יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG

EIG MidOcean Energy משלימה רכישה של 20 אחוזים ממניות Peru LNG

וושינגטון, 23 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

דה לה ריי ונטר, מנכ"ל MidOcean Energy

MidOcean Energy ("MidOcean"), חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20 אחוזים ממניות SK earthon ‏("SK") ב-Peru LNG ‏("PLNG"), הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.

נכסי PLNG כוללים מפעל להנזלת גז טבעי בעל קיבולת עיבוד של 4.45mmtpa, צינור בבעלות מלאה באורך של 408 ק"מ וקיבולת של 1,290mmcf/d, שני מיכלי אחסון בנפח 130,000m3, מסוף ימי בבעלות מלאה באורך 1.4 ק"מ וכן מתקן להעמסת משאיות עם קיבולת מרבית של 4 19.2mmcf/d. PLNG, המופעל על ידי Hunt Oil Company ונמצאת בפמפה מלצ'וריטה, 170 ק"מ דרומית ללימה, הוא אחד משני המתקנים היחידים באמריקה הלטינית לייצור גז טבעי.

דה לה ריי ונטר, מנכ"ל MidOcean Energy, אמר "השלמתה של השקעה זו מהווה אבן דרך משמעותית במאמצינו ליצור תיק גלובלי, מגוון וגמיש של נכסי גז טבעי. PLNG הוא המתקן היחיד בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי, והוא נמצא במיצוב ייחודי בשוק הגלובלי. כמו כן, ל-PLNG תפקיד חשוב באספקת גז ו-LNG ללקוחות בפרט. אנו מצפים לשותפות הדוקה עם היזמים של PLNG וכן למאמץ המשותף לשמר את טביעת הרגל החיובית של PLNG למשך שנים רבות".

השלמתה של עסקה זו באה לאחר הכרזתה של MidOcean לאחרונה על השקעה אסטרטגית של Mitsubishi Corporation וכן השלמת רכישות Tokyo Gas Co. Ltd בתיק המשולב של פרויקטי LNG באוסטרליה.

Morgan Stanley שימשה כיועצת הבלעדית ל-MidOcean בעסקה זו. Latham & Watkins היו היועצים המשפטיים ל-MidOcean בעסקה.

אודותEIG

EIG היא משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים עם 22.9 מיליארד דולר מנוהלים, נכון ל-31 בדצמבר 2023. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתחומי האנרגיה ותשתיות הקשורות לאנרגיה ברמה עולמית. לאורך 41 שנות פעילותה, EIG השקיעה במגזר האנרגיה מעל 47.1 מיליארד דולר ביותר מ-405 פרויקטים או חברות ב-42 מדינות על פני שש יבשות. לקוחותיה של EIG כוללים רבים מתוכניות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות מוסדיות וקרנות הון ריבוניות בארה"ב, אסיה ואירופה. מטה חברת EIG ממוקם בוושינגטון, עם סניפים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול.

אודות MidOcean Energy

MidOcean Energy, חברת LNG שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, מבקשת לבנות פורטפוליו LNG גלובלי מגוון, איתן ותחרותי מבחינת עלויות ופחמן. היא משקפת את האמונה של EIG ב-LNG כמרכיב קריטי במעבר האנרגיה ואת החשיבות הגוברת של LNG כמשאב אנרגיה אסטרטגי גאופוליטי. בראש MidOcean Energy עומד דה לה ריי ונטר, בעל 26 שנים של ותק בתעשייה, שמילא מגוון תפקידים בכירים, ביניהם ראש תחום LNG העולמי עבור Shell Plc.. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר EIG בכתובת www.eigpartners.com או באתר MidOcean Energy בכתובת www.midoceanenergy.com

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות