שבת , יולי 6 2024
Home > WORLD > ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024

ExaGrid זכתה בתואר "יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית" ועוד בטקס Storage Awards לשנת 2024

המוצר של ExaGrid, השותפויות והצוות קיבלו הכר באירוע “The Storries XXI” שנערך בלונדון

מרלבורו, מסצ'וסטס, 18 ביוני 2024, (BUSINESS WIRE):

ExaGrid®, הספקית של הפתרון היחיד בענף לאחסון גיבוי בשכבות עם נעילת זמן הכוללת שכבה שאינה חשופה לרשת (תוך יצירת מרווח אוויר), מחיקה מושהה ועמידות בפני שינויים לצורך התאוששות, הכריזה היום כי החברה קיבלה שני תארי כבוד בענף במהלך טקס פרסי האחסון השנתי  Storage Awards, The Storries XXI, אשר התקיים זו הפעם ה-21 ב-6 ביוני בלונדון.

Photo-courtesy-of-the-Storage-Awards

ExaGrid קיבלה הכרה כיצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית וכן קיבלה הכרה כפתרון האחסון של השנה – ארגוני יחד עם שותפת הערוץ המובילה Convergent Technology לאספקת הגנה על נתונים בפרויקט תשתית לאומית. בנוסף, המנהלת הבכירה של ExaGrid לתקשורת שיווקית, מרי דומנצ’לי, קיבלה הכרה כמצטיינת השנה בתחום האחסון – שיווק.

ExaGrid ממשיכה לקבל הכרה הודות פתרון אחסון הגיבוי בשכבות אותו היא מציעה, ועד עתה זכתה בשנת 2024 בשישה פרסים בתחום כולל:

*פרסי פריצת דרך בתחום הנתונים – פתרון השנה לגיבוי נתונים

*פרסי מחשוב הרשת – חברת השנה

*פרסי מחשוב הרשת – מוצר החומרה של השנה

*פרסי מחשוב הרשת – פרס תשואה על השקעה

*פרסי אחסון – יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית

*פרסי אחסון – פתרון האחסון של השנה – ארגוני

הזוכים נבחרים בהתאם להצבעת הציבור. פרסי השנה הנוכחית ממשיכים את סדרת הזכיות של ExaGrid, אשר זוכה בהם זו השנה ה-13, בתחרות "The Storries" וכן השנה הרביעית ברציפות בה החברה זוכה בפרס יצרנית השנה של חומרת גיבוי ארגונית.

"אנו מברכים על ההכרה המתמשכת שאנו מקבלים עבור פתרון הגיבוי שלנו בשכבות ועל המאמץ שמשקיע הצוות של ExaGrid, ואנו שמחים לזכות בפרס יחד עם שותפינו המוערכים ב-Convergent Technology, אשר הובילו את הלקוח שלנו אל פתרון אחסון הגיבוי שמציע את האבטחה המקיפה ביותר, את ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר ואת התמיכה הטובה ביותר בענף – כשמדובר בתשתית לאומית, השיקולים האחרים מתגמדים לעומת הדרישות הללו", אמר ביל אנדרוז, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "אנו מתכבדים לעבוד יחד עם שותפי ערוץ נפלאים כמו אנשי Convergent Technology ורבים אחרים ברחבי העולם. ברכתנו שלוחה לכל הזוכים השנה, ותודתנו נתוני לצוות הפרסים של פתרונות החסון ובמיוחד לכל מי שהצביע עבורנו".

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

ל-ExaGrid מהנדסי מערכי מכירות וטרום-מכירה פיזיים במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, הודו, ישראל, איטליה, יפן, מקסיקו , המדינות הנורדיות, פולין, פורטוגל, קטאר, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ספרד, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים נוספים.

בקרו אותנו בכתובת exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מקדישים כעת הרבה פחות זמן לגיבוי בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. ExaGrid גאה בדירוג NPS 81+ שלה!

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות