יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > Park Place Technologies מכריזה על זוכי פרס שותף הערוץ לשנת 2023

Park Place Technologies מכריזה על זוכי פרס שותף הערוץ לשנת 2023

טקסים אזוריים חושפים הישגים גלובליים יוצאי דופן בקרב ספקי פתרונות IT

קליבלנד, אוהיו, 8 בפברואר 2024 (GLOBE NEWSWIRE):

cle-interior

אמש, Park Place Technologies, חברת אופטימיזציית מרכזי הנתונים והרשת הגלובלית המובילה, הכריזה רשמית על הזוכים בתוכנית פרסי שותפי הערוץ שלה לשנת 2023. פרסים אלה מכירים בשיתוף הפעולה של רשת שותפי הערוץ של Park Place בפתרון נקודות כואבות ללקוחות באמצעות אימוץ שירותי ניהול ואופטימיזציה של תשתיות IT.

השותפים ממלאים תפקיד מרכזי בהצלחה של Park Place Technologies, ומשמשים ככוח מניע משמעותי מאחורי יצירת הכנסות וסיוע בעסקאות ברחבי העולם. מתוך הכרה בכך, Park Place התחייבה לטפח את הצמיחה וההצלחה של שותפיה. ההשקה של Partner Advisory Board  – המועצה המייעצת לשותפים שלהם (PAB) בצפון אמריקה ובאזור EMEA בשנת 2023 מדגישה מחויבות זו, ומספקת פלטפורמה לתקשורת, הדרכה ותועלת הדדית.

יתר על כן, יישום תוכנית פרס שותף הערוץ מספק פלטפורמה להכרה רשמית בארגונים שתרמו באופן משמעותי להצלחת הארגון תוך התייחסות לבעיות נקודתיות קריטיות של לקוחות. טקסים אזוריים שנערכו בסקוטסדייל, אריזונה ולונדון, בריטניה הציעו הזדמנות להכיר ולהריע לשותפים באופן אישי על מסירותם והישגיהם במהלך השנה הקודמת.

הפרסים היוו חמש קטגוריות בארבעה אזורים והיו פתוחים לכל השותפים הגלובליים של Park Place Technologies שהצטרפו עד 1 בינואר 2023. להלן כותרות הפרסים ומקבלי הפרסים לפי אזורים:

שותף השנה לשנת 2023

הוענק לשותפים שביצעו את תרומת ההכנסות הכוללת הגדולה ביותר ל-Park Place Technologies בין 1 בינואר 2023 ל-31 בדצמבר 2023. הזוכים בתארים לפי אזור כוללים:

*שותף השנה בצפון אמריקה – CDW Corporation

*שותף השנה באסיה-פסיפיק – DXC Technology

*שותף השנה במגזר הציבורי באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה – Insight

*שותף מסחרי אירופאי, מזרח תיכוני ואפריקאי של השנה – Softcat

*שותפי השנה באמריקה הלטינית:

-שותף השנה באזור צפון אמריקה הלטינית – BPM @ Consulting

– שותף השנה של אזור דרום קונוס – Telextorage

-שותף השנה באזור האנדים – Green Services and Solutions

שותף הכוכב העולה של השנה לשנת 2023

הכרה בשותפים שהצטרפו ב-2022 שהציגו את הפוטנציאל של השותפים שלהם במתן הזדמנויות חיות, שיתפו פעולה באופן פעיל בשותפות עם Park Place והפגינו צמיחה שנתית מ-12 החודשים הקודמים, בין 1 בינואר 2023 ל-31 בדצמבר 2023. הזוכים בתארים לפי אזור כוללים:

*שותף הכוכב העולה של השנה בצפון אמריקה – Lucidia IT

*שותף הכוכב העולה של השנה באסיה-פסיפיק – Galaxy Office Automation

*שותף הכוכב העולה של השנה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה – Renewtech

*שותפי השנה של הכוכב העולה באמריקה הלטינית:

– צפון אזור אמריקה הלטינית שותף הכוכב העולה של השנה – Sonda

– שותף הכוכב העולה של השנה באזור דרום קונוס – Vr4

– שותף הכוכב העולה של השנה באזור האנדים – IO Gestion

שותף משתפי הפעולה של השנה לשנת 2023

הכרה בשותפים שהפגינו שיתוף פעולה אמיתי, עבודה עם Park Place Technologies כדי לפתור נקודות כואבות של לקוחות ולתכנן פתרונות, תמיכה במגוון שירותי ניהול תשתיות ה-IT של Park Place, וקידמו את שיתוף הפעולה בין צוותי המכירות והצוותים הטכניים שלנו בכל תיק המוצרים שלנו. הזוכים בתארים לפי אזור כוללים:

*שותף משתף הפעולה של השנה בצפון אמריקה – SHI International Corp

*שותף משתף הפעולה של השנה באסיה-פסיפיק – Phil-Data Business Systems Inc

*שותף משתף הפעולה של השנה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה – Viadex

השותפים משתפי הפעולה של השנה באמריקה הלטינית:

– שותף השנה של אזור צפון אמריקה הלטינית – Openstor

– השותף לשיתוף פעולה של השנה באזור דרום קונוס – ריקו צ'ילה

– השותף המשותף של השנה באזור האנדים – Terasys

יוזמת השותפים של השנה לשנת 2023

הוענק לשותפים ששיתפו פעולה עם Park Place Technologies כדי לספק יוזמה יוצאת דופן. יוזמה זו מיישרת קו בין צוותי המכירות השותפים שלהם לבין Park Place, או מקדמת באופן פעיל את פורטפוליו השירותים של Park Place ללקוחות משתמשי הקצה שלהם, וכתוצאה מכך מיישרים קו באופן מוכח עם Park Place ועם פורטפוליו השירותים שלנו. הקריטריונים העיקריים כללו את המספר הכולל של נציגים מיושרים והזדמנויות לכל נציג שעבד בשיתוף עם מוכריPark Place. הזוכים בתארים לפי אזור כוללים:

*יוזמת השותפים של השנה בצפון אמריקה – CDW Corporation

*יוזמת השותפים האסייתית-פסיפית של השנה – Information System Services Co.  (יפן)

*יוזמת השותפים האירופית, המזרח תיכונית והאפריקאית של השנה – Constor Solutions

*יוזמת השותפים של השנה באמריקה הלטינית – Sdelka

עסקת השותפים של השנה לשנת 2023

הכרה בשותפים האחראים לאספקת הזדמנות העסקה הגדולה ביותר ל-Park Place Technologies בין 1 בינואר 2023 ל-31 בדצמבר 2023. הזוכים בתארים לפי אזור כוללים:

*עסקת השותפים של השנה בצפון אמריקה – Technologent

*עסקת השותפים האסייתית-פסיפית של השנה – DXC Technology

*עסקת השותפים האירופית, המזרח תיכונית והאפריקאית של השנה – Softcat

צ'אד ג'ונס, מנהל מכירות שותפים בכיר ב-Park Place Technologies, הביע את תודתו ואמר: "בשם Park Place Technologies, אני גאה להכיר בשותפים האסטרטגיים שלנו על ההתלהבות והמחויבות שלהם להרחיב את העסקים בחשבונות משתמשי הקצה שלהם".

"חמש קטגוריות הפרסים בפרס השותפים הראשונים שלנו לשנת 2023 נגזרו מיוזמות תוכניות הערוץ של Park Place, כגון אימוץ פורטפוליו ומעורבות נציגי מכירות", הוא הוסיף. "2023 הייתה שנת דגל עבור Park Place, ובמיוחד עבור חטיבת הערוצים שלנו, שראתה צמיחה היסטורית בהזמנות ובהכנסות בכל המגזרים העסקיים".

אודות Park Place Technologies

Park Place Technologies היא חברת אופטימיזציה גלובלית של מרכזי נתונים ורשתות. אנו עוזרים ליותר מ- 21,000 לקוחות למטב את תקציבי מרכזי הנתונים, הפרודוקטיביות, הביצועים והקיימות כדי שיוכלו לחשוב בגדול – ולפעול מהר יותר. החל מרכש ועד הוצאה משימוש, היצע השירותים והמוצרים המקיף שלנו מסייע לצוותי IT למטב את ניהול מחזור חיי ה-IT. זה מפנה זמן ובזבוז כדי שיוכלו להתמקד בשינוי העסק שלהם לעתיד.

סל השירותים המוביל ועטור הפרסים  של Park Place כולל Park Place Hardware Maintenance™ (תחזוקת חומרה), Park Place Professional Services™ (שירותים מקצועיים), ParkView Managed Services™ (שירותים מנוהלים), Entuity Software™ (תוכנה) ו- Curvature Hardware sales (מכירות חומרה). לקבלת מידע נוסף, בקרו באתר www.parkplacetechnologies.com. Park Place היא חברת פורטפוליו של Charlesbank Capital Partners ו-GTCR.

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות