יום שני , מאי 6 2024
Home > WORLD > בומברדייה משיקה תוכנית התלמדות לטכנאים בארצות הברית בשיתוף פעולה עם WSU Tech

בומברדייה משיקה תוכנית התלמדות לטכנאים בארצות הברית בשיתוף פעולה עם WSU Tech

*תוכנית ההתלמדות החדשה ביותר של Bombardier, בשיתוף עם WSU Tech, תתמקד בהכשרת טכנאים עתידיים של שלדות ומנועי מטוסים (A&P)

*זוהי תוכנית ההתמחות הראשונה של טכנאי A&P הרשומה על ידי המדינה בקנזס

*במהלך התוכנית בת השנתיים, התלמידים ישלימו הכשרה מעשית באתר ויצ'יטה של קבוצת בומברדייה וקורסים בכיתה ב- WSU Tech

*עם תחילתה של תוכנית זו, קבוצת בומברדייה ממשיכה להגדיל את טביעת הרגל שלה בוויצ'יטה ומחויבת להרחיב את שירותי האפטרמרקט שלה באמצעות הכשרה ושכירת אנשי מקצוע מיומנים

ויצ'יטה, קנזס, 14 בפברואר 2024, (GLOBE NEWSWIRE) :

פול סיסליאן, סגן נשיא בכיר, שירותים לאחר מכירה ואסטרטגיה ב-Bombardier

Bombardier בומברדייה הודיעה היום שהיא תשתף פעולה עם קמפוס למדעים שימושיים וטכנולוגיה של אוניברסיטת וויצ'יטה (WSU Tech) כדי ליצור תוכנית התלמדות שמטרתה להכשיר מכונאים עתידיים של שלדות ומנועי מטוסים (A&P). במהלך תוכנית ההתלמדות בת השנתיים, התלמידים ישלימו הדרכה מעשית באתר של Bombardier Group בוויצ'טה והכשרה בכיתה ב-WSU Tech. הם יקבלו הזדמנות ללמוד ממדריכים מנוסים ומובילים בתחום תחזוקת המטוסים, כמו גם לרכוש ידע רב ערך על פורטפוליו מטוסי הסילון העסקיים ברמה העולמית של Bombardier.

עם סיום מוצלח של תוכנית הכשרת ה-A&P הזו, המוכרת בידי המדינה – הראשונה מסוגה במדינת קנזס – התלמידים יקבלו הסמכה מטעם מנהל התעופה הפדרלי (FAA), כמו גם הכשרה בעבודה עצמה. סיווג התפקיד שלהם ישתנה ממעמד של מתלמד לטכנאי A&P במשרה מלאה ב- Bombardier, הם ירחיבו את סגל הטכנאים של החברה, ויאפשרו אספקה ​​גדולה יותר של שירותי תחזוקת OEM עדכניים.

"אנו שמחים להעמיק את השורשים שלנו בוויצ'יטה, ובארצות הברית בכלל, באמצעות השקת התוכנית המקורית הזו בשיתוף עם WSU Tech, מובילה בהכשרת מכונאי תעופה בוויצ'יטה", אמר פול סיסליאן, סגן נשיא בכיר, שירותים לאחר מכירה ואסטרטגיה ב-Bombardier. "פתיחת תוכנית ההתלמדות הזו מדגישה את המחויבות המתמשכת של Bombardier Group להרחיב את טביעת הרגל שלה בוויצ'יטה, ומעבר לכך, גם להכשיר, לשכור ולשמר אנשי מקצוע מוסמכים, מה שיגדיל עוד יותר את היכולת שלנו לספק שירות לקוחות יוצא דופן ללקוחותינו".

"WSU Tech נרגשת לשתף כוחות Bombardier כדי לספק לתלמידים שלנו הזדמנות למידה יוצאת דופן במתקן החדיש שלהם בוויצ'טה", אמרה ד"ר שרי יוטאש, נשיאת WSU Tech וסגנית נשיא בתוכנית פיתוח כוח העבודה ב-WSU. "שיתוף הפעולה הזה מדגים את הכוח של איחוד חינוך, ממשל, עסקים ותעשייה, כשהתוצאה היא הצלחה. אנו אסירי תודה רבה על התמיכה הפיסקלית ממדינת קנזס, אשר לה היה תפקיד קריטי בהפיכת ההזדמנות הזו למציאות. באמצעות בריתות דינמיות כאלה, אנו יכולים להציע לתלמידים שלנו חוויות משפיעות מציאותיות, לשפר באופן משמעותי את כוח העבודה המיומן שלנו ולחזק את המחויבות החזקה שלנו ללמידה שימושית".

