מפרסמים, משווקים ועוד יוכלו למנף קישוריות post-signal משופרת
ניו יורק, 17 באוקטובר 2023, (BUSINESS WIRE):
LiveRamp (NYSE: RAMP), הפלטפורמה המובילה של שיתוף נתונים, ו-Yahoo, הכריזו היום על שותפות מורחבת שמטרתה שיפור יכולת המיעון והעצמת ההיקף ויכולת הפעולה ההדדית בתוך האקוסיסטמה של הפרסום. באמצעות שותפות זו, מפרסמים שמשתמשים ב-Authenticated Traffic Solution (ATS) של LiveRamp, יוכלו כעת להפיק תועלת מפתרון זהות ללא קובצי cookie, Yahoo ConnectID, וכן לפתוח פתח לאפשרויות מיעון נוספות.
בנוסף, מותגים שעושים שימוש ב-Yahoo DSP יוכלו להרחיב את השפעתם דרך YahooConnectID, אשר מאפשר להפיק תועלת מ- RampIDומן ההיקף המורחב של ה- Authenticated Traffic Solution של LiveRamp.
Yahoo ConnectID מופעל באמצעות קשרים ישירים עם צרכנים, שמכסים כמעט 200 מיליון משתמשים מאומתים בארה"ב, ומאפשר מאגר מיעון רב ערוצי לרוחב כלל המאפיינים שבבעלות Yahoo ומופעלים על ידיה, כמו גם אלפי דומיינים של מפרסמים נוספים. RampID ו- Authenticated Traffic Solutionשל LiveRamp מפעילים את הגישה מבוססת האנשים של LiveRamp לזהות, ומאפשרים מיעון מאומת לרוחב דפדפנים, מכשירים ניידים ו-CTV, עבור מאות יעדים. הלקוחות יוכלו לפתח קשרי לקוחות עמוקים יותר, ליצור ערך לאורך מסע הלקוח ולשמר בקרת נתונים.
מפרסמים שהטמיעו את ה-Authenticated Traffic Solution של LiveRamp יוכלו לשלב אותו עם Yahoo ConnectID במאמץ מינימלי וליצור מונטיזציה משופרת עבור מאגר המיעון שלהם. יותר מ-450 מותגים כבר עובדים עם LiveRamp, במטרה להשתמש בנתוני הצד הראשון שלהם לצורך התאמה אישית של חוויות הצרכן.
המפרסמים והמשווקים יוכלו להפיק תועלת משותפות זו ללא כל צורך בתצורה או במשאבים נוספים עבור קהלים מאומתים, ותוך אספקת חוויות מותאמות אישית במקומות החשובים. המפרסמים יכולים לצפות למונטיזציה משופרת של המאגר המאומת שלהם דרך Authenticated Traffic Solution, שכןYahoo ConnectID יהיה זמין כעת כמזהה. בנוסף, משווקים שמחפשים פתרונות עבור שלבי ה-post-signal ייהנו מגישה רחבה יותר למשתמשים מאומתים, עבור מפרסמים שהטמיעו את RampID ו/אוYahoo ConnectID דרך ה-Yahoo DSP.
"אנחנו מאמינים מאוד במיעון מאומת, ושותפות זו מאפשר הגעה רחבה יותר, שתחזיק מעמד גם מעבר לאובדן אות של צד שלישי", אומרת אליזבת' הרבסט-בריידי, מנהלת הכנסות ראשית ב-Yahoo. "אנחנו מאפשרים למשווקים ולמפרסמים למנף את הפתרונות ולמקסם תוצאות ביתר קלות, תוך תמיכה בו זמנית בטרנזקציות חלקות רבות יותר לרוחב הרשת הפתוחה".
"Yahoo היא תומכת מובילה בזהות מאומתת, והקישוריות שאנו שותפים להפעלתה לרוחב ה-DSP ו- Yahoo ConnectID תסייע להפיכת עולם ה-post-signal לחוויה משופרת עבור המשווקים לעומת העולם של ימינו", אומר טרוויס קלינגר, סמנכ"ל בכיר, אקטיבציות ומיעון, LiveRamp. "המשווקים והמפרסמים ייהנו כעת מגמישות מוגברת שתאפשר להם להפעיל, להתאים אישית ולאמוד את מסע הלקוחות שלהם".
LiveRamp היא פלטפורמה לשיתוף נתונים לפי בחירה עבור החברות החדשניות ביותר בעולם. LiveRamp היא מובילה פורצת דרך בתחומי פרטיות לקוחות, אתיקה של נתונים וזהות ארגונית, המגדירה את התקן החדש בבניית תמונת לקוח מחוברת עם בהירות והקשר שאין דומה להם, תוך הגנה על המותג יקר הערך והאמון של הצרכנים. LiveRamp מציעה גמישות מלאה לשיתוף פעולה בכל מקום בו יש נתונים חיים לצורך תמיכה בתרחישי שימוש – בתוך ארגונים, בין מותגים ועל פני רשת השותפים האיכותיים הגלובלית הראשונה במעלה שלה.
מאות חדשנים גלובליים, ממותגי צריכה אייקוניים וענקיות טכנולוגיה ועד לבנקים ולחברות מובילות בתחום הבריאות, פונים ל-LiveRamp לבניית ערך מותג וערך עסקי לטווח ארוך ומקסום הערך של נתוני הצד הראשון שלהם, תוך הישארות בחזית בכל הקשור לדרישות הציות והפרטיות המתפתחות במהירות. המטה של LiveRamp נמצא בסן פרנסיסקו, קליפורניה, והיא מפעילה משרדים בכל העולם. למידע נוסף, היכנסו ל-www.liveramp.com.
אודות Yahoo
ל-Yahoo גישה לכמעט 900 מיליון בני אדם ברחבי העולם, שלהם היא מאפשרת להתעדכן בתחומי הכספים, הספורט, הקניות, הגיימינג והחדשות – וזאת באמצעות מוצרים מהימנים, תכנים וטכנולוגיה שמהווים בסיס לפעילותם היומיומית. עבור שותפים, החברה מספקת פלטפורמה מלאה שמאפשרת לעסקים להגביר את הצמיחה ולקדם חיבורים בעלי משמעות לרוחב סביבות הפרסום, החיפוש והמדיה. למידע נוסף, בקרו בכתובת yahooinc.com.