יום שני , מאי 6 2024
Home > WORLD > GLAS משלימה את רכישת החברה הצרפתית לנאמנות וניהול נכסים, Pristine

GLAS משלימה את רכישת החברה הצרפתית לנאמנות וניהול נכסים, Pristine

פריז, 2 באפריל 2024, (BUSINESS WIRE):

Global Loan Agency Services Limited (חלק מקבוצת GLAS הגלובלית) שמחה להכריז על רכישה מוצלחת של Pristine. צעד זה מסמל את הרכישה הראשונה של GLAS Group ומהווה גם אבן דרך חשובה במפת הדרכים השאפתנית של הארגון להעמקת נוכחותו באירופה. עסקה זו נחתמה באוגוסט 2023 בכפוף לאישור רגולטורי ולתנאי הסגירה הנהוגים, והיא הושלמה במרץ 2024.

מיה דרנן ממייסדי GLAS

Pristine

Pristine היא עסק מוביל לנאמנות ולניהול נכסים. החברה נוסדה בשנת 2016 בפריז והיא מפוקחת על ידי Autorité des Marchés Financiers (AMF).

Pristine מספקת מערך של שירותים משלימים הכוללים שירותי נאמנות, בניית קרנות ושירותי ניהול למוסדות בינלאומיים ומקומיים כאחד, כאשר המטרה העיקרית היא הנגשה של פעילות מימון תאגידית ללווים בנקאיים וחוץ בנקאיים בצרפת.

לחברה היסטוריה מקיפה ומגוונת בארגון מחדש, מימון מובנה ופרויקטי מימון ספציפיים נוספים.

GLAS France

GLAS Group השיקה את פעילותה בצרפת בשנת 2018, ומאז הקימה צוות משמעותי המונהג על ידי איימריק מאהה, ראש GLAS SAS.

GLAS SAS היא החברה החוץ בנקאית והעצמאית היחידה אשר מפוקחת על ידי Autorité de Contrôle Preduentiel et de Résolution (ACPR) לצורך מתן אפשרות לתשלומים בצרפת על עסקאות הלוואה, המהווה חלק מהקבוצה הגלובלית.

בנוסף לשירותי גוף הלוואות, GLAS מציעה גם מגוון שירותים לניהול חובות מוסדיים לקרנות חוב, לתאגידים ולבנקי bulge bracket בינלאומיים.

החברה היא ספקית מובילה בשוק בתחום ההלוואות הישירות והלוואות התאגדות, תשואה גבוהה, פיננסים ממונפים והנפקת חוב בשוק ההון.

GLAS SAS מעורבות גם במספר רב של תהליכי ארגון מחדש חשובים בצרפת כגון SMCP, Orpea, Technicolor ו-Pierre & Vacances.

מיה דרנן ובריאן קרני, מייסדי GLAS, אמרו:  "אנו נרגשים להשלים את רכישה הראשונה של הקבוצה ולהמשיך להרחיב את יכולות השירות של GLAS. מתן ההיתרים הרגולטורים AMF ו-ACPR ל-Pristine ול-GLAS, בנוסף למומחיות ולמוניטין המשותפים של החברות בתחום שווקי החוב, יאפשר לנו להציע מגוון מורחב של שירותים רלבנטיים לבסיס הלקוחות המוגדל שלנו".

רנאוד בבואן, נשיא Pristine, אמר: "רכישה זו מסמלת את תחילתה של שותפות נפלאה בין GLAS ל-Pristine. לשתי החברות מתאם טוב בכל היבטי העסק והתרבות, ואני מצפה בהתרגשות לצמיחת העסקים כתוצאה מכך".

מנכ"ל Pristine, בנג’מין ריילארד, הוסיף:  "אנו שמחים להכריז על סגירת העסקה ועל התחלת השילוב של Pristine עם GLAS Group. אלה זמנים מלהיבים עבור הקבוצה ועבור לקוחותינו, אשר בקרוב יוכלו וליהנות מאיחוד הכוחות ומהמומחיות המשולבת של שני הארגונים. אנו סמוכים ובטוחים כי שותפות זו תישא פירות עבור כל הגורמים המעורבים".

התוכנית של GLAS ושל Pristine לעתיד

השלמת הרכישה מהווה עדות למחויבותה של GLAS להצעת חבילה מורחבת של מוצרים ושירותים במטרה לתת מענה לדרישותיהם של לקוחות אשר לוקחים חלק ביצירת חוב או השקעה בעסקאות פיננסיות באירופה.

צוות Pristine יימצא במשרדים החדשים של GLAS SAS בפריז ב-Avenue George V.

שני הארגונים ימשיכו להיות תחת פיקוח נפרד של AMF ושל ACPR. שני הרישיונות יאפשרו ל-GLAS ול-Pristine להציע שירות משופר ללקוחות רבים יותר במספר גדול יותר של עסקאות.

מאז ההכרזה המקורית על ההצעה לרכוש את Pristine, GLAS התחייבה גם לשותפות עם Watiga מסינגפור, זאת בכפוף לאישור רגולטורי. Watiga תצטרף אף היא לרשת הגלובלית של GLAS Group.

אודות GLAS

GLAS נוסדה בשנת 2011 על ידי מיה דרנן ובריאן קרני. כיום, היא הספקית המובילה והעצמאית, שאינה נושה ואינה עומדת בניגוד עניינים, למתן הלוואות ולשירותי נאמנות באגרות חוב והחברה מוכרת הודות לשירות הקפדני ולמומחיותה בביצוע עסקאות מורכבות. GLAS היא חברה גלובלית הנמצאת בארה"ב, באירופה ובאזור אסיה האוקיאנוס השקט, ומטה החברה נמצא בלונדון. GLAS מעניקה שירותים עבור נכסים מנוהלים בסכום העולה על 360 מיליארד אירו על בסיס יומי ומעסיקה למעלה מ-300 אנשי מקצוע ברחבי הקבוצה.

About מאיר עשת

Check Also

MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס

יוסטון, 3 במאי 2024, (BUSINESS WIRE): MOGAS אבלה על מות יושב הראש והמייסד האהוב של …

נגישות