יום שישי , מאי 3 2024
Home > WORLD > ועידת הפסגה הראשונה אי פעם של ברית הטיפול הדיגיטלית 2023: מובילי תעשיית הטיפול הדיגיטלי מתאספים כדי לשנות את שירותי הבריאות העולמיים

ועידת הפסגה הראשונה אי פעם של ברית הטיפול הדיגיטלית 2023: מובילי תעשיית הטיפול הדיגיטלי מתאספים כדי לשנות את שירותי הבריאות העולמיים

הוועידה תתקיים במריוט וושינגטון די.סי במטרו סנטר 7 – 9 ביוני 2023. התוכנית לפסגה בת שלושת הימים תונחה בידי מובילים מכל ההיבטים של תעשיית הטיפול הדיגיטלי, כולל קובעי מדיניות, יצרנים, משלמים ומומחים אחרים שמנווטים חדשנות ומספקים הון עצמי בתחום הבריאות

ארלינגטון, וירג'יניה, 30 במרץ 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

Digital Therapeutics Alliance (DTA) מארחת את ועידת הפסגה הראשונה שלה ב-7-9 ביוני 2023, במטרו סנטר שבמריוט וושינגטון די.סי. מובילים מכל ההיבטים באקו סיסטם של הטיפול הדיגיטלי (DTx), כולל קובעי מדיניות, קלינאים ומשלמים, יצטרפו לחברי ה-DTA כדי לדון באתגרים ובהזדמנויות של שילוב טיפול דיגיטלי במערכת הבריאות וכדי לזהות מדיניות, החזר ומסלולים רגולטוריים מיטביים להאצת האימוץ.

התוכנית לפסגת שלושת הימים תונחה בידי אנדי מולנר, מנכ"ל DTA, ותכלול מצגות מרכזיות, דיוני פאנל ומפגשים אינטראקטיביים המכסים את הקידום של DTx, השפעת מדיניות הבריאות, נתיבי החזר ומסלולי רגולציה, דרישות לראיות קליניות, ומיטוב הגישה למטופל.

מנכ"ל DTA, אנדי מולנר, מציין: "אנחנו כאן כדי לשנות את שירותי הבריאות ולספק קטגוריה חדשה של ריפוי לחולים כדי לשפר את חייהם. הוועידה הראשונה של ה-DTA ב-2023 מפגישה את מובילי החדשנות בתחום הבריאות שגורמים לשינויים המונומנטליים הללו. אנו בונים מסגרות ברות-קיימא עם שותפים מגבעת הקפיטול, מהאקו סיסטם של המשקיעים, רופאים, קופות חולים, חולים ומטפלים".

מוצרי טיפול דיגיטלי משתמשים בטכנולוגיות מבוססות ראיות ומוערכות קלינית כדי לייעל תוצאות כלכליות קליניות ובריאותיות, לספק טיפולים באיכות גבוהה לאוכלוסיות מוחלשות ולשנות את האופן שבו מטופלים מבינים, מנהלים ומעורבים בטיפול הבריאותי שלהם.

לקראת הפסגה, חברי וצוות DTA המרוכזים בארצות הברית יתכנסו בוושינגטון כדי להיפגש עם חברי קונגרס וגורמים משפיעים אחרים כדי לתמוך בחוק Access to Prescription Digital Therapeutics Act (S. 723 ו-HR 1458). הצעת חוק זו מבקשת ליצור קטגוריית הטבות חדשה לטיפולים דיגיטליים ולהבטיח כיסוי קבוע והחזרים עבור מוצרי טיפול דיגיטלי על ידי Medicare ו-Medicaid.

אוורט קרוסלנד, חבר במועצת המנהלים של DTA, ומנהל מסחרי ראשי של Cognito Therapeutics , הגיב, "בהתחשב בסביבת ההחזרים המתפתחת במהירות, פסגת הפתיחה של DTA בשנת 2023 מציעה לתעשיית הטיפול הדיגיטלי הזדמנות חסרת תקדים להיפגש ולעסוק בנושאים החשובים ביותר לחברות שלנו, למטופלים, ספקים והשותפים המשלמים שלנו. אני נרגש לדבר על המסגרות המתפתחות שמעצבות את עתידנו".

פרטי האירוע והרשמה: פסגת הפתיחה של 2023 DTA

אודות DTA

Digital Therapeutics Alliance (DTA) היא איגוד סחר עולמי ללא מטרות רווח של מובילי תעשייה ובעלי עניין עם המשימה להרחיב את ההבנה, האימוץ והשילוב של טיפולים דיגיטליים בשירותי הבריאות. DTA פועלת כדי לאפשר גישה מורחבת לטיפולים דיגיטליים איכותיים מבוססי ראיות עבור מטופלים, קלינאים ומשלמים כדי לשפר תוצאות כלכליות, קליניות ובריאותיות. למידע נוסף, בקרו בכתובת: www.dtxalliance.org ועקבו אחרינו בלינקדאין.

About מאיר עשת

Check Also

WadzPay מתכננת להרחיב את הפורטפוליו שלה אל עסקי מטבעות יציבים

  מברכת את ג'ייסון סאריה-סוליס שיוביל את המיזם. מי שידווח לג'ייסון יהיה ראש המוצר של …

נגישות