במהלך השנים האחרונות, הרחיבה Bombardier את רשת מרכזי השירות שלה ברחבי העולם ומאז הוסיפה קרוב כ-93 אלף מטר מרובע של קיבולת שירות חדשה לטביעת הרגל העולמית שלה בשוק השירות לאחר מכירות. ההכשרה ושכירת הטכנאים המיומנים במיוחד בידי Bombardier מראים עוד יותר את מחויבותה לפיתוח תחום התעופה והחלל שלה.    בנוסף, למרכז השירות המוכר והצומח שלה, ל-Bombardier יש גם  טביעת רגל משמעותית בבירת האוויר העולמית עם נוכחותם של Bombardier Defense ומרכז ניסויי הטיסה הידוע בעולם של Bombardier, אשר מחזיק כעת בתארי הטיסה המהירה והרחוקה ביותר בעולם. מטוס העסקים, Global 8000, עובר כעת שלבים כחלק ממסע ההסמכה המתמשך שלו לקראת כניסתו הצפויה לשירות ב-2025.

אודות בומברדייה

Bombardier בומברדייה (BBD-B.TO) היא מובילה גלובלית בתעופה, המתמקדת בעיצוב, ייצור ושירות של מטוסי העסקים יוצאי הדופן ביותר בעולם. משפחות המטוסים צ'לנג'ר (Challenger ) וגלובל (Global ) של בומברדייה ידועות בחדשנות המתקדמת שלהן, בעיצוב תא הנוסעים, בביצועים ובאמינות שלהן. לבומברדייה יש צי עולמי של כ-5,000 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים. מטוסי בומברדייה מהימנים גם ברחבי העולם גם בשימוש בשירותים ממשלתיים וצבאיים בתפקידי משימות מיוחדות, תוך מינוף המומחיות המוכחת של בומברדייה דיפנס (Bombardier Defense).

חברת בומברדייה, שבסיסה במונטריאול, קוויבק, ובאמצעות קבוצת בומברדייה, מפעילה מתקני תעופה, הרכבה ויצור בקנדה, בארצות הברית ובמקסיקו. רשת תמיכת הלקוחות האיתנה של החברה משרתת את משפחות המטוסים Learjet, Challenger ו-Global, וכוללת מתקנים במיקומים אסטרטגיים בארצות הברית וקנדה, כמו גם בבריטניה, גרמניה, צרפת, שוויץ, אוסטריה, איחוד האמירויות הערביות, סינגפור, סין ואוסטרליה.

לחדשות ומידע ארגוניים, כולל דו"ח הסביבה, החברה והמשילות של בומברדייה, כמו גם תוכניות החברה להעביר את כל פעילות הטיסה שלה עם דלק תעופה בר קיימא (SAF) תוך שימוש במערכת Book and Claim בקרו בכתובת bombardier.com. קבלו מידע נוסף על המוצרים ושירות הלקוחות המובילים בתעשייה של בומברדייה businessaircraft.bombardier.com או תעקבו אחרינו ב- X  @Bombardier.

אודות WSU Tech

WSU Tech, הידוע רשמית בשם קמפוס אוניברסיטת ויצ'יטה סטייט למדעים יישומיים וטכנולוגיה, הממוקם בוויצ'יטה, קנזס, הוא מוסד מוביל במדינה בחינוך טכני מודרני, המציע מעל 100 אפשרויות תואר ותעודה בתעופה, בריאות, ייצור, עיצוב, טכנולוגיית מידע, קולינריה ועסקים. ב-2018 נבחרה WSU Tech כמכללה בעלת קצב הצמיחה השני במהירותו בקרב המכללות הדו שנתיות בידי The Chronicle of Higher Education. WSU Tech משמשת כשותפה מנהלת של המרכז הלאומי להכשרה בתחום התעופה (NCAT) בוויצ'טה, קנזס, ובעלת הסמכה מלאה של The Higher Learning Commission והיא מוסד של מועצת העוצרים בקנזס.

לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.WSUTECH.edu.

About מאיר עשת

Check Also

MOGAS אבלה על מותו של יושב הראש והמייסד האהוב וינסנט לואיס מוגאס

יוסטון, 3 במאי 2024, (BUSINESS WIRE): MOGAS אבלה על מות יושב הראש והמייסד האהוב של …

נגישות