יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > Rimkus חוגגת מורשת של 40 שנה וזוכה להשקעה מ-HGGC

Rimkus חוגגת מורשת של 40 שנה וזוכה להשקעה מ-HGGC

השותפות עם HGGC תאפשר ל-Rimkus להעמיק את המומחיות ולהרחיב את הנוכחות שלה בשוק

יוסטון, 22 בפברואר 2024, (BUSINESS WIRE):

ג'ונתן היגינס, הנשיא והמנכ"ל של Rimkus.

.Rimkus Consulting Group, Inc ("Rimkus"), מובילה עולמית בייעוץ הנדסי וטכני, הכריזה היום כי החברה קיבלה השקעה אסטרטגית לצורך צמיחה מ-HGGC, חברת השקעות מובילה בשוק הבינוני. משקיעת המיעוט הקיימת Century Equity Partners וצוות הניהול של Rimkus יזרימו הון ניכר לעסקה. הפרטים הכספיים של העסקה לא נחשפו.

"אנו שמחים לקדם בברכה את HGGC כשותפה אסטרטגית. ההשקעה שלהם לא רק מכירה בעבודה הקשה ובמסירות של הצוות של Rimkus, אלא גם מאפשרת לנו להאיץ את מסלול הצמיחה שלנו. המומחיות והמשאבים של HGGC מציבים אותנו בעמדה המאפשרת לנו להגיע לגבהים חדשים ולהרחיב את היצע השירותים שלנו במטרה להעניק ערך רב עוד יותר ללקוחות שלנו", אמר ג'ונתן היגינס, הנשיא והמנכ"ל של Rimkus.

Rimkus מעניקה ייעוץ הנדסי וטכני ללקוחות גלובליים, ביניהם תאגידים, משרדי עורכי דין, חברות ביטוח, מנהלנים מצד שלישי וסוכנויות ממשלתיות. השותפות החדשה עם HGGC תעזור ל-Rimkus להרחיב את תיק השירותים שלה, להעניק ללקוחותיה שירות טוב יותר ולהמשיך ולבסס את עצמה כחברת ייעוץ טכני מהשורה הראשונה.

"Rimkus היא מובילה מוכחת בעלת מותג פנטסטי ותרבות מובדלת באמת. לדברי HGGC, הרקורד והמוניטין שלה בקרב לקוחות הופכים אותה לשותפה אטרקטיבית במיוחד עבורנו". "אנו מצפים לעזור ל-Rimkus להגיע לצמיחה באמצעות הרחבת היצע השירותים שלה, העמקת תחום המומחיות החזק גם כך שלה והשקעה בטכנולוגיה כדי לחזק את פעילותה".

מאז 2020 ביצעה Rimkus 15 רכישות אסטרטגיות, אשר הגדילו את הרשת שלה ליותר מ-1,500 עובדים ו-110 סניפים בכל רחבי העולם. בעקבות מיתוג אסטרטגי חדש מוקדם יותר בשנה שעברה, Rimkus הרחיבה את תחומי הפעילות הקיימים שלה על מנת להקדים את הדרישות של לקוחותיה והשקיעה רבות בפתרונות טכנולוגיים ובכוח אדם, מה שאפשר לחברה להישאר מובילה בתעשיות אותן היא משרתת.

"עם מומנטום צמיחה חזק הקיים כבר, אנו שמחים להמשיך את התמיכה שלנו ב-Rimkus ולשתף פעולה עם HGGC והצוות הניהולי כדי לחזק את מעמדה כמובילה בשוק, נאמר מ-Century Equity Partners.

J.P. Morgan שימשה כיועצת הפיננסית הבלעדית ל-Rimkus. Baird יעצה ל-Century Equity Partners ו-Piper יעצה ל-HGGC.

אודות Rimkus

Rimkus היא ספקית כלל-עולמית של ייעוץ הנדסי וטכני לתאגידים, לחברות ביטוח, למשרדי עורכי דין ולסוכנויות ממשלתיות. Rimkus מתמחה בשירותי ייעוץ פורנזי, יישוב מחלוקות וניהול בנייה, פתרונות עבור הסביבה הבנויה ותמיכה בגורמים האנושיים עבור ענפי מוצרי הצריכה, התעשייה והבריאות. המהנדסים, האדריכלים, המדענים והמומחים הטכניים המקצועיים של החברה זוכים להכרה על מחויבותם למצוינות בשירות על קהילות עסקיות מקומיות, ארציות ובינלאומיות מזה למעלה מ-40 שנה. ל-Rimkus יותר מ-110 סניפים בכל רחבי העולם. למידע נוסף, היכנסו ל-http://www.rimkus.com.

אודות HGGC

HGGC היא חברת השקעות פרטית מוכוונת ערך המתמקדת בשותפויות. האקו-סיסטם של החברה, הכולל משקיעים, אנשי תפעול ואנשי מקצוע, מאוחד בחזון המשותף של פיתוח ארגונים מובילים ויצירת ערך לטווח ארוך ביחד. HGGC משקיעה בטכנולוגיה, בשירותים עסקיים, בשירותים פיננסיים ובמיזמים צרכניים המוערכים אשר שוויים מוערך בדרך כלל בין 200 מיליון ל-1.5 מיליארד דולר ומעלה. המטה של החברה שוכן בפאלו אלטו שבקליפורניה והיא מנהלת התחייבויות הון מצטברות בסך של למעלה מ-6.9 מיליארד דולר. מאז הקמתה ב-2007 השלימה HGGC יותר מ-600 השקעות בפלטפורמות, רכישות תוספים, היוון מחדש ואירועי נזילות בערך עסקאות מצטבר של יותר מ-71 מיליארד דולר. ניתן למצוא מידע נוסף, כולל רשימה מלאה של ההשקעות הנוכחיות והקודמות, בכתובת www.hggc.com.

אודות Century Equity Partners

Century Equity Partners, LLC ("Century") היא חברת אקוויטי פרטית השוכנת בבוסטון ומספקת הון לחברות בפלח השוק הבינוני התחתון המחפשות השקעות לצורך תמיכה בצמיחה או גיוס כספים, השתלטות חלקית או הזדמנויות להיוון מחדש. Century מתמקדת בחברות הפעולות בענפי הביטוח, ניהול נכסים ועושר, מימון מיוחד ושירותי בנקאות והלוואות.

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות