מאה שנים של השקעה בתובנות, טכנולוגיה וכישרונות כדי לספק את התמונה המלאה של אינטליגנציה צרכנית
שיקגו, 24 באוגוסט 2023, 🙁BUSINESS WIRE)
NIQ, חברה גלובלית מובילה במודיעין צרכני, חוגגת היום את יום השנה המאה להיווסדה. החברה נוסדה על ידי ארתור סי. נילסן הבכור בשנת 1923, ויצרה את הקונספט של נתח שוק ומאז התפתחה והפכה לסמכות עולמית מובילה בתחום התנהגות הרכישה של צרכנים ותובנות מונעות-נתונים המניעות לפעולה – על ידי מדידת יותר ערוצים, צרכנים ומדינות מכל ספק אחר.
מוקדם יותר השנה, הכריזה NIQ כי השלימה בהצלחה את האיחוד האסטרטגי שלה עם GfK. ביחד עם ספקי המודיעין הצרכני עבור FMCG, טכנולוגיה ומוצרים בני קיימא כאחד, החברה הגלובלית מסוגלת להציע באופן ייחודי את Full View™, התמונה המלאה, התמונה הברורה והשלמה ביותר בעולם של התנהגות הקנייה של צרכנים. לחברה המאוחדת מכירות בסך של יותר מארבעה מיליארד דולר ויותר מ-30,000 לקוחות ביותר ממאה מדינות. זו הייתה רק ההתפתחות האחרונה בעשרות שנים של השקעות מוצלחות בכיסוי ובחדשנות טכנולוגית המתוכננים להכין את הלקוחות לעתיד באמצעות כיסוי מרובה-ערוצים, כלי מודיעין על צרכנים, ואנליטיקה חזויה.
"זו שנה משמחת, מרגשת וטרנספורמטיבית עבור NIQ, שעה שאנחנו חוגגים את ההיסטוריה הארוכה שלנו כמובילים בתעשייה ובה בעת מקדמים את החזון שלנו להוביל את הפרק הבא במודיעין על צרכנים", אמר ג'ים פק, המנהל הכללי של NIQ. "אנחנו מלאי גאווה על הדרך שעשינו ובטוחים במעמדנו כבחירה הטובה ביותר והיחידה של חברות המבינות את העצמה האדירה של נתונים מרובי-ערוצים ותובנות לניווט בנוף צרכני ההופך מורכב יותר כל העת."
במאה השנים הבאות ומעבר לכך, NIQ תמשיך להניע מדידה קדימה ולגלות מסלולים חדשים לצמיחה על ידי סיוע לקמעונאים ולמותגים:
*לעקוב אחר מכירות ונתח לרוחב עסקים פיזיים, מסחר אלקטרוני וערוצים מרובים כדי לזהות מגמות ולהבין את הביצועים בקטגוריה ואת ביצועי המתחרים.
*להבין את התנהגות הצרכן והקונה, דמוגרפיה ונאמנות באמצעות קבוצות מיקוד של צרכנים ויכולת לבצע סקרים מותאמים אישית.
*למקסם רווחיות, לחסל הוצאות סחר בזבזניות, ולהבטיח את המחיר הנכון ואסטרטגיה לקידום מכירות עם יותר נתונים גרנולריים והמלצות מדויקות.
*ליצור גידול בר-קיימא על ידי שיפור מגוון, סחור וקידום מכירות.
*להעריך הזדמנויות לגידול במכירות ולכמת את השפעת התפוקות הפוטנציאלית, מדיה, ופעולות בחנות עצמה על בסיס גאוגרפי ודמוגרפי.
*ליצור את חווית הקניה הטובה ביותר עבור הצרכנים על ידי התאמה אישית ודיגיטציה.
*לשמור על רמת המכירות באמצעות זיהוי מהיר של סיכונים לחסר במלאי והפחתה של שיבושים בשרשרת האספקה.
*להניע ולהאיץ את משך ההגעה לשוק על ידי בדיקה, זיקוק והמצאה מחדש של קווי ייצור באמצעות תובנות על צרכנים שנבדקו בשוק עצמו.
"אנחנו צועדים לעבר המאה הבאה מחויבים יותר מתמיד למנף טכנולוגיה חדשנית להעצמת עסקים באמצעות התובנות הנדרשות להם כדי להצליח – ואני מאמין באמונה שלמה שהטוב ביותר עוד לפנינו," מוסיף פק.
NIQ היא החברה המובילה בעולם למודיעין צרכנים, והיא מקנה הבנה מלאה של דפוסי התנהגות הרכישה של צרכנים תוך חשיפת מסלולי צמיחה חדשים. בשנת 2023 NIQ חברה ל-GfK, וביחד מביאים שני מובילי תעשייה אלה הישג-יד גלובלי ללא תחרות. NIQ מציגה את התמונה השלמה, Full View™, עם קריאה קמעונאית הוליסטית ותובנות הצרכן המקיפות ביותר – הנמסרות עם אנליטיקה מתקדמת באמצעות פלטפורמות חדשניות. NIQ היא חברת פורטפוליו של Advent International, עם פעילות ביותר מ-100 שווקים וכיסוי של יותר מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.NIQ.com.