היה ממקימי חברת סטארט-אפ, וכיום מייעץ למספר סטארט-אפים וארגונים.

חדשות אלה מגיעות זמן קצר לאחר ש- AACSB אירחה את כנס הבינה המלאכותית הראשון שלה  בסנטה קלרה, קליפורניה. כנס זה התמקד בצומת של AI בחינוך עסקי ועסקים יישומיים, חשיבות היכולות של AI, וכיצד AI משפר יעילות מבלי להחליף את הכישורים הרכים; מוקד חשוב של חינוך עסקי. AACSB מתכננת גם לארח כנס AI דומה בפריז ב-9 וב-10 באוקטובר.

עבודה זו מתבססת על הדו"ח של AACSB שפורסם לאחרונה בניית בתי ספר עסקיים מוכנים לעתיד עם בינה מלאכותית גנרטיבית, אשר בוחן לעומק איומים פוטנציאליים והזדמנויות לחינוך עסקי, ומתווה דרכים שבהן בתי ספר יכולים להשתמש ביעילות GenAI בתוכנית הלימודים שלהם ובחוויות הלומד שלהם, תוך השגת מטרות מוסדיות.

ההשפעות של AI רק מתחילות להתפתח בחינוך, בעסקים ובחברה, ומאמצים אלה משמשים כזרז להמשיך לחקור, לדון וללמוד את הדינמיקה של טכנולוגיה דיגיטלית מתפתחת זו.

אודות AACSB International

AACSB International (AACSB) שהוקמה ב-1916, היא האגודה הגדולה בעולם לחינוך עסקי, המחברת בין בתי ספר לעסקים, עסקים ותלמידים לכל החיים כדי ליצור את הדור הבא של מנהיגים גדולים. עם חברים ביותר מ-100 מדינות וטריטוריות, AACSB מטפחת מעורבות, מאיצה חדשנות ומגבירה את ההשפעה בחינוך העסקי. למדו כיצד AACSB ובתי ספר לעסקים מרחבי העולם מובילים באומץ בחינוך עסקי ב- aacsb.edu.

About מאיר עשת

Check Also

קבוצת Aleph רוכשת את עסקי הפרסום הדיגיטלי של Entravision

מיאמי, 1 ביולי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Aleph Group, המובילה העולמית בחיבור פלטפורמות מדיה דיגיטלית …

נגישות