יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > לייל שוורץ מצטרף ל-Evercore בתפקיד מנהל בכיר וראש עסקי שוקי ההון המורחבים באזור EMEA

לייל שוורץ מצטרף ל-Evercore בתפקיד מנהל בכיר וראש עסקי שוקי ההון המורחבים באזור EMEA

 לונדון, 24 באפריל 2023, (BUSINESS WIRE):

לייל שוורץ

Evercore ‏(NYSE: EVR) הכריזה היום כי לייל שוורץ יצטרף בסוף אפריל ל-Evercore כמנהל בכיר וראש תחום שוקי ההון המורחבים של החברה באזור EMEA. ממקום מושבו בלונדון, הוא יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ג'ים רנוויק אשר יכהן בתפקיד יו"ר Equity Capital Markets באזור EMEA, ולמנהלים בכירים באירופה ובארה"ב כדי להרחיב את יכולות ההנפקות הפרטיות של החברה באזור EMEA לצד עסקי ייעוץ ההון הציבורי הקיימים שלה.

ללייל שוורץ למעלה מ-20 שנות ניסיון בתעשייה בשוקי ההון הציבוריים והפרטיים, והוא מצטרף ל-Evercore לאחר קריירה בינלאומית מוצלחת בחברת Goldman Sachs שם כיהן לאחרונה בתפקיד ראש קבוצת פתרונות ההון האלטרנטיבי באזור EMEA. בתפקיד זה הוא הוביל את מאמצי ההנפקה הפרטית של החברה, SPAC ו-PIPE ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. בעבר, לייל שוורץ כיהן במגוון תפקידי ניהול בצוות שוקי ההון של גולדמן זאקס, כולל ראש חטיבת אמריקה הלטינית, ראש שווקי צמיחה וראש הסגל האמריקאי.

מתיו לינדזי-קלארק, מנכ"ל European Advisory, אמר " אנו שמחים לקבל את לייל לחברה כדי להוביל את עסקי שוקי ההון המורחבים שלנו באזור EMEA, תחום צמיחה משמעותי מבחינה אסטרטגית עבורנו. היכולת שלנו להציע ללקוחותינו הצעת ייעוץ משולבת בשוקי הון צמיחה פרטיים ושוקי הון ציבוריים, בשילוב עם העסקים החזקים שלנו בתחום ייעוץ החוב וייעוץ ההון הפרטי, ירחיבו ויעמיקו עוד יותר את יכולותינו המובילות בכל קשת פתרונות שוק ההון".

לייל שוורץ אמר "אני נרגש להצטרף ל-Evercore, ארגון אחריו עקבתי ושיתפתי עמו פעולה במהלך שני העשורים האחרונים, ארגון אותו אני מעריך הודות למקצועיות, למסירות לשירות הלקוח ולצוות המובחר שלו. אשמח לקדם את פלטפורמת שוקי ההון של Evercore באזור EMEA תוך הקמת צוות הנפקות פרטיות של שוקי ההון בלונדון אשר ייעץ וימצא פתרונות מימון לחברות באזור בעלות שיעור צמיחה מוביל".

ללייל שוורץ תואר ראשון במנהל עסקים מבית ספר שוליך למנהל עסקים וכן תואר ראשון במדעי המדינה, שניהם מאוניברסיטת יורק בקנדה.

אודות Evercore

Evercore (NYSE: EVR) היא חברה מובילה, גלובלית ועצמאית לבנקאות השקעות. אנו עוזרים ללקוחותינו להגיע לתוצאות יוצאות דופן באמצעות ייעוץ יצירתי ובלתי תלוי בנושאים שהם בעלי חשיבות אסטרטגית עבור מועצת המנהלים, צוותי ההנהלה ובעלי העניין, כולל בנושאי מיזוג ורכש, ייעוץ לבעלי עניין אסטרטגיים, שינויים מבניים ומבנה הון. Evercore מסייעת ללקוחות גם בגיוס הון פרטי וציבורי, תוך מתן שירותי מחקר בתחום ההון וכן מכירות הון וביצוע מסחר של גופים, והיא מציעה מגוון שירותים לניהול השקעות ונכסים למשקיעים מוסדיים כמו גם למשקיעים בעלי שווי נקי גבוה. מטה החברה, שנוסדה בשנת 1995, נמצא בניו יורק ולה משרדים ומשרדי שותפים במרכזים פיננסיים עיקריים באמריקה, באירופה, במזרח התיכון ובאסיה. לפרטים נוספים ניתן לבקר בכתובת www.evercore.com.

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות