יום חמישי , יולי 4 2024
Home > WORLD > OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות

OPEN Health ו-fusion מכריזות על שותפות לאספקת תקשורת מבוססת בינה מלאכותית בתחום הבריאות

לונדון, 24 ביוני 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

OPEN Health, ספקית גלובלית מובילה של תקשורת מדעית, HEOR וגישה לשוק, מעורבות מטופלים וייעוץ, הודיעה היום על שותפות עם fusion, ספקית פתרונות חדשניים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה שתעבוד באופן בלעדי עם OPEN Health. שותפות זו תוביל לפריסת יכולות הבינה המלאכותית המובילות בשוק של fusion עובר בסיס הלקוחות הגלובלי הנרחב של OPEN Health, הכולל 49 מתוך 50 חברות התרופות המובילות.

מרי מקגרגור, מייסדת fusion  , אמרה: "OPEN Health מספקת פלטפורמה ללא תחרות להרחבת אג'נדת הבינה המלאכותית ברחבי העולם במגזר שלנו. מערכת היחסים ארוכת השנים שלנו עם הנהגת OPEN Health אפשרה שיחות מוקדמות, ואפשרה לנו לבחון במהירות פתרונות משותפים בשוק, מה שהוביל להחלטה מהירה ופה אחד למסד את שיתוף הפעולה הזה. שותפות זו מעצימה אותנו להגדיר מחדש את הגבולות של מה AI יכול להשיג בתחום הבריאות".

מרגוט האנה, מנכ"לית תקשורת מדעית ב-OPEN Health, הביעה את התלהבותה מהשותפות: "זיהינו מיד את הצורך להרחיב את היכולות שלנו והתחלנו בדיאלוג עם fusion על שותפות בלעדית שתספק פתרונות חלוציים המשלבים את היכולות של OPEN Health עם המומחיות החדשנית של fusion  בבינה מלאכותית ו-ML. המומחיות של fusion  בתחום זה היא ללא תחרות,  ואנחנו נרגשים מהאפשרויות שהשותפות הזו מביאה ללקוחותינו".

סטיב דוריי, מנהל תפעול וטרנספורמציה ראשי ב-OPEN Health, הוסיף: "אנו מחויבים לרתום את כוחן של טכנולוגיות חדשניות, כולל AI , ML, אוטומציה רובוטית של תהליכים וניתוח נתונים, כדי להשיג ערך גבוה יותר ותוצאות משופרות עבור לקוחותינו. עם ההשקה האחרונה של מרכז החדשנות לפתרונות שלנו, והתוספת של fusion  לצוות המורחב שלנו של שותפי טכנולוגיה ברמה עילית, אנו נמצאים כעת בעמדה המובילה לספק את הפתרונות החדשניים והמתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית לשותפינו הביו-פרמצבטיים".

על ידי שילוב עם הטכנולוגיה המתקדמת של fusion, OPEN Health מדגישה את מחויבותה להוביל את סדר היום של AI עם חידושים מועילים מבחינה חברתית כדי להניע חדשנות ויעילות עבור הלקוחות. צרו קשר עם OPEN Health כדי לקבוע הדגמה אינטראקטיבית ב- www.openhealthgroup.com/contact-us.

אודות OPEN Health

OPEN Health מאחדת מומחיות מדעית, אסטרטגית ויצירתית ברמה עולמית כדי לפתור אתגרים מורכבים עבור תעשיית הביופארמה הגלובלית. אנו ארגון גמיש וגלובלי, שיוצרים שותפויות אסטרטגיות ברמות ביצוע גבוהות עם לקוחותינו. אנו מאמצים את הפרספקטיבות והחוזקות השונות שלנו כדי לספק פתרונות חדשניים להם השפעה חיובית על התוצאות המסחריות ועל המטופלים. OPEN Health פותחת אפשרויות בתחומי הייעוץ, HEOR וגישה לשוק, תקשורת מדעית ומעורבות מטופלים. למידע נוסף על OPEN Health, בקרו באתר www.openhealthgroup.com.

אודות fusion

fusion מתמחה באספקת פתרונות AI ו-ML. fusion, הידועה בטכנולוגיה המתקדמת ובגישה החדשנית שלה, שואפת לשנות את תעשיית התרופות על ידי שילוב פתרונות AI-first. לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.fusionagency.solutions.

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות