יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > Legit Security זוכה ב-7 פרסי תעשייה עם סיום ועידת RSA

Legit Security זוכה ב-7 פרסי תעשייה עם סיום ועידת RSA

פאלו אלטו, קליפורניה, 2 במאי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Legit Security, חברת אבטחת סייבר עם פלטפורמה ארגונית המגנה על אספקת התוכנה מהקוד עד לענן, כולל שרשרת אספקת התוכנה, הודיעה כי זכתה בשבעה פרסי תעשייה על פתרון אבטחת הסייבר החדשני שלה. החברה מצטרפת לקבוצה נדירה של חברות שזוכות להכרה רחבה ועקבית בזכות החדשנות והמנהיגות שלהן בשוק עם קונצנזוס מצד מומחים ושופטים מובילים בתחום אבטחת הסייבר.

Legit Security זכתה להכרה עם הפרסים הבאים לקראת ובמהלך כנס RSA 2023 בסן פרנסיסקו, שהוא אירוע אבטחת הסייבר הגדול בעולם שהסתיים בשבוע שעבר:

"אנו נרגשים לקבל כל כך הרבה פרסים המכירים בחידושי הפלטפורמה הייחודיים שלנו ובהצלחה המהירה שלנו בשוק באבטחת אספקת יישומים מקוד לענן עבור הלקוחות הארגוניים שלנו", אמר רוני פוקס, מנכ"ל Legit Security. "אנו מתכבדים לקבל הכרה כה רחבה על ההישגים שלנו ומצפים להצלחה נוספת בעזרה ללקוחותינו להבטיח את המשילות, הציות והשלמות בכל גרסת תוכנה והגנה מפני האיומים האחרונים על שרשרת אספקת התוכנה".

פלטפורמת Legit Security מספקת נראות מהקוד עד לענן לגבי פגיעויות וסיכונים לאורך כל מחזור החיים של פיתוח התוכנה, החל מהקוד בשלביו המוקדמים, דרך סביבת הפיתוח שלפני הייצור וכל הדרך ועד לפריסה בסביבת זמן ריצה. באמצעות מיפוי אוטומטי של הקשרים והתלויות בין מערכות, קוד, חפצים, צדדים שלישיים, מפתחים וסביבות ענן, הפלטפורמה מסוגלת ליצור במהירות הקשרים בנוגע לסיכוני אבטחה, לאחד את ניהול הפגיעות ולהגדיר עדיפות לתיקונים כך שצוותי אבטחת יישומים יוכלו לשמור על בטיחות העסקים שלהם בזמן שהם משחררים תוכנה במהירות.

למידע נוסף על פלטפורמת Legit Security, בקרו באתר החברה בכתובת https://www.legitsecurity.com.

אודות Legit Security

Legit Security מגינה על שרשרת אספקת התוכנה של הארגון מפני התקפה ומבטיחה אספקת יישומים מאובטחת, משילות וניהול סיכונים מהקוד עד לענן. מישור בקרת אבטחת האפליקציות האחוד בפלטפורמה, ויכולות הגילוי והניתוח האוטומטיות של SDLC מספקים נראות ובקרת אבטחה על סביבות משתנות במהירות, ומאפשרים לתעדף בעיות אבטחה בהתבסס על הקשרים ועל רמת הקריטיות העסקית כדי לשפר את יעילות צוותי האבטחה.

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות