שבת , אפריל 27 2024
Home > WORLD > חברת סינטגמה קפיטל נכנסה למשא ומתן בלעדי לרכישת חטיבות ה-HVAC והקירור המסחריות של לנוקס

חברת סינטגמה קפיטל נכנסה למשא ומתן בלעדי לרכישת חטיבות ה-HVAC והקירור המסחריות של לנוקס

 

בריסל, 27 בספטמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

סבסטיאן קיקרט לה מול, השותף המנהל של Syntagma Capital.

חברת סינטגמה קפיטל (Syntagma Capital) הודיעה היום כי החלה במשא ומתן בלעדי עם  חברת לנוקס אינטרנשיונל (Lennox International) (סימול בורסה: LII) לצורך רכישת עסקי (חימום, אוורור ומיזוג אוויר) HVAC וקירור מסחריים באירופה. חטיבת HVAC מתכננת ומייצרת ציוד מסחרי לחימום, מיזוג אוויר ואוורור. חטיבת הקירור המסחרי מתכננת ומייצרת מאיידים מסחריים, יחידות עיבוי, מעבים ומצננים יבשים. העסקים משרתים לקוחות במגזרי התעשייה, הקמעונאות, הלוגיסטיקה, המגורים, המשרדים וה-HORECA ביותר מ-40 מדינות.

מטה העסקים נמצא בליון, צרפת ומעסיק כ-940 אנשים ב-4 אתרים והשליטה המסחרית עליהם. בשנת 2023, Lennox EMEA צפויה לייצר הכנסות של כ-200 מיליון אירו.

העסקה המוצעת, הכפופה לעמידה בתנאי סגירה מקובלים, לרבות מידע והתייעצות עם ועדי עובדים ואישורים רגולטוריים נוספים, צפויה להגיע לסיומה עד סוף 2023.

"אנו נרגשים מן ההזדמנות להשקיע בלנוקס EMEA ולהמשיך להרחיב את העסק. עסקה זו ממחישה את המומחיות שלנו בעיצוב תאגידי שכן היא מורכבת משתי עסקאות בו זמנית. בעוד ששוקי מיזוג ורכישות ושוקי מימון נותרו מאתגרים למדי, אנו ממשיכים למצוא הזדמנויות אטרקטיביות להשקיע את ההון שלנו, תוך מתן פתרונות עיצוב למוכרים באשר לביצוע חלוקות מורכבות שבהן מהירות בכפוף לוודאות הן מהותיות. עסקה זו מייצגת את העיצוב ופיתוח השלישי שלנו ב-2023 לבדה ומשקף את האסטרטגיה של סינטגמה ברכישת עסקים שייהנו מבעלים חדש כדי להניע את תחום הצמיחה הבא." אמר סבסטיאן קיקרט לה מול, השותף המנהל של Syntagma Capital.

"היכולת של סינטגמה לנהל את העיצוב, מורכבים הייתה קריטית ביצירת ההבדלה בינינו. שני העסקים מספקים הזדמנויות משמעותיות לצמיחה בשנים הקרובות." אמר שותף לסינטגמה פרנק קונן. "אנו מצפים למנף את הידע הטכני הנרחב של החברה ואת קשרי הלקוחות החזקים, כדי להאיץ את צמיחתה, הן אורגנית והן באמצעות השקעות במיזוגים ורכישות ממוקדות, בתחומי מוצרי מפתח ובאזורים גאוגרפיים שונים".

הצוות של Syntagma  המעורב בעסקה כלל את סבסטיאן קיקרט לה מול (שותף מנהל), פרנק קונן (שותף), בנג'מין דהן (שותף), ז'ואאו פילקו (סגן נשיא בכיר), גבריאל לו מונקו (עמית בכיר) ואלישיה אזמה (אנליסטית בכירה) .

ל- Syntagmaייעצו Willkie Farr & Gallagher (מיזוגים ורכישות משפטיות והגבלים עסקיים), PwC (בדיקת נאותות פיננסית ומבנה מס), Deloitte (מיסוי וחברתי), Kaiser Associates (תפעול) ו-4Strategies (אסטרטגיה).

 אודות Syntagma Capital

Syntagma משקיעה בחברות שיוכלו להפיק תועלת ממומחיותה התפעולית ומעשית כדי להאיץ את צמיחתן ולשפר את ביצועיהן לטובת כל בעלי העניין. אנחנו אנשי תפעול אמיתיים, עם ניסיון בעבודה וניהול חברות בקנה מידה גלובלי, תוך מינוף המשאבים הפנימיים שלנו לפיתוח אסטרטגיות המובילות להצלחה, ביצוען ומימוש מלוא הפוטנציאל שלהן כדי ליצור ערך בר קיימא לטווח ארוך. Syntagma משקיעה ומפעילה חברות במגוון תעשיות רחב, עם התמקדות ספציפית בשווקי החומרים, כימיקלים, תעשייה ושירותים עסקיים, לרבות ייצור, הפצה, הובלה ולוגיסטיקה, השכרת ציוד, שירותי מתכות ותחומים תעשייתיים אחרים. Syntagma, כחתומה על עקרונות UN PRI, מחויבת לסטנדרטים גבוהים של סביבה, חברה וממשל תאגידי (ESG) בכל השקעותיה, והיא מבוססת בבריסל, בלגיה. למידע נוסף, אפשר לבקר בכתובת: https://syntagmacapital.com.

 אודות Lennox

Lennox לנוקס (סימול בורסה: LII) היא חברה מובילה בפתרונות בקרת אקלים חסכוניים באנרגיה. היא מחויבת לקיימות וליצירת סביבות נוחות ובריאות יותר עבור לקוחות מגורים ומסחריים, תוך הפחתת טביעת הרגל הפחמנית שלהם. לנוקס מובילה בתחום החדשנות של מערכות הקירור, החימום, איכות האוויר הפנימית ומערכות הקירור שלה.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות