יום שני , אפריל 29 2024
Home > WORLD > Media ו-Middleman מכריזות על שותפות להכנסת מודעות

Media ו-Middleman מכריזות על שותפות להכנסת מודעות

ברוקלין, ניו יורק, 31 באוגוסט 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

AI-Media ו-Middleman Software, Inc, ספקית מובילה של פתרונות העברת הודעות SCTE 104 ו-35, איחדו כוחות כדי להציע לגופי שידור פתרון העברת הודעות SCTE 104/35 עוצמתי ומאוחד עבור זרימות עבודה של הפקה חיה.

AdIT: AdIT Live של Middleman Software מחולל מהפכה ביצירת הודעות SCTE 104 ו-35 בזמן אמת, ומאפשר מונטיזצייה של אירועים חיים ישירים להזרמה שבהם אין צורך במערכת אוטומציית הפעלה.

Alta: תוכנת Alta Caption Encoder מבית AI-Media משלבת כתוביות סמויות חיות, כתוביות והזרקת הודעות SCTE 104/35 בסביבות הפקת וידאו IP בשידור חי, מה שהופך אותה לבחירה טבעית עבור גופי שידור.

ארכיטקטורה פשוטה יותר

באמצעות השילוב החלק של AdIT Live ו-Alta, גופי שידור יכולים ליצור ולהזרים באופן אוטומטי כל הודעת SCTE 104 ו-35 ישירות לזרמי תעבורה ST 2110 ו-MPEG, לצד כתוביות סמויות ונתוני כתוביות. אין צורך ברכיבים נוספים בשרשרת האותות.

פרופילים מרובים בזרם יחיד

AdIT Live ו-Alta Software תומכות בכל תקן SCTE 104/35, ומציעות יכולות מתקדמות שמעצימות גופי שידור. תכונה בולטת אחת היא היכולת לנתב "זרמים" מרובים של הודעות SCTE 104/35 נפרדות לנמענים בודדים באמצעות אותו זרם וידאו על ידי מינוף ערכי אינדקס DPI PID כדי לזהות שירותים ייחודיים, ולהבטיח הפצה יעילה ומקבילית ללא רוחב פס מבוזבז.

פתרון משותף זה מפשט ומשפר את תהליכי העבודה של הפקה חיה כדי לספק לגופי שידור שליטה וגמישות חסרות תקדים כדי למקסם את ההכנסות מפרסום בקנה מידה גדול.

מנכ"ל Middleman, ג'יימס הלייקר, אמר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם AI-Media כדי לספק פתרון מקיף ומודרני להעברת הודעות SCTE 104/35 להפקה חיה. שיתוף הפעולה שלנו מציב אמת מידה חדשה לתעשייה, ומעצים גופי שידור עם יכולות מתקדמות של בקרה, גמישות ומונטיזצייה בהפקות החיות שלהם".

ביל מקלפלין, מנהל מוצר ראשי, AI-Media, אמר על השותפות: "מערכות Alta שלנו צברו פופולריות משמעותית בקרב רשתות שידור גדולות מסורתיות וערוצי ספורט OTT מובילים בעולם בשל הגמישות הייחודית שלהם בהזרמת טריגרים SCTE בזמן אמת לזרימות עבודה דחוסות או SMPTE-2110. עם זאת, רבים מהלקוחות שלנו מתקשים למלא הודעות טריגר אלה בנתונים חיים מפורטים ממקורות אחרים של בינה עסקית.

כדי להתמודד עם אתגר זה, חברנו ל-Middleman כדי לשלב את מערכת AdIT שלהם כדי להציע שכבת אינטגרציה שמטייבת את יתרונות האוטומציה והמונטיזצייה של תוכן של פתרון SCTE-35 מלא מקצה לקצה. על ידי שילוב AdIT עם Alta, מערכת ההפעלה יכולה להתעלות על איתות הפעלה/כיבוי מסורתי, ולפתוח שפע של אפשרויות. אנו מצפים לעבוד עם Middleman על שיתוף פעולה זה ובעתיד".

אודות AI-Media

חברת הטכנולוגיה AI-Media, שנוסדה באוסטרליה בשנת 2003, היא מובילה עולמית בפתרונות כתוביות, תמלול ותרגום חיים ומוקלטים. החברה מסייעת לגופי השידור, ארגונים וסוכנויות ממשלתיות המובילים בעולם להבטיח כתוביות מדויקות, מאובטחות וחסכוניות באמצעות פתרון הכתוביות האוטומטי LEXI המבוסס על בינה מלאכותית. כתוביות LEXI מועברות למיליוני מסכים ברחבי העולם באמצעות מגוון מקודדי הכתוביות של AI-Media ורשת הענן iCap שלה – רשת מסירת הכתוביות הגדולה והמאובטחת ביותר בעולם. ברחבי העולם, AI-Media מספקת מעל 8 מיליון דקות של מדיה חיה ומוקלטת מדי חודש. AI-Media נסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:AIM). למידע נוסף, אנא בקרו באתר AI-Media.tv.

אודות Middleman

מאז הקמתה בשנת 2017, Middleman Software, Inc נמצאת בחוד החנית של מהפכה בתהליכי עבודה של מדיה באמצעות אוטומציה. החברה התפתחה כספקית מובילה של טכנולוגיות מתקדמות למונטיזצייה של מודעות, המספקות יכולות חדשניות לרשתות וקבוצות תחנות גדולות. מוצר הדגל שלהם, AdIT, הופך את יצירת הודעות SCTE 104 ו-35 לאוטומטית כדי שגופי שידור יוכלו להטמיע בצורה חלקה הכנסת פרסומות דינמיות מדויקות למסגרת בפיד ה-OTT שלהם. עם AdIT, גופי שידור חווים גידול משמעותי בהכנסות מבלי להפריע לפעילות השידור הקיימת. למידע נוסף על Middleman Software, Inc ו-AdIT, בקרו באתר Middleman.tv.

About מאיר עשת

Check Also

עושים היסטוריה: ASPIRE משיקה ב-27 באפריל את ‘ליגת המירוצים האוטונומית של אבו דאבי’ הרשמית אשר מגדירה מחדש את עתיד ספורט האקסטרים

*למעלה מ-10,000 צופים יהיו עדים למרוץ הרכבים ללא נהגים במסלול Yas Marina *4רכבים אוטונומיים יתחרו …

נגישות