דו"ח יום השנה הרביעי של מאיץ היזמות הנשית, מדגיש את התרומה של WEA לפתרון הצרכים הקריטיים ביותר של נשים יזמיות: זמינות וגישה לחינוך, מימון, רשתות ושווקים וכן הסברה גלובלית
דאלאס, 5 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):
Mary Kay Inc., מובילה עולמית בהעצמת נשים, הודיעה היום על פרסום דו"ח מיוחד שכותרתו "קידום יזמות נשית: ממחויבות לפעולה". הדו"ח מתאר בפרטים את המחויבות החזקה של החברה לקידום מטרות נשים ברחבי העולם המתבטאת בשלבים המשמעותיים שהחברה עברה בארבע השנים מאז ייסוד השותפות פורצת הדרך שלWomen’s Entrepreneurship Accelerator – מאיץ היזמות של נשים (WEA) עם בעלי עניין.
בשנת 2019 הקימה מרי קיי יחד עם שש סוכנויות של האו"ם, את WEA ככוח מניע לקידום יזמות נשית והשתתפות כלכלית ברחבי העולם. הדו"ח המיוחד לשנת 2023 מפרט את תוכניות הדגל השונות וסטטיסטיקות ההשפעה של WEA, תוך שימת דגש על הטווח הגלובלי והגישה הייחודית WEA בהתמודדות עם אתגרי הליבה העומדים בפני נשים יזמיות.
"באמצעות מאיץ היזמות לנשים, יצרנו פלטפורמה חזקה שלא רק תומכת אלא גם מעודדת את רוח היזמות של נשים ברחבי העולם", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת תפעול ראשית ב- Mary Kay. "המטרה שלנו היא להעצים חמישה מיליון נשים עד שנת 2030, ואנחנו בדרך הנכונה. ריכזנו למעלה מ-600,000 נשים בתוכניות ובפעילויות שלנו עד כה, ושנת 2024 צפויה להיות שנה היסטורית נוספת".
הדו"ח מציג את הגישה ההוליסטית של מרי קיי להעצמת נשים באמצעות שותפות ה-WEA עם בעלי עניין רבים, הכוללת זמינות וגישה לחינוך, הון, רשתות ושווקים, הסברה ומדיניות. הדו"ח גם כולל הישגים יוצאי דופן כגון:
*הפחתת שיעורי העוני בפרויקט פיילוט של כפר SDG בכפרי סין המנצל יזמות נשים ופיתוח מנהיגות;
*השקת התערוכה האזורית ליזמות נשים ואירועי לוויין תוך ארציים באירופה ובאזור מרכז אסיה המפגישים בין נשים יזמיות, משקיעים ושותפים עסקיים. אירועי 2023 אלו, שאורגנו יחד עם 33 שותפים מקומיים, הגיעו ליותר מ-15,308 משתתפים, כולל 1,047 יזמים ו-75 משקיעים, וכללו 27 סמינרים/פאנלים ואיזורי תצוגה;
*יישום מוצלח של תוכניות שונות להכשרה ולהנחיה שנערכו על ידי שותפים ברמה גבוהה ברחבי העולם, כגון תוכנית תעודת היזמות המקוונת לנשים;
*אתגר החדשנות הדיגיטלית של WEA לנשים יזמיות קיבל 250 בקשות מסטארטאפים בראשות נשים מ-54 מדינות;
*מחקר יזמות נשים להמלצת מדיניות לשוויון מגדרי בפיתוח ארגונים באזור אמריקה הלטינית.
המאמצים הבולטים של החברה בקידום רכש והשקעות המתייחסים למגדר (GRPI) תרמו גם הם תרומה משמעותית להשתתפות והעצמת נשים בכלכלה.
למידע נוסף על מאיץ היזמות לנשים ולקריאת הדו"ח המיוחד לשנת 2023, אנא לחצו כאן.
אז. כעת. תמיד. כאחת מפורצות הדרך המקוריות, מרי קיי אש הקימה את מותג היופי החלומי שלה בטקסס בשנת 1963 במטרה אחת: להעשיר את חייהן של נשים. חלום זה פרח והפך לחברה גלובלית המעסיקה מיליוני נציגי מכירות עצמאיים ביותר מ-35 מדינות. במשך 60 שנה, ההזדמנות שמרי קיי העניקה הובילה להעצמתן של נשים באמצעות חינוך, חונכות, הסברה וחדשנות ועזרה להן להגדיר את עתידן. Mary Kay משקיעה במדע שמאחורי היופי ובייצור של מוצרים לטיפוח העור, קוסמטיקה צבעונית, תוספי תזונה ובשמים מן השורה הראשונה. מרי קיי מאמינה בחשיבות שימור כדור הארץ לדורות הבאים, בהגנה על נשים שחלו בסרטן ובנשים שחוו או חוות התעללות במשפחה, ובצורך לעודד בני נוער לממש את החלום שלהם. למידע נוסף בקרו באתר marykayglobal.com. מצאו אותנו בפייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין עקבו אחרינו ב-X (לשעבר טוויטר).