פריסה של Anshin Data Box המופעל על ידי Synchronoss Personal Cloud משלב פונקציונליות בינה מלאכותית ומאפשר ללקוחות לייעל, לארגן ולהגן על תמונות, סרטונים ותוכן דיגיטלי אחר
ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 30 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :
Synchronoss Technologies, Inc. ("Synchronoss" או "החברה") (נאסד"ק: SNCR), חברה גלובלית מובילה וחדשנית במוצרי ופלטפורמות ענן, הודעות ודיגיטל, הודיעה היום כי SoftBank Corp ("סופטבנק"), אחת מספקיות הטלקומוניקציה הגדולות ביפן, פרסה את Synchronoss Personal Cloud כדי להפעיל את שירות Anshin Data Box שלה.
Anshin Data Box מאפשר ללקוחות לגבות ולשחזר תמונות, קטעי וידאו וקבצים המאוחסנים בטלפונים ניידים ובמכשירים אחרים. בנוסף, תכונות הבינה המלאכותית של הפלטפורמה מספקות את היכולת לייעל תמונות ברזולוציה נמוכה וליצור סוגים חדשים של תוכן באמצעות סדרה של אפקטים וסטיילייזרים.
תיבת הנתונים Anshin של סופטבנק, שתהיה זמינה בנובמבר במספר ערוצי הפצה, תכלול 500 ג'יגה-בייט של אחסון בחודש. בנוסף, שירות הענן האישי ישולב במכשירים חדשים, ויאפשר ללקוחות להפעיל אותו בקלות בתהליך הקליטה. סופטבנק תספק גם את Anshin Data Box באמצעות החנויות הקמעונאיות שלה ותזרים הקנייה הדיגיטלית שלה.
"אנו ממשיכים להעצים מפעילי טלקום וספקי שירותי סלולר עם כלים אסטרטגיים לשיפור ערך הלקוחות", אמר ג'ף מילר, נשיא ומנכ"ל Synchronoss. "השקת ענן חדשה זו עם סופטבנק מרחיבה עוד יותר את מערכת היחסים ארוכת השנים שלנו איתם ואת נוכחותנו ביפן. זה גם מחזק את אסטרטגיית הענן הראשון שלנו, שמייצגת הזדמנויות צמיחה חדשות עבור פלטפורמת Synchronoss Personal Cloud".
Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. לקבלת מידע נוסף: www.synchronoss.com