יום שני , אפריל 29 2024
Home > WORLD > Nyxoah ממנה את ד"ר מאוריץ ס. בון למנהל רפואי ראשי

Nyxoah ממנה את ד"ר מאוריץ ס. בון למנהל רפואי ראשי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 11 באפריל 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

ד"ר מאוריץ ס. בון, MD (Dr. Maurits S. Boon) מנהל רפואי ראשי. קרדיט JEFFERSN HEALTH

Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), חברת טכנולוגיות רפואיות שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים לדום נשימה בשינה (OSA), הודיעה היום על מינויו של ד"ר מאוריץ ס. בון, MD (Dr. Maurits S. Boon) למנהל רפואי ראשי.

ד"ר בון מצטרף ל- Nyxoah מאוניברסיטת תומאס ג'פרסון, שם ימשיך במשרה חלקית כפרופסור וסגן יו"ר לחינוך. הוא בעל הסמכה כפולה באף אוזן גרון – ניתוחי ראש וצוואר, כמו גם רפואת שינה. ד"ר בון הוא אחד משני מומחי שינה מ- Jefferson Health שהיו חלוצים בשימוש בטיפול בגירוי עצבי היפוגלוסלי (HGNS) והוא מוכר בעולם כאחד המנתחים המנוסים ביותר המבצעים הליכי HGNS. הוא nרצה ברחבי העולם על דום נשימה חסימתי בשינה, פרסם פרסומים רבים והוא עורך שותף של הספר הראשון על HGNS.

"כרופא אקדמי שהקדיש את הקריירה המקצועית שלי לטיפול בחולים עם הפרעות נשימה בשינה, הייתה לי הזכות להשתתף בניסוי המרכזי של DREAM ארה"ב. בתחילה התרשמתי מהתוצאות שראיתי אצל המטופלים שלי ולאחר מכן התרשמתי באותה מידה מהנתונים שדווחו לאחרונה. ככזה, לכבוד הוא לי שהוצע לי תפקיד להצטרף ל- Nyxoah בתקופה כה מרגשת. לגירוי עצבי היפוגלוסלי דו-צדדי עם Genio יש פוטנציאל עצום ואני נרגש לעבוד עם הצוות המוכשר שלהם כדי להשפיע באופן משמעותי על חייהם של חולים עם דום נשימה חסימתי בשינה", אמר ד"ר בון.

"לא יכולתי להיות נרגש יותר מכך שד"ר בון הצטרף ל-Nyxoah. הוא אחד החלוצים בגירוי עצבי היפוגלוסלי והחלטתו להפוך למנהל הרפואי הראשי של Nyxoah משקפת את יכולתו של Genio לשפר את חייהם של חולי OSA", אמר אוליבייה טלמן, מנכ"ל החברה. "ד"ר בון ימלא תפקיד קריטי כאשר אנו מתכוננים להיכנס לשוק האמריקני ולהשיג את המשימה שלנו להפוך את השינה לפשוטה שוב".

אודות Nyxoah

 Nyxoah היא חברת טכנולוגיות רפואית שמתמקדת בפיתוח ומסחור של פתרונות ושירותים חדשניים למצבי הפרעות נשימה בשינה (OSA). הפתרון המוביל של Nyxoah הוא המערכת Genio®, טיפול על ידי גירוי של העצב התת לשוני ללא עופרת וללא סוללות שמתמקד במשתמש ב-OSA, מצב הפרעות הנשימה בשינה הנפוץ ביותר בעולם שקשור לסכנת מוות מוגברת ותחלואה נלווית כולל מחלות לב וכלי דם, דיכאון ושבץ. Nyxoah מונעת על ידי החזון כי חולי OSA צריכים ליהנות מלילות נינוחים ולהרגיש שניתן לחיות את חייהם במלואם.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר http://www.nyxoah.com/.

About מאיר עשת

Check Also

Arqit מכריזה על שיתוף פעולה לאספקת פתרונות קריפטוגרפים פוסט-קוונטיים מחוץ לקופסה

לונדון, 29 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – Arqit Quantum Inc. (נאסד"ק: ARQQ, ARQQW) (Arqit), מובילה …

נגישות