יום רביעי , מאי 1 2024
Home > WORLD > Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה

Duck Creek מארחת את הוועידה השנתית, One Duck Creek Summit, כדי לבנות קשרים, שייכות וקהילה

קולומביה, דרום קרוליינה, 18 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Duck Creek Technologies  (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מארחת היום את One Duck Creek Summit בקולומביה, דרום קרוליינה, ומפגישה עובדים מכל רחבי הגלובוס. המשתתפים מוכרים בזכות תפקידיהם במועצות ובתוכניות הרבות המסייעות ל-Duck Creek ליצור תרבות של מצוינות בביטוח ובטכנולוגיה.

מייק ג'קובסקי (Mike Jackowski), מנכ"ל Duck Creek Technologies

הקבוצה המגוונת תתכנס ביומיים הקרובים כדי לדון במטרות וביעדים של השנה החולפת ולתכנן את העתיד כדי להמשיך ולשפר את התרבות עטורת הפרסים של Duck Creek. דאק קריק שואפת לטפח תרבות של שייכות וכבוד, שבה כל קול נשמע ומוערך.

"כחברה גלובלית, אנו מכירים בחשיבות של כוח עבודה מגוון ומכיל, המשקף את הקהילות והלקוחות שאנו משרתים", אמרה איימי באייר (Amy Bayer), מנהלת גלובלית ל-DE&I, מעורבות ותרבות ב-Duck Creek. "אנו מאמינים שתוכניות ה-DE&I שלנו הכרחיות עבור העובדים שלנו, אך בנוסף מהוות יתרון אסטרטגי המאפשר לנו לחדש, לשתף פעולה ולספק פתרונות טובים יותר עבור הלקוחות שלנו. One Duck Creek Summit מהווה הזדמנות מצוינת לחגוג את ההישגים שלנו, לחלוק שיטות עבודה מומלצות ולעורר זה את זה להמשיך ולבנות תרבות נהדרת".

הוועידה יוצאת לדרך עם מייק ג'קובסקי (Mike Jackowski), מנכ"ל Duck Creek Technologies. ג'קובסקי ידגיש את החשיבות של קידום ערכי חברה חזקים המתמקדים בגיוון, שוויון, הכלה ושייכות (DEI&B) וחוויית עובד חיובית. הפסגה כוללת גם דוברים מרכזיים המעצימים את העובדים להתחבר וללמוד על מקומות עבודה ותרבויות מצליחות אחרות.

"אנו גאים להכיר ולחגוג את הרקעים, הרעיונות והחוויות השונות שהעובדים שלנו מביאים ל-Duck Creek", אמרה קורטני טאונסנד (Courtney Townsend), מנהלת כוח אדם ראשית ב-Duck Creek Technologies. "טיפוח סביבה של שייכות והכלה הוא הבסיס לחוויית עובד יוצאת דופן ומקור ליתרון תחרותי וחדשנות. מקום העבודה הגלובלי שלנו, שמדגש קודם כל גמישות, מאפשר לנו למשוך ולשמר את הכישרונות הטובים ביותר, ללא קשר למיקום, ומעצים את העובדים שלנו לעבוד בדרכים שמתאימות להעדפות ולצרכים שלהם".

אחד משיאי הפסגה השנתית הוא אירוע אימפקט חברתי. השנה, דאק קריק שיתפה פעולה עם Ronald McDonald House Charities בקולומביה. משתתפי הפסגה יתמכו בתוכנית Pack-a-Smile שלהם, ויציעו לבני משפחה קרובים של ילדים המקבלים טיפול בבתי חולים מקומיים ארוחת צהריים מהירה ומזינה. זה מאפשר לבני המשפחה לא לעזוב את המיטה או לתהות מתי או מאיפה הארוחה הבאה שלהם תגיע.

אודות Duck Creek Technologies

דאק קריק טכנולוגיות –  Duck Creek Technologies  היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand. בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין ו-X.

About מאיר עשת

Check Also

קונגרס EAACI 2024: חדשנות והתקדמות בטיפול באלרגיה

EAACI Congress 2024 *במהלך הקונגרס יוצגו למעלה מ-150 מושבים מדעיים, שיתמקדו בין היתר בהתקדמות במדעי …

נגישות