סנטה מוניקה, קליפורניה, וקיוטו, יפן, 11 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):
Illumination אילומיניישן (משרדים ראשיים: סנטה מוניקה, קליפורניה, ארה"ב; מייסד ומנכ"ל: כריס מלדנדרי) ונינטנדו Nintendo Co., Ltd.(משרדים ראשיים: קיוטו, מינאמי-קו, יפן; מנכ"ל ונשיא: שונטארו פורוקאווה, להלן "Nintendo") הכריזו היום כי הן מפיקות סרט הנפשה חדש שמבוסס על העולם של האחים סופר מריו.
סרט האנימציה החדש מיועד לצאת לאקרנים ב-3 באפריל, 2026 בארצות הברית ובשווקים רבים נוספים ברחבי העולם, בנוסף לתחילת הקרנה באזורים נבחרים במהלך חודש אפריל.
הסרט יופק על ידי כריס מלדנדרי, המייסד והמנכ"ל של Illumination, ושיגרו מיאמוטו, מנהל בכיר ב- Nintendo, יבוים על ידי אהרון הורבאת' ומייקל ילניק וייכתב על ידי מת'יו פוגל. הסרט ימומן במשותף על ידי Universal Pictures ו-Nintendo ויופץ לבתי הקולנוע על ידי Universal Pictures.
על ידי מעורבותה העמוקה בהפקת הסרט, שמיועדת להעלות חיוך על פני הצופים דרך בידור, Nintendo ממשיכה במאמציה לייצר בידור ייחודי ולספק אותו לאנשים רבים ככל האפשר.
Illumination נלהבת להמשיך בשותפות שלה עם Nintendo, תוך שהיא מספקת את התמהיל הייחודי שלה, המשלב הנאה וגילוי, לקהלים בכל רחבי העולם ובכל הגילאים, ומאפשרת להם להתחבר לדמויות ולסיפורים האהובים מתוך אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר בעולם.
Illumination, שנוסדה על ידי כריס מלדנדרי בשנת 2007, היא אחת מחברות ההפקה המובילות בתעשיית הבידור, שמתמחה בסרטי הנפשה ובין היתר חתומה על "גנוב על הירח", סרט ההנפשה הממוחשב המצליח ביותר בתולדות הקולנוע – כמו גם על הסרט שובר הקופות "האחים סופר מריו", "הלורקס" של ד"ר סוס, "הגרינץ'" של ד"ר סוס וכן "החיים הסודיים של חיות המחמד" וסרטי "לשיר". הספרייה של Illumination כוללת שלושה מתוך 10 סרטי ההנפשה המובילים בכל הזמנים. סרטי ההנפשה האייקוניים האהובים של Illumination, שעשירים בדמויות ייחודיות ובלתי נשכחות וברלוונטיות תרבותית גלובלית, גרפו יותר מ-9 מיליארד דולר בכל רחבי העולם. ל- Illumination שותפות מימון והפצה בלעדית עם Universal Pictures. סרטה הבא של Universal Pictures הוא "גנוב על הירח 4", שיצא לאקרנים ב-3 ביולי, 2024.
אודות Nintendo
Nintendo Co., Ltd., שמשרדיה הראשיים בקיוטו, יפן, יצרה מותגים שמוכרים בכל בית ברחבי העולם, כולל Mario™, Donkey Kong™, The Legend of Zelda™, Metroid™, Pokémon™, Animal Crossing™, Pikmin™ ו-Splatoon™, וזאת דרך מוצרי החומרה והתוכנה המשולבים שלה. Nintendo שואפת לספק חוויות בידור ייחודיות ואינטואיטיביות לכולם, על ידי ייצור ושיווק של מכשירים ייעודיים למשחקי וידאו כמו משפחת Nintendo Switch™, פיתוח ותפעול של יישומים עבור מכשירים חכמים ושיתוף פעולה עם שלל גורמים במסגרת יוזמות בידור נוספות כמו תוכן חזותי ופארקי שעשועים. Nintendo מכרה יותר מ-5.6 מיליארד משחקי וידאו ויותר מ-800 מיליון יחידות חומרה בפריסה גלובלית. מאז השקתה של Nintendo Entertainment System™ לפני יותר מ-30 שנה, בהווה ומן הסתם גם בעתיד, משימתה המתמשכת של Nintendo היא ליצור בידור ייחודי, אשר מעלה חיוך על פניהם של אנשים בכל רחבי העולם.