יום ראשון , אפריל 28 2024
Home > WORLD > Global Ventures מייעלת את תהליכי הגיוס באמצעות הטכנולוגיה המשולבת של Elevatus

Global Ventures מייעלת את תהליכי הגיוס באמצעות הטכנולוגיה המשולבת של Elevatus

ריאד, 22 בנובמבר 2023 (GLOBE NEWSWIRE):

Elevatus, פלטפורמת הגיוס המובילה המבוססת על בינה מלאכותית, שמחה להכריז על שותפות אסטרטגית עם Global Ventures, קרן הון סיכון בינלאומית ממוקדת MEA. שותפות זו מסמלת את אימוץ פלטפורמת הגיוס המאוחדת והמקיפה של Elevatus על ידי Global Ventures. המטרה העיקרית של שיתוף פעולה זה היא לספק ערך ויעילות גבוהים בניהול מועמדים, מיקור כישרונות, גיוס תוכניות התמחות ותקשורת מרכזית עם בעלי עניין.

Global Ventures תומכת במייסדים בעלי חשיבה גלובלית המובילים חברות בשלבי צמיחה ומשתמשים בטכנולוגיה כדי לשנות שווקים מתעוררים ואת העולם. שילוב זה יעצים את Global Ventures ליצור דף קריירה ממותג שמושך כישרונות מובילים, מרכז תהליכי גיוס בין מחלקות, מתאים מועמדים לתפקידים הנכונים, מעריך מועמדים מרחוק באמצעות הערכות וידאו המבוססות על בינה מלאכותית, וקולט עובדים חדשים באמצעות מסעות מותאמים אישית תוך שעות ספורות.

יארה בורגן, מייסדת ומנכ"לית Elevatus

נינה קרפיו, מנהלת משאבי אנוש בגלובל ונצ'רס, אמרה: "ההחלטה שלנו לשתף פעולה עם Elevatus נובעת מהמחויבות שלנו להצטיין בשוק תחרותי. פתרון הגיוס המתקדם של Elevatus מאפשר לנו לייעל ולשפר את תהליכי הגיוס שלנו על מנת למשוך את הכישרונות האזוריים והגלובליים הטובים ביותר. שותפות זו משקפת גם את אמונתנו בעתיד הדיגיטלי של העבודה, שבו פתרונות גיוס חכמים ומתוחכמים תומכים בעסקים בגיוס, הערכה ושימור בסיס עובדים מוכשר".

פלטפורמת הטכנולוגיה המוכנה לשימוש של Elevatus מתזמרת בצורה חלקה כל היבט של מחזור הגיוס, ומעצימה את קרן ההון סיכון לרכז את מסד הנתונים של המועמדים שלה, לגשת לכישרונות מובילים מתוך מאגר של 2,000 לוחות דרושים, לייעל את תוכניות ההתמחות השנתיות שלה וליצור קשר עם בעלי עניין, והכל בפתרון משולב אחד. זה יאפשר להם לקצר את זמן המילוי מהסטנדרט בתעשייה של שישה שבועות לימים ספורים. יתר על כן, אוטומציה של תהליכים ידניים, כגון תקשורת דואר אלקטרוני, תביא להפחתה של עומס עבודה מלא אחד.

יארה בורגן, מייסדת ומנכ"לית Elevatus, הוסיפה: "ב-Elevatus, אנו מחויבים לחדשנות טכנולוגית פורצת דרך בתחום משאבי האנוש כדי לענות על הצרכים המתפתחים של ארגונים מובילים כמו Global Ventures. השותפות שלנו מדגישה את מחויבותנו לספק פתרונות מותאמים אישית המרכזים, מייעלים ומייעלים תהליכי גיוס באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומתקדמת. אנו מעצימים ארגונים להצטיין בנוף התחרותי על ידי רתימת מלוא הפוטנציאל של חדשנות טכנולוגית בתחום משאבי אנוש וקביעת סטנדרטים חדשים בגיוס".

על ידי אימוץ הפתרון ההוליסטי והידידותי למשתמש של Elevatus, ב- Global Ventures מסוגלים למשוך ולקלוט כישרונות ברמה גבוהה טוב יותר, ויציעו חוויית גיוס סוחפת במגזר השקעות ההון סיכון.

אודות Elevatus

Elevatus הוא פתרון משולב שהופך את כל תהליך הגיוס לאוטומטי, החל מיצירת דרישות עבודה ועד לקליטת עובדים חדשים. Elevatus סייעה למאות חברות מכל רחבי העולם לייעל את גיוס העובדים שלהן באמצעות כוח הבינה המלאכותית, טכנולוגיות חדשניות ופתרונות מתקדמים. לאפשר להם לגייס כוח עבודה מוכשר יותר, להבטיח תהליך גיוס ללא נייר ולהפוך את מערך הטכנולוגיה הקיים שלהם למעצמת גיוס מאוחדת.

אודות Global Ventures:

Global Ventures היא קרן הון סיכון בינלאומית, המשקיעה במייסדים וברעיונות המתרחבים בשווקים מתעוררים. Global Ventures תומכת במייסדים בעלי חשיבה גלובלית שמובילים חברות בשלבי צמיחה ומשתמשים בטכנולוגיה כדי לשנות שווקים מתעוררים.

חברות הפורטפוליו כוללות: Abhi, Altibbi, Enhance Fitness, Hive, Helium Health, Paymob, Proximie, Pyypl, RedSea, Sympl, Tabby, Tarabut, Moniepoint ו-Zid. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת https://www.global.vc/

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות