יום ראשון , מאי 5 2024
Home > WORLD > NIQ חושפת את דו"ח תחזית הצרכנים המקיף לשנת 2024: ניווט בין מגמות גלובליות ותובנות בנוגע לצמיחה אסטרטגית

NIQ חושפת את דו"ח תחזית הצרכנים המקיף לשנת 2024: ניווט בין מגמות גלובליות ותובנות בנוגע לצמיחה אסטרטגית

שיקגו, 7 בפברואר 2024, (BUSINESS WIRE):

NIQ, סמכות מובילה בתחום המודיעין הצרכני, גאה להכריז על פרסום דו"ח תחזית הצרכנים המקיף   Global Consumer Outlook לשנת 2024, שהשוק המתין לו בדריכות. מסמך מקיף זה בוחן מגמות ותובנות קריטיות אשר מעצבות את הסביבה הצרכנית ומספק נתונים ואנליזות שיש להם ערך רב עבור עסקים ובעלי עניין ברחבי העולם.

הדו"ח בוחן את הסביבה הכלכלית הגלובלית המורכבת ומתעמק בהשלכות של אירועים ומגמות כלכליים בעלי משמעות, תוך שהוא מבהיר את השפעתם על הביטחון של הצרכנים ועל התנהגות הרכישה שלהם. הניתוח הוא יותר מאשר סקירה כללית רחבת היקף ואף מתמקד בשונות בין אזורים, תוך הצגת תובנות מעמיקות לגבי הדינמיקה הייחודית של אזורי אסיה-פסיפיק, אירופה, צפון אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ומרכז אמריקה. מחקר דו-שנתי זה, שהוא ביטוי להובלה מחשבתית, חושף את הניואנסים המאפיינים את העדפות הצרכנים ואת השינויים שחלו ביחס הצרכנים ובדפוסי הרכישה שלהם, וכך מעצים את המשווקים והיצרנים באמצעות הבנה אסטרטגית של שוקי היעד, אשר מקלה על גיבושן של אסטרטגיות מותאמות לצמיחה בת קיימא.

"בכלכלה הגלובלית המשובשת של ימינו, דוח ה- Consumer Outlook Reportלשנת 2024 משמש כמצפן, אשר מאפשר לנווט בין גלי האירועים הכלכליים וחושף תובנות בנוגע להתנהגות הצרכנים", אומרת טרייסי מאסי, מנהלת תפעול ראשית של NIQ. "בעת שהעסקים מתמודדים עם האתגרים שמאפיינים את הסביבה המשתנה, הדוח מספק להם תובנות אסטרטגיות ומסייע בגיבוש הבנה מותאמת של השינויים האזוריים, תוך שהוא מעצים אותם לנווט את דרכם לקראת צמיחה בת קיימא".

הממצאים העיקריים מתוך ה- Global Consumer Outlook Report של NIQ:

*האטה בערך ובהיקפים: בנובמבר 2023 המחירים עלו בשיעור של 6.1%, ירידה משמעותית לעומת עלייה בשיעור של 13.6% שנצפתה בינואר 2023. בעת שקצב האינפלציה מאט, מתברר כי האטת קצב הצמיחה של ערך המכירות כבר אינה מצליחה להסוות את הירידה בקצב הצריכה. המשווקים והמותגים נדרשים להגיב באופן אסטרטגי כדי להימנע מריבוי מוגזם של מבצעים וכדי להגן על השורה התחתונה.

*צרכנים תחת לחץ: כיום, 34% מכלל הצרכנים הגלובליים נמצאים במצב כלכלי גרוע יותר מאשר לפני שנה, שכן שיעור האבטלה ממשיך להיות יציב והמשכורות משתרכות אחרי האינפלציה. ככל שהמשבר הגלובלי ממשיך להיות במוקד תשומת הלב, ניתן לצפות לתחרות מוגברת על נתח קטן יותר של הוצאות צרכנים.

*התמקדות פרואקטיבית ומדויקת בתחום הבריאות: 40% מן הצרכנים הגלובליים נותנים עדיפות פרואקטיבית לבריאותם, ובכך תורמים לנישת שוק שנמצאת בצמיחה. מתוך הכרה בחשיבות של ניהול בריאות פרואקטיבי, הצרכנים ממוקדים בשינויים ספציפיים בסגנון החיים ובתכונות מוצרים מסוימות, כאמצעי להשגת יעדיהם הבריאותיים.

*תפיסות היברידיות של ערך: במסגרת ניתוח מותאם לרוחב רמות מחירים שונות, נמצא כי מוצרים שהתמחור שלהם מבוסס ערך הם הקבוצה היחידה שהתאפיינה בצמיחה של נתח המכירות (0.6 נקודות) במהלך שנת 2023. הקיטוב הפיננסי בין צרכנים בעלי יכולת לבין צרכנים פגיעים מוביל לחיפוש מוגבר אחר אפשרויות ערך ובשנת 2024 המשווקים והיצרנים נדרשים להיות ערוכים לביקוש לשילובי מוצרים חדשים במחירים נוחים.

*צמיחת חדשנות ממוקדת ערך: הסבירות לגידול בסך כל המכירות גדולה פי 1.8 בקרב יצרנים שנוקטים בחדשנות. החדשנות המתמשכת הוכחה כיתרון משמעותי עבור החברות במהלך מצבי האטה של השוק. החדשנות אינה מוגבלת למיצוב פרמיום; החברות נדרשות לקדם יוזמות מונעות ערך כדי להצליח.

*דינמיקת ערוצים נזילה: 11% מכלל הצרכנים הגלובליים מדווחים על קניות בערוצי המדיה החברתית. ככל שהנוף הקמעונאי ממשיך להתפתח, נודעת חשיבות קריטית ליכולת ההתאמה לדפוסים המשתנים של המחקר, ההתנסות ורכישת המוצרים.

"דוח ה- Global Consumer Outlookשופך אור לא רק על מגמות, אלא גם על שינויים קריטיים בהעדפות ובדפוסי הקנייה של הצרכנים, תוך חציית גבולות והכללת אזורים מצפון אמריקה ועד אסיה-פסיפיק", אומרת לורן פרננדז, מנהלת הובלה מחשבתית גלובלית, NIQ. "מן העליות והירידות של הערך וההיקף ועד לתפיסות ההיברידיות של הערך, דוח זה מספק לעסקים ערכת כלים מקיפה שתאפשר להם להסתגל, לחדש ולשגשג בסביבה שמתאפיינת בשינויים. לא מדובר בדוח גרידא; זהו מדריך לעסקים אשר מעוניינים להשיג חוסן ורלוונטיות בשוק שמשתנה תמיד".

המחויבות של NIQ לאספקת תובנות שמאפשרות נקיטת פעולה באה לידי ביטוי במחקר ובניתוחים שמוצגים במסגרת הדוח. משאב רב ערך זה מעצים את העסקים ומאפשר להם לקבל החלטות מושכלות בסביבה צרכנית שמתאפיינת בשינוי תמידי. הורידו את הדוח עוד היום.

אודות  NIQ

NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר – הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות.

NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת NIQ.com.

About מאיר עשת

Check Also

KFSH&RC דורג כמותג הבריאות היוקרתי ביותר בערב הסעודית ובמזרח התיכון

ריאד, ערב הסעודית, 3 במאי 2024 (GLOBE NEWSWIRE) – King Faisal Specialist Hospital and Research …

נגישות