יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > Andersen מרחיבה את טווח ההגעה של פעילות הערכת השווי הגלובלית כך שיכלול 16 מדינות באירופה

Andersen מרחיבה את טווח ההגעה של פעילות הערכת השווי הגלובלית כך שיכלול 16 מדינות באירופה

סן פרנסיסקו, 14 בפברואר 2024,   (BUSINESS WIRE):

מארק ל. וורסאץ, יו"ר גלובלי ומנכ"ל Andersen.

חודשים ספורים לאחר שהכריזה על פעילות הערכת השווי הגלובלית שלה, אנדרסן Andersen, חברת השירותים המקצועית העצמאית והרב-תחומית הצומחת ביותר בעולם, הרחיבה את כיסוי הערכת השווי שלה ליותר מ-16 מדינות ברחבי אירופה. היא הוסיפה 14 קבוצות חדשות באירופה רק ב-12 החודשים האחרונים.

צוות הערכות השווי הגלובליות של Andersen עובד עם חברות, קרנות, בעלי הון גבוה וחברות משפחתיות באספקת הערכות שווי של עסקים, נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים וניירות ערך מורכבים למטרות מס, דיווח כספי וייעוץ לעסקות. לקוחותיה של Andersen משתרעים על פני מגוון תעשיות בעלות צורכי הערכת שווי מגוונים ברחבי העולם.

“הערכת שווי היא תחום צמיחה משמעותי עבור Andersen, ואירופה היא אחד מהאזורים הצומחים ביותר שלנו, בעודנו מרחיבים את שיטות הערכת השווי העולמיות שלנו כדי לשרת את הלקוחות שלנו בכל מקום שבו הם עושים עסקים", אמר מארק ל. וורסאץ, יו"ר גלובלי ומנכ"ל Andersen.

הפיתוח האסטרטגי של פלטפורמת הערכת השווי של Andersen החל עם הוספת יכולות הערכת שווי ברומניה בשנת 2022 ובבריטניה בתחילת 2023. Andersen השיקה באופן רשמי את פעילות הערכת השווי הגלובלית שלה בסתיו האחרון, במטרה להפוך לחברת הערכת שווי מובילה בעולם בתוך בשנתיים הקרובות.

"ההרחבה שביצענו בפלטפורמה של Andersen ברחבי אירופה משקפת את הצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותינו למשאבי הערכת שווי עצמאיים, מהטובים מסוגם, בכל מקום בו הם עושים עסקים", אמר סיד לוקנבך, מנהל מערך הערכת השווי העולמי של Andersen. "מקצועני הערכת השווי שלנו הם עצמאיים ומביאים ניסיון מעמיק בתעשייה ומחויבות משותפת למצוינות."

ל- Andersen יש כעת יכולות הערכת שווי מקיפות ברחבי אזור אירופה, באמצעות הסכמי שיתוף פעולה עם צוותים מהטובים מסוגם והצטרפותם לאחרונה של אנשי מפתח ברחבי העולם. התוספות האירופיות האחרונות לשיטות הערכת השווי העולמיות של Andersen כוללות:

*Encon Consulting (אלבניה) – Encon Consulting עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות על מנת לספק קשת רחבה של שירותי הערכת שווי, לרבות אסטרטגיה עסקית, נדל"ן, מחקרי שוק, מחקרי היתכנות והערכות שווי עסקיות מקיפות.

*WIZEN  (אסטוניה) – WIZEN, חברת ייעוץ עסקי עצמאית, עובדת עם חברות קטנות ובינוניות למתן הערכת ערך, מיזוגים ורכישות, בדיקת נאותות פיננסית, גיוס הון ושירותי הכנה וניהול מכירה אסטרטגיים.

*Neuvoa  (פינלנד) – Neuvoa Advisors, הפועלת מהלסינקי, מספקת חבילה של שירותי הערכת שווי למיזוגים ורכישות, הסכמי מבנים ובעלות, הסדרי הון ומימון ובדיקת נאותות.

*Sorgem Evaluation (צרפת) – Sorgem Evaluation עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות במגוון מגזרים, כולל מוצרי יוקרה ומוצרי צריכה, חינוך, שירותים פיננסיים ונדל"ן, שירותי בריאות, תחבורה, מדיה וטלקומוניקציה.

*American Appraisal (יוון) – American Appraisal (Hellas) Limited, שבסיסה באתונה, מתמחה בפתרונות הערכת שווי, ייעוץ נדל"ן וניהול נכסי קרנות עבור לקוחות ברחבי יוון, קפריסין ואזור הבלקן.

*NTC (הונגריה) – NTC, שבסיסה בבודפשט, מתמחה בייעוץ פיננסי וחשבונאי, כמו גם בהערכת שווי.

*Kontakt   (איסלנד) – Kontakt היא חברת ייעוץ למימון תאגידי ומיזוגים ורכישות אשר בסיסה ברייקיאוויק, המספקת לבעלי עסקים ומשקיעים פרטיים ייעוץ בלתי תלוי וחסר פניות לגבי אסטרטגיות הצמיחה והיציאה שלהם.

*Andersen באיטליה (איטליה) – Cesare Conti, לשעבר שותף מנהל ב-Conti & Partners, הצטרף ל- Andersenכשותף במילאנו, והביא איתו צוות של אנשי מקצוע מנוסים. הקבוצה החדשה, המכונה Corporate Finance Advisory, מספקת שירותי הערכת שווי עסקי ונדל"ן, ייעוץ מיזוגים ורכישות, מבנה עסקה ובדיקת נאותות, ייעוץ בנושא חובות וניהול סיכונים פיננסיים.

*Eiroeksperts  (לטביה) – Eiroeksperts מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי הערכת שווי, לרבות בנדל"ן, במיטלטלין וכן בנכסים עסקיים ובלתי מוחשיים.

*Alliance Valuations (ליטא) – Alliance Valuations, שבסיסה בווילנה, היא חברת הערכות שווי בנדל"ן, נכסים ועסקים, המספקת תמיכה מקיפה בהערכת שווי לחברות ברחבי ליטא.

*Collegium Advisors (הולנד) – Collegium, שבסיסה ברוטרדם, היא חברה לייעוץ בתחום המימון ולהערכות שווי עצמאיות בשירות מלא המשרתת לקוחות ברחבי העולם.

*Evercorp  (נורווגיה) – Evercorp, שבסיסה באוסלו, מציעה מערך של שירותי הערכת שווי ועסקאות, לרבות מכירות עסקיות ומחלקות, רכישות, מודלים פיננסיים ובדיקת נאותות פיננסית.

*Andersen בספרד (ספרד) – לואיס מרטין גיראדו ודניאל אנקלה הצטרפו למשרד של Andersen במדריד, תוך מתן ייעוץ למימון תאגידי בתחום הערכות שווי עסקיות, הערכת שווי תיקים, הערכות שווי לארגון מחדש, כמו גם עבור סכסוכים ותביעות, וכן הערכות שווי עבור נכסים מוחשיים ובלתי מוחשיים, בין היתר.

אנדריאה דה וקצ'י, המנהל האזורי המשותף של Andersen באירופה

*Swiss Economics (שוויץ) – Swiss Economics, שבסיסה בציריך, מספקת שירותי הערכת שווי ללקוחות, לרבות ניתוח תזרים מזומנים, הערכת עלות ההון וכימות ההשפעה.

"תחומי המס, המשפט והערכת השווי הם דיסציפלינות מורכבות, אותן אנו מסוגלים כעת לשלב בצורה חלקה בכל אזור אירופה ומחוצה לה", הוסיף אנדריאה דה וקצ'י, המנהל האזורי המשותף של Andersen באירופה. "אנשי המקצוע שלנו מביאים מומחיות עמוקה בתחום השיפוט, ובמקביל עובדים באופן חוצה-תפקידים וחוצה-דיסציפלינות כדי להתמקד בתמונה הגדולה עבור הלקוחות שלנו."

לפעילות הערכת השווי העולמית של Andersen יש נוכחות ביותר מ-25 מדינות ברחבי העולם, ברחבי צפון אמריקה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואסיה.

אודות Andersen:

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-15,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-425 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות