יום שלישי , יולי 2 2024
Home > WORLD > NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם

NielsenIQ (NIQ) חוברת ל-SPAR International ומציעה שירותי Spaceman ברחבי העולם

*שירותי NIQ Spaceman מתרחבים וכוללים את כל שותפי SPAR ברחבי העולם

שיקאגו, 26 ביולי 2024, (BUSINESS WIRE)-

NielsenIQ (NIQ), חברה מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על שיתוף פעולה אסטרטגי עם SPAR International BV, לקידום השילוב של שירותי NIQ Spaceman. NIQ תציע את שירותי ניהול השטח שלה לארגוני SPAR בארצות מסביב לעולם, במטרה לשפר את מיצוב השוק של כל שותפי הארגון הקמעונאים.

SPAR היא הקבוצה ההתנדבותית המובילה והגדולה ביותר של קמעונאים וסיטונאים המופעלים והנמצאים בבעלות עצמאית, אשר משתפים פעולה במסגרת מותג SPAR. הקבוצה מורכבת מלמעלה מ-13,984 חנויות בלמעלה מ-48 ארצות. SPAR International BV אחראית על פיתוח רשת SPAR ברחבי העולם ועל הטמעת שיפורי תחרותיות, יצרניות ורווחיות בקרב השותפים הקמעונאים והסיטונאים שלה.

חבילת NIQ Spaceman מאפשרת תהליך פלנוגרמי אוטומטי ומשולב עם מודולים מגוונים לתמיכה בדרישות הלקוח, יחד עם ניתוח ביצועים והזדמנויות ברחבי הפלנוגרמות במטרה לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בנוגע לקידום מכירות. שילוב של נתונים פלנוגרמיים עם חידוש מלאי ומערכות עסקיות נוספות מפשט את התפעול היומיומי ומשפר את היעילות.

"שיתוף פעולה זה מהווה עבורנו הזדמנות מלהיבה לתמיכה בכל ארגוני SPAR country לצורך מיטוב שטח המדף שלהם כמו גם טיפוח צמיחה בשווקים מגוונים. מינפנו את הניסיון שלנו בעבודה עם שותפים נבחרים בעבר, והצלחנו להניע צמיחה באמצעות יישום של אסטרטגיות יעילות לניהול השטח". סיימון טרוט, ראש אנליטיקה, NIQ

המבחר המשתנה של מוצרים ושינויים בהעדפות הקונים מביא לכך שלטכנולוגיה תפקיד חשוב ביצירת פלנוגרמות. NIQ Spaceman נמצא בשימוש נרחב ב-79 ארצות, בקרב למעלה מ-2000 יצרנים FMCG ושאינם FMCG וכן משווקים קמעונאים ברחבי העולם. השימוש בתוכנה זו הביא לשיפור של 10-35% במכירות של לקוחות NIQ, הוא שיפר את מבחר המוצרים והקטין את המצאי בשיעור של 10-30%.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם NIQ ולספק לארגון הארצי הגלובלי שלנו גישה לפתרון זה. התוכנה החדשנית של NIQ Spaceman מעצימה את שותפינו ומאפשרת להם לרתום את העוצמה שבתובנות מונעות נתונים לצורך קבלה של החלטות מיודעות בנוגע להקצאות השטח שלהם ומיצוב המוצרים. שיתוף פעולה זה מדגיש את מחויבות החברה כלפי שותפיה באספקה של פתרונות מובילים המניעים את ההצלחה שלהם". טום רוז, ראש ענף תפעול, SPAR International

לפרטים נוספים אודות שירותי NIQ Spaceman, לחצו כאן.

אודות NIQ:

NielsenIQ (NIQ) היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכני והיא מספקת את הכלים המלאים ביותר להבנת התנהלות הקניות של צרכנים ולחשיפת דרכים חדשות לצמיחה. בשנת 2023 NIQ השתלבה עם GfK, מה שהביא יחדיו את שני הגורמים המובילים בשוק בעלי תפוצה גלובלית חסרת תקדים. כיום, ל-NIQ פעילות בלמעלה מ-95 ארצות עם כיסוי GDP בשיעור של 97%. NIQ מספקת את Full View™‎ – עם ידע הוליסטי בתחום הקמעונאות והתובנות הצרכניות המקיפות ביותר – המסופקות יחד עם ניתוח מתקדם באמצעות פלטפורמות מודרניות.

About מאיר עשת

Check Also

עם העלייה המהירה של הבינה המלאכותית, מעסיקים פונים לבוגרי בתי ספר לעסקים בחיפוש אחר מיומנויות אנושיות

הסקר השנתי של GMAC בקרב מגייסים ארגוניים מצביע על ביטחון גבוה, ומנבא גיוס עובדים חזק …

נגישות