יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > Hitachi Energy היא השותפה הנבחרת עבור פרויקט ה-HVDC המבוסס על אנרגיית רוח הגדול ביותר אי פעם בארצות הברית

Hitachi Energy היא השותפה הנבחרת עבור פרויקט ה-HVDC המבוסס על אנרגיית רוח הגדול ביותר אי פעם בארצות הברית

פרויקט השידור SunZia, המופעל באמצעות HVDC Light®, מקשר בין חוות הרוח בניו מקסיקו לרשת החשמל של אריזונה, ומגדיל את האנרגיה המתחדשת למדינות המערביות

ציריך, שוויץ, 4 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה ברת-קיימא לכולם, נבחרה בידי Pattern Energy לספק זרם ישר במתח גבוה (HVDC) וטכנולוגיות מתקדמות אחרות עבור פרויקט ההולכה SunZia. היא תחבר את פרויקט SunZia Wind בהספק של 3,500 מגה-וואט בניו מקסיקו לרשת החשמל באריזונה ובדרום קליפורניה, וזה יהיה לאחד מקישורי הולכת החשמל הגדולים בעולם המספקים אנרגיה מתחדשת. 

טכנולוגיית HVDC Light® של Hitachi Energy תעביר ותשלב ביעילות נפחים עצומים של אנרגיית רוח לאורך יותר מ-885 קילומטרים אל רשת החשמל האזורית. זה יגדיל באופן משמעותי את הזמינות של אנרגיה ברת קיימא עבור בתים ועסקים ברחבי האזור.

כאשר תושלם, חוות SunZia Wind תוכל לספק הספק בקיבולת כוללת של 3,500 מגה-וואט, מספיק חשמל נקי ומתחדש כדי לספק חשמל לכשלושה מיליון אמריקאים.1 קישור ה-HVDC יעביר ביעילות עד 3,000 מגה-וואט מחווה זו מערבה לאריזונה. מערכת ה-HVDC Light® תהיה למתקן המרת מקור המתח (VSC) הגדול ביותר בארצות הברית, ומהגדולות בעולם, ואחד מחיבורי ה-HVDC הארוכים במדינה.

"אנו גאים לקדם עתיד עם אנרגיה ברת קיימא לכולם בדרום מערב ארצות הברית, וזה יאפשר ל-Patern Energy לשלב חשמל נטול פליטות ברשת האזורית המשרתת את אריזונה ודרום קליפורניה", אמר ניקלס פרסון, מנכ"ל עסקי שילוב רשתות של Hitachi Energy. "טכנולוגיות HVDC מובילות השוק שלנו, בשילוב עם מומחיות הביצוע שלנו, הופכות אותנו לשותפת הבחירה כדי לעזור לארצות הברית להשיג את יעדי ניטרליות הפחמן שלה באמצעות מיטוב היעילות והאמינות של משאבי האנרגיה המתחדשים שלה".

"שיתוף הפעולה שלנו עם Hitachi Energy הוא ציון דרך חשוב עבור פרויקט ההולכה של SunZia ויאפשר לנו לרתום ולשאת את פוטנציאל האנרגיה הגדול הזה לאזורים בהם יש ביקוש גבוה לאנרגיה מתחדשת", אמר האנטר ארמיסטיד, מנכ"ל Pattern Energy. "השימוש בטכנולוגיית HVDC ישפר את האמינות והחוסן של רשת החשמל ויהיו לו תפקיד משמעותי באספקת אנרגיה נקייה ובפריסת מערכת אנרגיה ברת קיימא בארצות הברית".

פרויקט ההולכה של SunZia הוא קישור HVDC בהספק של 3,000 מגה-וואט בין קורונה, ניו מקסיקו ומחוז פינאל, אריזונה. Hitachi Energy כבר החלה לעבוד על תכנון והנדסת שתי תחנות ההמרה המבוססות על HVDC Light®, אחת בכל אחד משני קצוות הקישור. תחנת השידור ממירה את ההספק מ-AC ל-DC להובלה בקווים העיליים, ואז חזרה ל-AC לצורך שילוב ברשת המקבלת.

Hitachi Energy משתפת פעולה עם Quanta Services, Inc כדי לספק פתרון מוכן אך מותאם עבור פרויקט SunZia, כולל ניהול התקנת HVDC והתשתיות באתרי הפרויקט הקשורים. Quanta היא חברה מובילה בתעשייה המספקת פתרונות תשתית מיוחדים לתעשיות השירות, האנרגיה המתחדשת, התקשורת, הצנרת והאנרגיה. שיתוף הפעולה עם Quanta נועד למנף את יכולות הליבה של שתי החברות כדי לספק את הפתרון הטוב ביותר לפרויקט. תחנות ה-HVDC צפויות להיות בשימוש עד סוף 2025 כדי לתמוך בבדיקות סופיות והזמנת מתקני SunZia Wind תתרחש ב-2026.

כדי למצוא את הפתרון האופטימלי המתחשב בהשפעת המתקן החדש על הרשת הקיימת, נערך מחקר מערכת וניתוח מקיף של קישוריות והשפעת המערכת על ידי היועצים המומחים של היטאצ'י אנרגיה.

Hitachi Energy תספק גם טכנולוגיית המרה מ-AC ל-AC כדי לסייע בשיקום החשמל אם זרימת החשמל בקו ה-DC או ברשת ה-AC באריזונה תופסק זמנית בגין מזג אוויר ואירועים מוגדרים אחרים.

Hitachi Energy מסרה יותר ממחצית מפרויקטי HVDC בצפון אמריקה. אלה כוללים את מערכת ההולכה Pacific Intertie, המעבירה חשמל מצפון-מערב האוקיינוס השקט ללוס אנג'לס, קישור קוויבק-ניו אינגלנד, שהיה מערכת ההולכה HVDC הרב-טרמינלית הראשונה בקנה מידה גדול בעולם, והקישור הימי, המחבר בין איי ניופאונדלנד ונובה סקוטיה, התומך בשילוב מקורות אנרגיה מתחדשים ושיפור יציבות הרשת. החברה גם הודיעה לאחרונה על פרויקטים חדשים של HVDC, כולל Champlain Hudson Power Express, מודרניזציה של תחנת הממירים Châteauguay  עם Hydro Quebec, ופרויקט InterMountain Power. 2

פתרון HVDC מבית Hitachi Energy  משלב מומחיות מובילה בעולם בשסתומי ממיר HVDC, פלטפורמת הבקרה הדיגיטלית3  MACH™  שנאי הספק וציוד מיתוג מתח גבוה, כמו גם במחקרי מערכת, תכנון והנדסה, אספקה, פיקוח התקנה והפעלה.

HVDC Light® היא טכנולוגיית ממיר מקור מתח שפותחה על ידי Hitachi Energy. זוהי הטכנולוגיה המועדפת עבור יישומי רשת רבים, כולל חיבור בין מדינות, שילוב אנרגיות מתחדשות וחיבורי "חשמל מהחוף" למתקני ייצור ימיים. התכונות המגדירות של HVDC Light  כוללות תחנות ממיר קומפקטיות באופן ייחודי והפסדי חשמל נמוכים במיוחד.

Hitachi Energy הייתה חלוצה בטכנולוגיית HVDC מסחרית לפני כמעט 70 שנה וסיפקה יותר ממחצית מפרויקטי HVDC בעולם.

https://sunzia.net/impact/
Hitachi Energy HVDC references North America
Modular Advanced Control for HVDC (MACH™)

:HVDC website https://www.hitachienergy.com/offering/product-and-system/hvdc

אודות Hitachi Energy Ltd.

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בר קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -40,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר. https://www.hitachienergy.com

אודות Hitachi, Ltd

היטאצ'י מניעה את עסקי החדשנות החברתית, ויוצרת חברה בת קיימא עם נתונים וטכנולוגיה. היטאצ'י פותרת את הבעיות העומדות בפני הלקוחות והחברה באמצעות פתרונות Lumada הממנפים IT, OT (טכנולוגיה תפעולית) ומוצרים, תחת המבנה העסקי של מערכות ושירותים דיגיטליים, אנרגיה ירוקה וניידות, התעשייה ומערכות רכב. מונעים על ידי ירוק, דיגיטלי וחדשנות, אנו שואפים לצמיחה באמצעות שיתוף פעולה עם הלקוחות שלנו. ההכנסות המאוחדות של החברה לשנת הכספים 2021 (שהסתיימה ביום 31 במרץ 2022) הסתכמו ב-10,264.6 מיליארד ין (84,136 מיליון דולר אמריקני), עם 853 חברות בנות מאוחדות וכ-370,000 עובדים ברחבי העולם. למידע נוסף על היטאצ'י, בקרו באתר החברה בכתובת https://www.hitachi.com.

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות