יום חמישי , יולי 4 2024
Home > WORLD > היטאצ'י אנרג'י זכתה בהזמנות גדולות לשילוב שתי חוות רוח ימיות גדולות עם רשת החשמל של פולין

היטאצ'י אנרג'י זכתה בהזמנות גדולות לשילוב שתי חוות רוח ימיות גדולות עם רשת החשמל של פולין

פתרון החיבור לרשת ואיכות החשמל עבור חוות הרוח הימיות MFW Baltyk II ו-MFW Baltyk III יסייעו לפולין להתקדם אל עבר השגת יעד האנרגיה המתחדשת שלה, ולספק חשמל נקי מפליטות ליותר מ-2 מיליון בתים בפולין

ציריך, שוויץ, 9 בינואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

ניקלס פרסון, מנכ"ל עסקי שילוב הרשתות של Hitachi Energy

 Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית גלובלית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם, הודיעה כי זכתה בשתי הזמנות גדולות מ-Equinor ו-Polenergia לספק חיבור לרשת AC ופתרון איכות חשמל עבור חוות הרוח הימיות MFW Baltyk II ו-MFW Baltyk III, שבבעלותן המשותפת, עם יכולת ייצור משולבת של 1,440 מגה-וואט בחלק הפולני של הים הבלטי.

Hitachi Energy תספק לכל אחת משתי חוות הרוח חיבור לרשת ימית שיקבל את הכוח מטורבינות הרוח ויעביר אותו לחוף, עם חיבור לרשת היבשתית שיעביר את הכוח למערכת ההולכה הארצית, וכן פתרון איכות חשמל מסוג STATCOM כדי להבטיח שהכוח זורם באופן מהימן ויציב בקיבולת מיטבית בכל עת, למרות השונות הרבה של החמשל המיוצר בידי רוח.

החוות MFW Baltyk II ו-MFW Baltyk III ממתינות להחלטה לגבי השקעה סופית ב-2024, והן אמורות לספק חשמל לראשונה ב-2027. הן יהיו מחוות הרוח הימיות הראשונות בפולין, והן מהוות חלק מהתוכנית השאפתנית של המדינה לפיתוח פוטנציאל הרוח הימי שלה ולהגדלת השימוש באנרגיה מתחדשת בתמהיל החשמל שלה, שבאופן היסטורי נשלט בידי פחם. הממשלה שואפת להשיג קיבולת חשמלית בהיקף של כ-11 גיגה-וואט מתחנות רוח ימיות, שכבר פעילות או בפיתוח, עד 2027 1.

Hitachi Energy נבחרה בתהליך רכש תחרותי על בסיס מחקרי ההנדסה והתכנון שלה בצד הלקוח (FEED) והפתרונות המותאמים, רקורד המצוינות הארוך שלה בביצוע פרויקטים, ויחסי העבודה ההדוקים שלה לאורך עשורים רבים עם Equinor ו-PSE (מפעילת מערכת ההולכה של פולין), ולאחרונה, Polenergia.

"שילוב מקורות אנרגיה מתחדשים בקנה מידה גדול ברשת החשמל הוא גורם מפתח להמרת האנרגיה, ותחום בו אנו חלוצים במשך עשרות שנים", אמר ניקלס פרסון, מנכ"ל עסקי שילוב הרשתות של Hitachi Energy. "טכנולוגיות חיבור הרשת שלנו מופיעות בחוות רוח ימיות ברחבי העולם, ופתרונות איכות החשמל שלנו פותרים צווארי בקבוק ושומרים על יציבות המתח והאנרגיה הזורמת במערכות החשמל בעולם".

פרסי הפרויקט הללו מדגישים עוד יותר את מעמדה של Hitachi Energy כמובילה עולמית בשוק תחנות הרוח הימיות וכשותפה המועדפת מפתחי חוות רוח, תוך שילוב ניסיון מוצק עם טכנולוגיות רשת כדי לעזור להפוך את מערכת האנרגיה בעולם לברת-קיימא, גמישה ובטוחה יותר על ידי מתן פתרונות חדשים ומודלים עסקיים שיופעלו בקנה מידה גדול ובמהירות.

החברה מפתחת ללא הרף את הפורטפוליו שלה כדי לשרת טוב יותר את השוק הזה עם ההשקה האחרונה של מרחב מוצרי ה-Grid-eXpand™ ‎ שלה שמכיל פתרונות חיבור לרשת מודולריים ומוכנים שהופכים חיבור של חוות רוח ימיות לרשתות יבשתיות למהיר, פשוט ויעיל יותר, כמו גם הפורטפוליו השלם של STATCOM ו-E-STATCOM עבור כל טווחי ההספק, מה שמבטיח יציבות רשת ואיכות חשמל בכל עת.

ההודעה באה בעקבות הסכם גלובלי שנחתם לאחרונה בין היטאצ'י אנרג'י ל-Equinor  לשיתוף פעולה במערכות תמסורת מתח גבוה (AC ו-DC) לחיבור חוות רוח ומתקני ייצור ימיים של Equinor לרשתות חשמל יבשתיות ברחבי העולם.

1המועצה העולמית לאנרגיית רוח – דו"ח רוח ימית גלובלית 2022

אודות Hitachi Energy Ltd.

היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בר קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -40,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר. https://www.hitachienergy.com

About מאיר עשת

Check Also

Nyxoah חתמה על הסכם מסגרת להלוואה בסך 37.5 מיליון אירו עם בנק ההשקעות האירופי

מונט-סנט-גיברט, בלגיה, 3 ביולי 2024, (GLOBE NEWSWIRE) : Nyxoah SA (נאסד"ק/יורונקסט בריסל: NYXH) ("Nyxoah" או "החברה"), …

נגישות