יום שני , יולי 1 2024
Home > WORLD > Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים

Cofense מוסיפה ל- PhishMe®יכולות ניהול סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני ודיווח על אימותים

מדד מעורבות העובדים החדש מעצים עובדים; הופך אותם לשותפי אבטחה במקום נטל

ליסבורג, ונקובר, 26 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

דיוויד ואן אלן, מנכ"ל Cofense

Cofense®, החברה המובילה בפתרונות לזיהוי איומים בדואר אלקטרוני ולמתן מענה, חשפה היום שיפורים חדשים בפלטפורמה שלה בשם PhishMe®, להכשרת עובדים למודעות אבטחה (SAT). התוספת החדשה, Employee Engagement Index (מדד מעורבות העובדים), צפויה לשנות את הדרך בה ארגונים מנהלים סיכוני אבטחה בדואר אלקטרוני.

השקת מדד מעורבות העובדים (EEI) הופכת את העובדים לשותפי אבטחה. הכלי החדשני מנטר ברציפות את האינטראקציה של העובד עם הדמיות PhishMe, תוך אספקת נתונים בזמן אמת הכוללים תובנות רבות ערך בנוגע למוכנות העובד להילחם באיומי דיוג, עוד לפני שהם יגרמו נזק להכנסות ולמוניטין של הארגון.

"Cofense PhishMe היה מוצר חלוצי בענף ה-SAT לפי למעלה מעשור, וב-2024 אנו שמחים לדווח שסיפקנו את הדמיית ההכשרה המיליארד לעובדים", ציין דיוויד ואן אלן, מנכ"ל Cofense. "הניסיון והנתונים שברשותנו מאששים את הטענה שהעובדים הם הנכס החזק ביותר שיש לארגון בהתמודדותו מול התקפות סייבר מבוססות דואר אלקטרוני; הם אינם אמורים להיחשב סיכון. זו הסיבה העיקרית שבגללה שדרגנו את PhishMe והוספנו לה את מדד מעורבות העובדים".

ידוע שרוב התקפות הסייבר המוצלחות על עסקים מתחילות בהודעת דיוג בדואר אלקטרוני שמצליחה לחדור את אמצעי אבטחת הדואר האלקטרוני, וגם את האמצעים החדשים שעושים שימוש בבינה מלאכותית. בשל עובדה זו, תוכניות מודעות עובדים לאבטחה בדואר אלקטרוני מהוות רכיב קריטי באסטרטגיית הגנה מקיפה המורכבת משכבות. כשהעובדים עוברים הכשרה מתאימה ויש להם את המוטיבציה, הם הופכים לקו הגנה חזק בחזית.

מדד מעורבות העובדים של PhishMe ממנף למעלה מעשור של מודיעין מוסדר הנמצא ברשות Cofense על איומים, והוא משלב את הנתונים הללו עם תבניות התנהלות נוכחיות של עובדים. לאחר מכן, EEI מפיק ציון בקיאות המתעדכן באופן שוטף, ומציג מדד אישי שמעריך בני אדם, קבוצות, עמיתים ומחלקות תוך שהוא מאפשר לארגונים לזהות במהירות תחומים שזקוקים לשיפור ומאפשר לבצע פעולות מיידיות וממוקדות לתיקון הבעיה.

יתרונות מדד מעורבות העובדים:

*מדדים ברמת המשתמש: מזהים פערי גמישות ומעורבות בכל רמות העובדים, תוך יישום של תוכנית אכיפה ממוקדת שמחזקת את מיצוב אבטחת הסייבר של הארגון.

*יחס דווח: מספק דיווח על זיהוי ופעילות של עובדים בנוגע לניסיונות דיוג, תוך ציון מודעות ותגובתיות של הצוות התגובה הראשונה.

*יחס פגיעות: מזהה עובדים או עמיתים המועדים ליפול בפח בהונאת דיוג, תוך אפשור אכיפה ממוקדת ותיקון הבעיה.

*ציון בקיאות: מדגיש את יכולת האנשים לזהות ניסיונות דיוג בצורה מדוייקת ולדווח עליהם.

*תצוגת דירוג: דירוג עובדים לפי גמישות, המבצעים המובילים ואלה שזקוקים לתמיכה נוספת.

*מדדים גמישים: מתאים את קריטריון ההערכה לדרישות הארגון.

לפרטים נוספים אודות PhishMe Employee Email SAT with Risk Validation, לחצו כאן.

אודות Cofense

Cofense מציעה את הפתרונות היעילים ביותר לזיהוי ולהתמודדות עם איומים בדואר אלקטרוני עסקי. הכשרת מודעות האבטחה של PhishMe לעובדים עם אימות סיכונים, וכן פלטפורמת Cofense לזיהוי ולמתן מענה לניסיונות דיוג (PDR) שואבות את עוצמתן מלמעלה מ-35 מיליון עובדים שעברו את הכשרת Cofense ואשר מדווחים בזמן אמת על ניסיונות דיוג ועל איומים מסוכנים נוספים בדואר אלקטרוני. הפתרונות של Cofense מציעים יכולות בלעדיות לזיהוי ולמניעת איומים אותם מערכות אחרות לאבטחת דואר אלקטרוני אינן מזהות, ומסירים אותם מכל תיבות הדואר של לקוחותינו. לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת http://cofense.com או להתחבר עם Cofense ב-X ובלינקדאין.

About מאיר עשת

Check Also

קבוצת Aleph רוכשת את עסקי הפרסום הדיגיטלי של Entravision

מיאמי, 1 ביולי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Aleph Group, המובילה העולמית בחיבור פלטפורמות מדיה דיגיטלית …

נגישות