לונדון, בריטניה, 23 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :
דום מרצ'נט, מנהל קריאייטיב ראשי, מצטרף לצוות ההנהלה הבכירה של OPEN Health עם חזון חדש להניע את פרקטיקת התקשורת היצירתית
דום יהיה אחראי על הובלת האסטרטגיה היצירתית הכוללת של החברה, תוך התמקדות ספציפית בפרקטיקה של תקשורת יצירתית, המתמחה ביצירתיות מבוססת נתונים. על ידי הצטרפותו לצוות ההנהלה הבכירה של OPEN Health, הוא ישתף גישה חדשנית ברמה עולמית זו בכל הפרקטיקות הגלובליות של OPEN Health, כולל תקשורת מדעית, מעורבות מטופלים וגישה ל- HEOR ולשוק.
"יצירתיות מבוססת נתונים היא מרכזית בכל השירותים שלנו, ודום מדגים חזון מולד להניע אותה בתוך OPEN Health. הוא מגלם נקודת מבט ייחודית ורעננות, ומשלב בצורה חלקה חשיבה דיגיטלית ראשונה עם חזון יצירתי, אך תמיד עם מיקוד מסחרי", אמר רוב בארקר, מנכ"ל OPEN Health Group.
דום הצטרף ל-OPEN Health בשנת 2021 באמצעות רכישת סוכנות הקריאייטיב הלונדונית ARK. יש לו מוניטין חזק בתעשייה, עם היסטוריה של בניית סוכנויות בריאות מצליחות. בנוסף ל-15 שנות ניסיון בתחום הבריאות, הוא עבד עם מגוון רחב של לקוחות, כולל חברת קוקה קולה, פנסוניק, ביורק וטד בייקר. עם לקוחותיו בתחום הבריאות נמנים AZ, GSK, Alexion, BI, טקדה, פייזר ו-LEO.
עם למעלה מ-100 פרסים כמנהל קריאייטיב בכיר, כולל שני אריות קאן, שתי קומות קריאייטיב והסוכנות שזכתה ביותר בפרסים הדיגיטליים של PM Society בשנים 2022 ו-2023, הוא יושב כיום במועצת Interactive Media Council Inc. ובוועדת אגודת PM.
"בנינו מוניטין מוצק ככוח יצירתי בשנתיים האחרונות", אמר דום, "ואנחנו צריכים להמשיך בדרך זו, עם יותר פרסים ויותר הכרה בעבודה היצירתית והמדידה שמאפיינת את הגישה מבוססת הנתונים".
דום מתחיל מיד בתפקידו.
OPEN Health מאחדת ידע מדעי עמוק עם מומחיות מקצועית רחבה כדי לפתוח אפשרויות המשפרות את התוצאות הבריאותיות ואת רווחת המטופלים. בעבודה משותפת עם לקוחותינו, אנו מאמצים את נקודות המבט והחוזקות השונות שלנו כדי לספק חשיבה רעננה ופתרונות שעושים את ההבדל. OPEN Health הוא ארגון גלובלי גמיש הפותר אתגרי בריאות מורכבים ברחבי HEOR וגישה לשוק, תקשורת רפואית וקמפיינים רב-ערוציים יצירתיים. למידע נוסף על OPEN Health, בקרו באתר www.openhealthgroup.com.